Gislaved і Matador оновили зимовий асортимент

Gislaved і Matador оновили зимовий асортимент

03.06.2016

У новому зимовому сезоні 2016-2017 рр. на   ринку можна буде побачити шиповані новинки Gislaved Nord Frost 200 і Matador MP 30 Sibir Ice 2. Nord Frost 200 відрізняється відмінною прохідністю на засніженому дорожньому покритті, стабільним управлінням на сухій і мокрій дорозі. Для створення даної покришки виробником були використані різні удосконалення гумової суміші, які надали покришці збалансованість між еластичністю і жорсткістю, навіть при зміні температури. У свою чергу це дозволило забезпечити асиметричну шину високою продуктивністю протягом усього періоду експлуатаціі. Рісунок протектора багато в чому нагадує популярну модель з модельного ряду материнської компанії Continental, а саме, ContiIceContact, яка добре зарекомендувала як на українському, так і зарубіжному ринку. З огляду на подібне схожість, можна заздалегідь прогнозувати успіх Nord Frost 200. Контакт з заледенілий дорожнім покриттям забезпечують ріжучі кромки багатокутних блоків. Підвищенню зчіпних властивостей сприяють робочі кромки, спрямовані в різні боки. Взаємодія покришки з заледенелой і засніженою дорогою підсилюють ламелі хвилястої форми.   Для очищення протектора від снігу, бруду і води розробником були запропоновані канали, пересічні під різними кутами. Nord Frost 200 забезпечує відмінний комфорт, максимальне зчеплення і ефективне торможеніе. Для вимогливих водіїв торгова марка Matador пропонує MP 30 Sibir Ice 2, яка змінила попередню модель MP 50 Sibir Ice. Удосконалення в дизайні зробили шину більш безпечною, а курсову стійкість вищою. Вибираючи MP 30 Sibir Ice 2, ви отримаєте гарантію того, що шипи залишаться на місці   на всьому протязі терміну служби шини, високу зносостійкість. Акустичний комфорт в салоні авто повишен. Пріменени багатофланцеві алюмінієві екологічні шипи ED (виробник Tikka, Фінляндія), які роблять знос дорожнього полотна меншим у порівнянні зі сталевими шипами. Міцні і довговічні, мають збільшений рівень безпеки і високу ступінь взаємодії з блоком малюнка протектора. Їх розташування забезпечує рівномірний знос протектора. Оптімізірованное поєднання вигнутих і прямих ламелей дозволяють поліпшити курсову стійкість при маневруванні. Тягові властивості на льоду забезпечуються глибокими канавками, що мають різну величину і форму. На сухому покритті шина поводиться більш стійко на поворотах завдяки широким плечовим зонам. Покращена керованість і ходимость забезпечена паралельними центральними ребрами і симетрично направленим малюнком.  

px;">