Увага! Під час воєнного стану “Проколесо” працює в обмеженому режимі. Деталі за посиланням
Тільки зима починає поступатися свої права весні, багато водіїв задаються питанням: « Коли міняти зимову гуму на літню? » І якось хочеться розповісти про це, але тут з'являється улюблений багатьма Cordiant, який повертає нас в холодні зимові дні. На цей раз тестувати нові шини довелося в горах Вірменії. Відійшовши трохи від теми, хочеться відзначити, що ставлення до тестів шин у пересічних споживачів могло змінитися на тлі фальсифікацій Nokian, які деякі автомобільні організації ніяк не можуть забути. В результаті попросту вирішили проігнорувати фінського проізводітеля. Но як може без фінів обійтися Cordiant? З одного боку, це сусіди по виробництву (виготовляються в Росії). А по-друге … … … . . Залишимо це на потом. Ітак, тестувати Cordiant планує шиповану гуму. А тут без скандинавських шин складно обійтися. Саме завдяки їм, 80 років тому (вже, правда, з хвостом), з'явилися зимові покришки. Ось ще одна причина нашої залежності. Але буде і третя)))))) Офіційні конкуренти неофіційного заездаУчастнікі заїзду, кинувши побіжний погляд на підготовлені до випробувань покришки, одноголосно підтвердили, що всі моделі нові, і слідів зносу, навіть самих мінімальних, які не імеют. Состязаться разом з новинкою будуть: Cordiant Snow Cross, Nokian Hakkapeliitta 7, Nokian Hakkapeliitta 8, Dunlop SP Winter Ice 02. Почему ми вирішили назвати заїзд неофіційними? Вся справа в тому, що Snow Cross 2 є поки інженерним зразком. Це поки ще дуже тестова шина, з якої виробник зможе зробити до офіційного представлення ще все, що захоче. Хоч малюнок змінити, хоч силікою « підгодувати ». Це ще розробка. За словами виробника, побачити її в продажу рядові споживачі зможуть не раніше осені 2018 року, тобто аж до зимового сезону 2018-2019 рр. Для чого тоді сьогоднішній « банкет »? Так просто вислухати думку журналістів, шинних спеціалістов. В чому відмінність Snow Cross і Snow Cross 2? Перед тим як порівнювати дві моделі першого і другого покоління, не зайвим буде згадати про те, що Snow Cross по відношенню до самого себе відрізняється. Йдеться про модифікацію, представленої Cordiant в 2015 році, в якій відбулася заміна резіносмесі з метою збільшення температурного діапазону. За словами все тих же виробників, це +5 - 53 ° С. Чем відрізняється Snow Cross першого і другого покоління? Якщо уважно подивимося на малюнок протектора, то ми побачимо різницю, що зовсім не дивно, насправді.
Обійшлося чи « рівнянням » на скандинавського виробника при створенні шини другого покоління? Давайте подивимося. Звичайно, схожість не така явна, але уловлюються певні моменти між Nokian Hakkapellitta 8 і Cordiant Snow Cross 2.
Шип Spike-Cor, установленній в Snow Cross і поки в Snow Cross 2Планіруется, що в зоні контакту буде одночасно перебувати 10 шіпов. Как показують результати шинних тестів, велика кількість шипів на одній покришці значно збільшують зчеплення на льоду. Але, як відомо, вони здатні наносити певної шкоди дорожньому покриттю, і тому їх кількість обмежена 60 штуками на погонний метр. Но, незважаючи на прийнятий закон, фінські виробники зуміли довести, що шипи у них так мало важать, що просто не можуть завдати шкоди , тому що їх руйнівна сила менше, ніж у стандартного шіпа. Торможеніе на льдуТестірованіе шин проводилося на вулиці невеликого високогірного курортного містечка Джермук (населення трохи більше 8 тисяч осіб). Пілоти змогли навіть « зарядитися » однойменної мінеральної столовою водою і вирушили в путь. Тестовим автомобілем був заздалегідь обраний BMW 318i, на який по черзі монтували три комплекти шин (Dunlop в цьому тесті не використовували).
Робочі моменти тестового заїзду, оцінка отриманих результатовЧто стосується новинки, то вона показала себе дуже гідно, особливо на тлі Hakkapeliitta 8. Что стосується фінських покришок, вони були « ідеальними ». Відмінна керованість, контрольоване поведінка в заметі, відмінний вихід з ковзання. Їх навіть порівняли з переключателем. Тестіруемая новинка дійсно показала себе дуже добре. Відрізнити її від Hakkapeliitta 8 в момент розгону без приладів важкувато. В іншому, різниця має місце бути, але вона по відчуттях пілотів мінімальна, а ціна відрізняється существенно. Как змогли переконатися гості тестів, співвідношення ціни і якості стане справжньою знахідкою для водіїв, які мріють отримати відмінні експлуатаційні характеристики при порівняно невисокій ціні. Щодо ціни, представники Cordiant повідомили, що різниця в ціні між Snow Cross другого і першого покоління складе всього 5%. А це, погодьтеся, сущі дрібниці, особливо з урахуванням вартості фінських покришок.
Як відзначають шинні експерти, від моделі до моделі якість покришок Cordiant постійно зростає. Зимові моделі, що випускаються під цією торговою маркою, мають високу надійність, продуктивність і безпеку в експлуатації серед шин інших російських брендов. Істочнік: www. drive2. ru