ФК «Зеніт» і Toyo Tires оголосили про новий конкурс для фанатів футболу

ФК «Зеніт» і Toyo Tires оголосили про новий конкурс для фанатів футболу

09.01.2016

Легендарна російська футбольна команда « Зеніт » і не менш легендарний виробник шин Toyo запустили онлайн гру в інстаграме для всіх прихильників футболу по слоганом « Влуч на матч! » ;. Суть квесту полягає в тому, що його учасники повинні допомогти провідним гравцям даної футбольної команди допомогти дістатися на матч (долаючи різні труднощі на всьому шляху проходження) за певний проміжок часу, тобто до того моменту поки не прозвучить свисток судьі. Стоіт відзначити, що в наприкінці літа минулого року, представники керівництва Toyo з « пітерськими » футболістами команди « Зеніт » офіційно уклали договір про співпрацю, в рамках якого будуть проводитися різні заходи, що підвищують інтерес до спорту і поліпшують впізнаваність японського шинного бренду на російському ринку.