ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК
Графік роботи: Пн.-Сб. з 9-00 до 20-00
Нд. з 09-00 до 18-00

Шина Doublestar зайняла перше місце серед усіх китайських шин

20.07.2022

20 квітня Chnbrand, провідне агентство з рейтингу брендів і бренд-консалтингу в Китаї, оприлюднило результати цьогорічного дослідження China Brand Power Index. Шини Doublestar займають перше місце серед усієї китайської автомобільної та шинної промисловості за «Індексом потужності бренду Китаю 2022» (C-BPI). Doublestar створює цінність для користувачів завдяки високій впізнаваності бренду, перевагам бренду та лояльності до бренду в групах споживачів і постійно впроваджує інновації та надає послуги, щоб створювати цінності для споживачів!

China Brand Power Index (коротко: C-BPI) — це перша система оцінки вартості бренду, яку реалізує Chnbrand у Китаї, а також один із найнадійніших брендів у Китаї. Він був впроваджений ще у 2011 році та підтримується спеціальними фонд брендової політики від Міністерства промисловості та інформаційних технологій протягом кількох років поспіль. C-BPI — це незалежне та неупереджене дослідження, засноване на відгуках китайських споживачів про продукти чи послуги, якими вони користувалися або якими вони володіли. Це індекс потужності бренду, який визначає купівельну поведінку споживачів, і найбільш довірену систему оцінки вартості бренду споживачами та підприємствами.

16 січня 2020 року Doublestar розпочав нову віху під назвою «Третє підприємство зі створення першокласного підприємства». 16 липня 2020 року Doublestar стала першою державною компанією міста Циндао, яка завершила реформу змішаної власності на рівні групи. Після змішаної реформи Doublestar реалізовуватиме стратегію «нових чотирьох модернізацій» (вуглецевий пік і вуглецевий нейтралітет, хай-тек, глобалізація та цифровізація), зосереджуючись на трьох основних галузях гумових шин, штучного інтелекту та висококласного обладнання, а також екологічні та екологічні високоякісні нові матеріали та інновації в моді, щоб перетворити Doublestar на першокласне підприємство з високими технологіями, цифровими засобами комунікації та виробництва та соціальною відповідальністю. Doublestar дотримується концепції «розробки ресурсів для користувачів, а не продуктів», використовує Інтернет для інтеграції глобальних ресурсів і постійно впроваджує інновації високого класу, високодиференційованих продуктів із високою доданою вартістю з сегментованими цінними пропозиціями. Нещодавно Doublestar анонсувала шину «ND Gold», у якій буде використано гумову суміш «NdGold» та унікальний дизайн рисунка протектора. Шина ND gold матиме п’ять основних функцій, а також супербезпеку, суперекономію палива, суперзносостійкість, ультранизьке теплоутворення та величезний пробіг.

Успіх бренду – не випадковість, та потребує достатнього терпіння та наполегливості.

Повернення до списку