Kumho WinterCraft Wi32

Kumho WinterCraft Wi32

15.03.2021

WinterCraft Wi32 - спрямована шипована зимова шина представлена ​​на ринок в 2020 році. Південнокорейська новинка прийшла на зміну моделі 2015 року випуску - WinterCraft Wi31.

новая зимняя шина

Компанія Kumho взялася за розробку новинки, спираючись на попередній досвід використання кінцевих споживачів і результати тестів моделі WI31. Так на ринок була представлена ​​поліпшена модель для зимових умов експлуатації.

В ході порівняльного тесту Wi32 з Wi31, помітні явні переваги новинки над попередницею. В ході тесту на обмерзлій поверхні прискорення і гальмування на льоду покращився на 40%. На мокрій дорозі гальмівний шлях знизився на цілих 8%.

Результати снігового тесту продемонстрували зростання прискорення на 6%. При їзді на сухому асфальті став нижчий рівень шуму, завдяки чому підвищився комфорт.

Для поліпшення всіх показових характеристик, технологами Kumho було прийнято рішення додати в гумову суміш кремній. Завдяки кремнію шина ставати більш чіпкою на підталому льоду і сніговій каші. Отримана жорстка суміш набагато краще утримує шип, а й зберігає еластичність шини при низьких температурах, зберігаючи стабільне управління авто на вкритій льодом.

Kumho WinterCraft Wi32 має посилену центральну частину протектора. Завдяки чому шина більш стійка до навантажень і зберігає кращу керованість при русі.
Дизайн діагональних канавок виконаний з урахуванням збереження індивідуальності малюнка протектора, і поліпшення показників при русі на засніжених і зледенілих дорогах. Спрямований вгору кут дренажних канавок краще висушує пляма контакту від мокрого снігу та води, тим самим підвищуючи рівень керованості.

При віртуальному моделюванні плечової зони, інженери Kumho розмістили по черзі низький і трохи вище блок. Формуючи малюнок протектора в плечовій зоні таким чином, що при русі по очищеній поверхні, завдяки різній висоті блоків плечової зони, рівень шуму знижується, а комфорт їзди в такому випадку підвищується. Змінний візерунок ламелей гарантує відмінне гальмування на снігу.

Шип новинки теж зазнав змін, тепер він більш компактний, розмір шипа був зменшений на 20%. Їх розташування продумано по всьому периметру шини таким чином, щоб якісно запобігати ковзання на льоду і в той же час якість прискорення збільшилася на 43%, коли гальмівний шлях скоротився на 39%.

новый дизайн шипа

До дизайну отвори під шип інженери Kumho підійшли креативно, зобразивши навколо нього сніжинку.

З такою ж креативністю боковина шини придбала візерунок з айсбергами і сніжинками, прямо кажучи про те, що WinterCraft Wi32 призначений для експлуатації в снігових і льодових умовах.

дизайн боковины