Sumitomo купила Dunlop

Sumitomo купила Dunlop

30.12.2016

Як стало відомо, японська компанія Sumitomo (SRI) кілька днів тому купила товарний знак Dunlop в 86 країнах. При цьому ціна угоди склала 137,5 млн. Доларів. Однак, не всі напрямки перейдуть у володіння японської компанії. В першу чергу, договір поширюється на спортивні товари та ліцензування бізнесу. Для управління активами створюється нова компанія Dunlop International Co. Ltd. Серед продуктів, які потрапляють під бренд, бадмінтон, гольф, великий теніс, сквош, м'ячі і ракетки для   настільного тенісу, спортивний одяг, сумки, годинник, окуляри, зонти. Такім чином, SRI автоматично стає провідним дистриб'ютором таких всесвітньо визнаних торгових марок, як   Nike, Adidas, Under Armour і Puma, власником 700 роздрібних магазинів на території Европи. Что стосується шинної продукції, то права SRI не поширюються на країни Європи, Північної Америки, Індії, Австралії. Цей регіон знаходиться під управлінням Goodyear.