RONAL GROUP будує другий завод в Іспанії

RONAL GROUP будує другий завод в Іспанії

14.05.2016

RONAL GROUP є одним зі світових лідерів з виробництва легкосплавних колісних дисків на авто. Компанія була заснована в 1969 році Карлом Віртом і стала однією з перших на ринку дисків. Висока якість продукції та інвестування дозволили Ronal швидко наростити виробництво, і очолити галузь. Мільйони дисків щорічно проводяться на заводах Європи і за її межами. Якість продукції підтверджується сертифікатами якості QS 9000 і VDA 6. 1. і тестами, проведеними авторитетними журналамі. На сьогоднішній день RONAL GROUP володіє двома торговими марками RONAL і Speedline, остання була придбана в 2007 році. Під цією торговою маркою виробляються диски для середньорозмірних вантажних автомобілів. Якість RONAL підтверджується ще і тим, що легкосплавні диски поставляються для провідних автомобільних компаній, таких як Ford Motor Co. , Fiat-Chrysler, General Motors Co. в якості первинної комплектаціі. Свой перший завод компанія побудувала 34 роки тому в Теруель. І ось тепер, через стільки років, другий буде збудований по сусідству, між Мадридом і Валенсіей. На церемонію закладки першого каменя приїхали імениті гості, відомі політичні діячі, журналісти. Перший камінь у фундамент нового заводу в Туруеле був закладений генеральним директором Ronal Group Іво Шнарренбергер, керуючим директором RONAL Iberica Домініком Вьедерхолдом, президентом уряду Арагона Хав'єром Ламбан і мером Туруеля Еммою Буй. Новий завод стане другим в Іспанії і дванадцятим в світі. Інші виробничі підприємства RONAL GROUP розташовані в Німеччині, Італії, Польщі, Чехії, Мексиці і Тайвані. Його площа складе 240 тисяч м ² ;. Він почне свою роботу відповідно до встановлених планів в третьому кварталі 2017 року. Проект був розроблений таким чином, що потужність може нарощуватися поступово і в результаті навіть перевищити проектні 800 тисяч дисків. В цілому планується виробляти на двох заводах Іспанії близько 3 мільйонів колісних дисків. Сумарна потужність повинна скласти не менше 21 млн. Дисків в порівнянні з нинішніми 20,5 млн. Ідеальное розташування заводу в Європі дозволить забезпечити клієнтам оптимальний рівень обслуговування. Як зауважив Іво Шнарренбергер, близькість до клієнта має велике значення для розвитку компанії. Іспанія – це відправна точка глобального автомобілебудування. І її роль постійно зростає. Саме тому новий завод дозволить розвивати лідерство в Європі.