ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК
Графік роботи: Пн.-Сб. з 9-00 до 20-00
Нд. з 09-00 до 18-00

Bridgestone і Maria ke Fisherman представлять колекцію в Мадриді

10.02.2017

У цьому сезоні дизайнери розробили інтроспективну колекцію, в якій злиті воєдино великі міста, темрява, влада. І все це перемішують з імпровізованою дорогою та поетичним життям. Причина, по якій відомий шинний виробник Bridgestone вирішив створити капсульну колекцію, це пристрасть, яка об'єднує обидва бренди. Пристрасть до дороги, пристрасть до Японії, натхнення цією країною, як призмою, що знаходиться поза часом, зближує два бренду.

Таким чином, мода і шини зустрінуться на подіумі, організованому відомою автомобільної торговою маркою Mercedes-Benz. Мадридске дефіле буде раде вперше вітати світового шинного виробника Bridgestone на модному показі одягу осінь-зима 2017 року. Висока якість, яке є визначальним для обох брендів, буде пронизувати всю колекцію. В чім успіх Maria ke Fisherman на думку дизайнерів? Вони познайомилися на одній з мадридських вечірок в 2011 році, і з тих пір не розлучаються. Вони вирішили створювати сміливий і сексуальний одяг футуристичної спрямованості. Обов'язки розділилися наступним чином: Марія зайнялася створенням моделей, а Віктор - розробкою принтів. Широка різноманітність моделей, виконаних в стилі кіберпанк, відразу привернула увагу Азалії Бенкс, Брук Кенді. Натхнення, яке дозволяє творити, приходить тільки після декількох вечірок, в стані сильного похмілля. Саме тоді дизайнерів відвідує думку про одяг майбутнього.


 

На думку дизайнерів Maria ke Fisherman , їхній одяг носять молоді жінки, що володіють сильним характером, жіночні, сексуальні, самодостатні, щоб носити відкритий одяг, інакше неможливо.    

Повернення до списку