ADAC 2020: Тест літніх шин розміру 235/55 R17

ADAC 2020: Тест літніх шин розміру 235/55 R17

02.06.2021

У 2019 ADAC вже проводив тестування легковантажних шин розміру 215 / 65Р16С, підсумки тестів показали досить середні і низькі результати у більшої половини випробовуваних брендів. На цей раз експерти ADAC вирішили провести не менше ретельний тест, тільки вже для шин розрахованих на кросовери і легковантажні авто.

Тестовані моделі шин вже давно доступні для придбання. Крім цього, даний розмір використовують в якості заводських комплектацій кросоверів, таких, як Volkswagen Transporter T6, на якому, до речі, і здійснювали тестові заїзди.

Список учасників

Під час тестування експерти ADAC відзначили, що безпеку нових тестових моделей набагато краще, ніж у попередніх легковантажних шин. Розбіжність в результатах були досить різні. Наприклад, гальмівний шлях Kumho Ecsta HS51, при скиданні швидкості від 80 до 20 км / ч, склав 38 метрів. Не далеко покотився фіналіст заїзду Maxxis Premitra 5, його гальмівний шлях склав 41 метр.

Стирання протектора відбувається швидше, тому прогнозований пробіг значно нижче, ніж у попередніх легковантажних шин.

тест шин 2020 года

Трійка лідерів

Умови для потрапляння на лідерський п'єдестал були прості, але, як показує тест, для деяких шин це виявилося складним завданням.

Тестовані моделі повинні показати: бездоганну надійність на мокрому і сухому дорожньому полотні, паливна економічність, зносостійкість.

З усіма умовами прекрасно впорався французький бренд Michelin. Модель Primacy 4 отримала в сумі 1,9 балів, посівши перше місце в рейтингу ADAC, і в списку кращих зносостійких шин. Приблизний пробіг становить 46 тис., км.

Японці і не думають відставати. Модель шин Turanza T005 бренду Bridgestone підкорила друге місце рейтингу своїм протистоянням до стирання, отримавши від експертів 2,1 бала.

Слідом за японцями розмістився виробник шин з Тайваню - Maxxis. Модель шин Premitra 5 не відставала від лідерів результатом за протистояння до зносу, отримавши в сумі 2,3 бала. Прогнозована ходимость даних моделей шин до 41 тис., км і 37 тис., км.

З таким же сумарною кількістю балів виявився бренд Pirelli. Приблизний пробіг моделі Cinturato P7 близько 35 тис., км. Як відзначили експерти: даний результат виявився краще, ніж результат моделі P Zero в попередніх тестах 2020 року.

На п'ятий рядок були відправлені відразу три моделі тестовых шин: Hankook Ventus Prime3 (K125), Semperit Speed-Life 2 SUV і Yokohama BluEarth RV-02. Їх загальна кількість отриманих балів дорівнює 2,7. Заїзд на сухому асфальті показав цілком схожі результати даної трійці. Але, слід зазначити, що на мокрому треку впевнено себе почували колеса Hankook. Менш гучними виявилися шини бренду Yokohama. Зносостійкими з усього тріо стали шини Semperit.

Раптово, на восьмому рядку розмістилися два різнополярних бренду - преміальні шини Continental EcoContact 6 і бюджетний аналог Esa + Tecar Spirit Pro. Експерти ADAC відзначили досить несподіваний і дивних поворот результатів. Між шинами EcoContact 6 і Spirit Pro немає відчутної різниці, хіба що тільки ціна, їх поведінку на мокрому треку і протистояння зносу були на рівних.

Підсумки порівняльного заїзду, який був дебютом як для Continental, так і для Esa + Tecar, виявилися вагомим ударом по репутації італійського виробника. Але значущим, в хорошому сенсі, для бюджетного бренду, як ніяк займає один рядок з таким виробником як Continental.

EcoContact 6 з'явився в тестуванні через півтора року після випуску, можливо, через слабкі характеристик моделі.

тест летних шин ADAC

Корейський бренд Kumho примудрився потрапити на самий низ рейтингу. Модель шин Ecsta HS51 відмінно впоралися з подоланням аквапланування, але повністю провалилися в заїзді на сухому треку, отримавши 3,0 бала впавши на 10 рядок рейтингу ADAC.

Виявилися гучними і слабкими в зчепленні з дорогою - шини виробництва Kleber. Dynaxer HP 3 отримали незадовільні 3,3 бала і були відправлені на 11 рядок списку.

Найгіршими серед усіх учасників експерименту виявилися шини Laufenn S Fit EQ. Дочірній бренд Hankook розчарував експертів. Варто відзначити, що поведінка S Fit EQ на сухому покритті були дуже переконливим, навіть більше, ніж шини Hankook з 10 місця. S Fit EQ виявилися внизу через відсутність балансу під час їзди і повного провалу в мокрому тесті.

Гарна новина полягає в тому, що Hankook взяли до уваги провальні характеристики моделі і вже навесні перезапускають ленейку Laufenn S Fit EQ + з поліпшеним складом резиносуміші.

итоги заезда

Підсумки

Основний акцент приділили зношеності шин розміру 235/55 R17. Рівень зносу, як і пробіг, були різні у кожної тестованої моделі. Приблизний середній пробіг учасниць становить від 35,5 до 48,3 тис, км. як про відмітили експерти, показник стирання виявився вищим, ніж у попередніх тестованих шин розміру 215/65 R16С.