Увага! Під час воєнного стану “Проколесо” працює в обмеженому режимі. Деталі за посиланням
Корейський виробник шин планує випускати на вторинний ринок нову модель шин Kumho Ecsta HS52.
Kumho вже давно планували замінити, досить успішну річну модель Ecsta HS51, на її поліпшену копію. Такий не виразний курс розвитку пролунав на виставці The Tire Cologne у 2018 році, до того, було презентовано перші зображення новинки - Ecsta HS52. На жаль, про подальший розвиток виробництва не було нічого відомо, до сьогоднішнього дня.
Новинка відрізняється, від презентованого раніше макета, малюнком протектора. Також, нові шини Kumho, належати до категорії High-Performance. За заявою інженерів Kumho, модель Ecsta HS52, одночасно поєднує високий рівень комфорту і спортивні якості. У порівнянні з попередньою моделлю, HS52 зазнала зміни в їздових характеристиках: знижено витрати палива і підвищений термін експлуатації. Також був доопрацьований склад резіносмесі та, внутрішня структура покришки, теж зазнала змін. Такі виробничі рішення привели до отримання найвищої оцінки "А", за європейською системою маркування, за низький опір коченню, завдяки якому знижена витрата палива.
«У порівнянні зі своєю попередницею новинка здатна прослужити на 30% довше, і в той самий час ми суттєво знизили рівень шуму зовні та всередині автомобіля, - заявив Маттіас Боде, директор європейського технічного центру Kumho в Мерфельд-Вальдорф (Німеччина). - Крім цього, основними вимогами до нових шин було максимальне: скорочення гальмівних дистанцій і поліпшення екологічних параметрів в порівнянні з Ecsta HS51 ».
Корейський виробник робить акцент на тому, що модель попередниця, Ecsta HS51, відмінно показала себе в незалежних тестах. Дана модель потрапила на ринок у 2013 році. За цей час відмінно себе проявила, зайнявши переможне 1 місце в тестах від Auto Bild, конкурую з 53 моделями шин. У 2021 році зайняла п'ятірку лідерів в незалежних тестах від німецького автомобільного журналу ADAC.
Новинка Kumho Ecsta HS52 розробляється в співдружності з технічними підрозділами в Кореї та Німеччини. В першу хвилю продажів увійдуть 46 типорозмірів, з посадковим діаметром від 14 до 18 дюймів і шириною від 175 до 245 мм. Максимальна швидкість: H, V і W. Початок виробництва запланований на жовтень цього року. Випуск на вторинний ринок новинки запланований на перший квартал 2022 року.