Як буде виглядати Cordiant Snow Cross 2

Як буде виглядати Cordiant Snow Cross 2

06.03.2017

Тільки зима починає поступатися свої права весні, багато водіїв задаються питанням: « Коли міняти зимову гуму на літню? » І якось хочеться розповісти про це, але тут з'являється улюблений багатьма Cordiant, який повертає нас в холодні зимові дні. На цей раз тестувати нові шини довелося в горах Вірменії. Відійшовши трохи від теми, хочеться відзначити, що ставлення до тестів шин у пересічних споживачів могло змінитися на тлі фальсифікацій Nokian, які деякі автомобільні організації ніяк не можуть забути. В результаті   попросту вирішили проігнорувати фінського проізводітеля. Но як може без фінів обійтися Cordiant? З одного боку, це сусіди по виробництву (виготовляються в Росії). А по-друге … … … . . Залишимо це на потом. Ітак, тестувати Cordiant планує шиповану гуму. А тут без скандинавських шин складно обійтися. Саме завдяки їм, 80 років тому (вже, правда, з хвостом), з'явилися зимові покришки. Ось ще одна причина нашої залежності. Але буде і третя)))))) Офіційні конкуренти неофіційного заездаУчастнікі заїзду, кинувши побіжний погляд на підготовлені до випробувань покришки, одноголосно підтвердили, що всі моделі нові, і слідів зносу, навіть самих мінімальних, які не імеют. Состязаться разом з новинкою будуть: Cordiant Snow Cross, Nokian Hakkapeliitta 7, Nokian Hakkapeliitta 8, Dunlop SP Winter Ice 02. Почему ми вирішили назвати заїзд неофіційними? Вся справа в тому, що Snow Cross 2 є поки інженерним зразком. Це поки ще дуже тестова шина, з якої виробник зможе зробити до офіційного представлення ще все, що захоче. Хоч малюнок змінити, хоч силікою « підгодувати ». Це ще розробка. За словами виробника, побачити її в продажу рядові споживачі зможуть не раніше осені 2018 року, тобто аж до зимового сезону 2018-2019 рр. Для чого тоді сьогоднішній « банкет »? Так просто вислухати думку журналістів, шинних спеціалістов. В чому відмінність Snow Cross і Snow Cross 2? Перед тим як порівнювати дві моделі першого і другого покоління, не зайвим буде згадати про те, що Snow Cross по відношенню до самого себе відрізняється. Йдеться про модифікацію, представленої Cordiant в 2015 році, в якій відбулася заміна резіносмесі з метою збільшення температурного діапазону. За словами все тих же виробників, це +5 - 53 ° С. Чем відрізняється Snow Cross першого і другого покоління? Якщо уважно подивимося на малюнок протектора, то ми побачимо різницю, що зовсім не дивно, насправді.

Новий протектор має широкі поздовжні канавки, ступінчасті ламелі. Під час проведення внутрішніх перевірок та (серед своїх і без журналістів), які проводила авторитетна організація Test World на знайомому полігоні « Білий пекло » в Ивало, було відзначено значне зростання опору сплешпленнінгу (стійкість шин до втрати зчеплення на сніжно-грязьовий каші) .Ще один момент, який стає очевидним при візуальному ознайомленні з двома « винуватицями », це їх вражаюча схожість з преміальними шинами від Nokian. Це і є третя причина, по якій обійтися без фінських шіноделов нам ніяк НЕ удастся.Конечно, російські журналісти, які брали участь в тестуванні шин, можуть сказати лише про « переймання досвіду ». Але не все так просто, якщо згадати недавнє Справа про плагіат, за яким « нокіановци » навіть звернулися в Суд. суть позову якраз і полягала в тому, що Nokian Hakkapellitta 7 і Cordiant   Snow Cross мають схожий малюнок протектора.   px;">

Обійшлося чи « рівнянням » на скандинавського виробника при створенні шини другого покоління? Давайте подивимося. Звичайно, схожість не така явна, але уловлюються певні моменти між Nokian Hakkapellitta 8 і Cordiant   Snow Cross 2.  

Звичайно, скопіювати малюнок, це ще не означає, зробити високоякісну покришку, адже велика роль відводиться ще і складом компаунда, який кожен виробник намагається тримати у великому секрете.По запевненнями виробника, до складу новинки включена і силика, і рапсове масло, які дозволять шині залишатися еластичною навіть на високому морозі. Однак подібні добавки є дорогими, і якщо використовуються при виробництві шини, то це повинно якось позначитися на вартості. На даний момент російські покришки на порядок дешевше преміальних покришок, на які вони равняются.О шіпахКогда мова заходить про шиповке, складно не згадати новинку від Nokian - Hakkapellitta 9, в якій було вперше використано два види шипів, що відповідають за різні ділянки протектора шіни.Какіе шипи будуть у Snow Cross 2, поки невідомо. На даний момент в них встановлений вже знайомий нам шип Spike-Cor. Огляд модіціцірованной моделі можна прочитати тут.   px;">

Шип Spike-Cor, установленній в Snow Cross і поки в   Snow Cross 2Планіруется, що в зоні контакту буде одночасно перебувати 10 шіпов. Как показують результати шинних тестів, велика кількість шипів на одній покришці значно збільшують зчеплення на льоду. Але, як відомо, вони здатні наносити певної шкоди дорожньому покриттю, і тому їх кількість обмежена 60 штуками на погонний метр. Но, незважаючи на прийнятий закон, фінські виробники зуміли довести, що шипи у них так мало важать, що просто не можуть завдати шкоди , тому що їх руйнівна сила менше, ніж у стандартного шіпа. Торможеніе на льдуТестірованіе шин проводилося на вулиці невеликого високогірного курортного містечка Джермук (населення трохи більше 8 тисяч осіб). Пілоти змогли навіть « зарядитися » однойменної мінеральної столовою водою і вирушили в путь. Тестовим автомобілем був заздалегідь обраний BMW 318i, на який по черзі монтували три комплекти шин (Dunlop в цьому тесті не використовували).

Для кожної покришки було проведено по 6 заїздів, які дозволили отримати більш об'єктивні дані. На швидкості 60 км/ч проводилося різке гальмування, і замірявся гальмівний шлях, який залишали автошини при скиданні швидкості з 40 до 5 км/год. Контролювати набір швидкості і гальмування « доручили » популярному вимірювального приладу Racelogic.Затем відкидаються « крайні » результати (кращий і гірший) і цифра усредняется.Результати гальмування вийшли наступні: Hakkapeliitta 8 – 18,9 м, Snow Cross – 18,4 м, Snow Cross 2 – 17,8 м.Удівіло, як легко вдалося Snow Cross « обскакати » Hakkapeliitta. Але виявилося, що не було дотримано рівні умови для всіх шин. Так, кожен з пілотів вибирав свою ділянку для розгону і гальмування. Тобто комусь дісталася ділянка дороги, вкритий крижаною кіркою, а кому-то укочений снег.В Загалом, самі, здивувавшись такій « легкої » перемоги над своїми кумирами, вирішили провести повторний замір для першої Snow Cross. І результат виявився зовсім іншим – 19,2 м, що вже більше, ніж у Nokian.Відімо, щоб не затьмарювати « свято перемоги », « двоечку » не стали відчувати повторно. Зійшлися на тому, що в принципі, все дуже близько, і різниці майже нікакой.Основной блок тестовКак уточнюють учасники заїздів, основні тести проводилися на території аеропорту курортного містечка на утрамбованном снегу.Проверялі з відключеною системою стабілізації: розгін, гальмування, змійка, перестроювання, об'їзд препятсвій (лосиний тест), дріфт по кольцу.Сложность випробувань, за словами учасників, полягало в тому, що погодні умови стали швидко змінюватися, « мінус » поступово ставав « плюсом » .У одному учасники були солідарні, що результативність Dunlop, якій все ж надали можливість виступити, залишала бажати кращого. Пілоти відзначили слабкий розгін, а при відсутності системи стабілізації – небезпека експлуатації на сніговій каші. px;">

Робочі моменти тестового заїзду, оцінка отриманих результатовЧто стосується новинки, то вона показала себе дуже гідно, особливо на тлі Hakkapeliitta 8. Что стосується фінських покришок, вони були « ідеальними ». Відмінна керованість, контрольоване поведінка в заметі, відмінний вихід з ковзання. Їх навіть порівняли з переключателем. Тестіруемая новинка дійсно показала себе дуже добре. Відрізнити її від Hakkapeliitta 8 в момент розгону без приладів важкувато. В іншому, різниця має місце бути, але вона по відчуттях пілотів мінімальна, а ціна відрізняється существенно. Как змогли переконатися гості тестів, співвідношення ціни і якості стане справжньою знахідкою для водіїв, які мріють отримати відмінні експлуатаційні характеристики при порівняно невисокій ціні. Щодо ціни, представники Cordiant повідомили, що різниця в ціні між Snow Cross другого і першого покоління складе всього 5%. А це, погодьтеся, сущі дрібниці, особливо з урахуванням вартості фінських покришок.    

Як відзначають шинні експерти, від моделі до моделі якість покришок Cordiant постійно зростає. Зимові моделі, що випускаються під цією торговою маркою, мають високу надійність, продуктивність і безпеку в експлуатації серед шин інших російських брендов. Істочнік:   www. drive2. ru