Goodyear створює сайт для споживачів Великобританії та Ірландії

Goodyear створює сайт для споживачів Великобританії та Ірландії

11.01.2016

Компанія Goodyear повідомила про створення нового сайту для жителів Великобританії і Ірландії, спрямованого на задоволення потреб 60% європейських споживачів. В ході досліджень співробітники Goodyear прийшли до висновку, що перед покупкою 63% клієнтів в Європі вважають за краще отримувати інформацію про продукцію. З них, 91% споживачів вважають за краще отримувати інформацію в інтернеті через пошукові системи і сайти проізводітелей. Маркетологі компанії впевнені, що в сучасних умовах подібний сайт дозволить зміцнити взаємодію компанії з кінцевим споживачем. Це пов'язано з ростом прийняття рішення про покупку шин онлайн. Даний сайт буде сприяти всебічному інформуванню споживачів. Пошук інформації буде удобен. Руководство компанії не сумнівається, що ухвалення рішення про покупку шин онлайн, є правильним. Нова цифрова платформа пропонує щоденний, живий сервіс в режимі реального часу, проведення консультування через чат. Це дозволить оцінити кращі продукти, рекомендувати для кожної моделі роздрібну ціну. Сайт буде повністю сумісний з мобільними пристроями і стаціонарними компьютерамі. Среді іншої інформації, на сайті можна буде ознайомитися з рейтингами шин Goodyear на кожну модель і розмір, вивчити тести шин від незалежних автомобільних ізданій. Новий сайт стане для споживачів плавним переходом від наукових досліджень до вибору конкретної моделі. На довершення клієнти компанії отримають якісний сервіс від початку до повної комплектації. Після знаходження необхідних шин, їм будуть надані координати найближчого дилера в тій країні і області, де вони проживають, для покупки і установки покришок.