У Bridgestone Americas відбулися структурні зміни

У Bridgestone Americas відбулися структурні зміни

25.04.2016

В американському представництві корпорації Bridgestone вирішили створити новий структурний підрозділ Global Enablement Center Digital, в завдання якого входить глобалізація маркетингової стратегії, розширення взаємодії зі структурними підрозділами Bridgestone Americas. Возглавіт підрозділ Джакомо Бертайн, який призначений віце-президентом по інтернет маркетингу. За словами Філіпа Доббса, операційного директора по маркетингу в Америці, його багатий досвід керівника в сфері цифрового маркетингу дозволить зміцнити позиції бренду на світовому ринку. Філіп Доббс впевнений, що Джакомо Бертайн стане тією людиною, яка зможе розробити стратегічні дії компанії і знайде способи для успішної реалізації торгових марок Bridgestone на інтернет пространстве. Джакомо Бертайн   бакалавр з економіки (Університет в Перу), магістр з ділового адміністрування (бізнес-школа в Коста-Ріці), магістр з цифрового маркетингу (бізнес-школа в Іспанії). Він є автором багатьох маркетингових проектів в мережі інтернет для відомих міжнародних брендів.