Nokian Hakka Green 2 - огляд новинки літа 2016

Nokian Hakka Green 2 - огляд новинки літа 2016

01.04.2016

Сьогодні ми з вами ближче познайомимося з новинкою цього літнього сезону Nokian Hakka Green 2. Дана модель вже побувала в багатьох відомих тестах і встигла наробити багато шуму своїми результатами. Найцікавіше, що дана продукція нікого не залишає байдужим, адже знайдуться ті, кому подобається хай-Теково, збалансовані характеристики і вічні перемоги в шинних випробуваннях. І також знайдеться безліч споживачів, які будуть хейтерскі налаштовані проти даних шин, мовляв, ціна напружена, характеристики на рівні інших преміум шин. І тут якраз нагодився скандал з Нокиан, мотивом для якого послужили фальсифікації в шинних тестах. Суть   питання в тому, що виробники спеціально поставляли шини з поліпшеними характеристиками на випробування, що, відповідно, впливало на результат. Чи був тільки такий факт фальсифікацій, поки неізвестно. Но ми повернемося до шин, які ми спеціально збираємося встановити на автомобіль нашого співробітника. І так, в першу чергу дані покришки заявлені для компактних і середньорозмірних автомобілів. Тип малюнка протектора – асиметрія. Назва « Green » вже говорить про зелену спрямованості.

Виходячи з європейської маркування, шина відноситься до категорії B в плані економічності. Що ж так вплинуло на витрату палива? В першу чергу, це вага самої покришки. Взявши в руки екземпляр в розмірі 195/65r15, просто диву даєшся, як же шина може бути такою легкою? А все криється в матеріалах, використаних при виробництві каркаса.    

Протекторна зона має ряд інноваційних рішень, які позитивно вплинули на комфорт і поведінкові характеристики на дороге.Четире поліровані канавки є основоположними засобами відведення води. Додаткове відведення здійснюють спеціальні канавки-леза в ребрах і блоках протектора. Нововведенням даної моделі стала вигнута форма внутрішньої частини бічних блоків. За заявою фахівців Нокиан, це додатково сприяє відводу води. Завдяки збалансованій системі гідроевакуаціі, модель Грін 2 менше схильна до ризику аквапланування. Дані характеристики добре позначилися на європейській маркування шин. У плані поведінки на мокрій дорозі даний фінський продукт отримав жадану букву А. px;"> Але не тільки акваплануванням єдиним, адже є ще така штука, як гальмування на мокрій дорозі. І тут технологи Нокиан виводять на арену особливу гумову суміш, яка складається з модних добавок, таких як рапсове і соснове масло. Але, по суті, найголовнішу роль у складі компаунда грає силика, яка в цей раз приміряла назву Intelligent Green Silica. Завдяки цьому компоненту, шина має надійне зчеплення з мокрою дорогою, а от інші присадки у вигляді масел і сажі лише коректують властивості гуми в умовах зміни температурного режиму.     Дана модель, як і більшість нових продуктів Нокиан, просто таки перевантажена « технологіями », і часом вони викликають саркастичну посмішку у шинників і деякі сумніви у клієнтів.   Варто відзначити, 3 типи індикаторів зносу. Тут вам і крапелька в центральному ребрі, яка коли стирається, сигналізує про те, що шина вже не є достатньо ефективною на мокрій дороге.І ексклюзивна цифрова лінія. При поступовому стиранні протектора, зникає певна цифра, яка вказує на його глибину.   І ледве помітні хрестики в бічних блоках, які покликані сигналізувати про порушення розвалу/сходження. Ці плюсики-хрестики розташовані один навпроти одного. І якщо після обкатки один елемент зникне це знак для водія, що у його авто проблеми. px;"> Ще одна фішка, яка здатна полегшити життя працівникам сервісу - це інформаційне поле на боковині.   Водій або співробітник сервісу вносить дані про необхідному тиску в шинах і силі затягування колісних кріплень. px;"> Незважаючи на полегшений каркас, Нокиан заявляють про посилену боковині армованим волокном. На дотик боковина м'яка і легко пружинить. З одного боку, це ще один плюс в сторону комфорту. Машина м'яко долає нерівності. Але ось чи зможе гума протистояти пошкоджень, це ми зрозуміємо тільки вході експлуатації. px;"> Ще пару слів про технології, які зробили цю шину максимально комфортною. Silent Sidewall Technology   - це спеціальний шар компаунда між протектором і боковиною, який не тільки « згладжує » силу ударів, але і зводить до мінімуму вібрацію. px;">

Також стінки центральних каналів оснащені спеціальними напівсферичними отворами. Вони сприяють зменшенню опору руху повітря, що значно знижує рівень шума. Несомненно, левова частка успіху всіх покришок Nokian повинна бути поділена в рівних пропорціях між шинними розробниками і маркетологами. Від кількості назв і абревіатур рябить в очах, але нам важлива не обгортка, а сама конфета. Конечно ж, Nokian Hakka Green 2 - це високотехнологічна   модель, яка йде в ногу з « зеленими » шинними тенденціями. Легкість кочення значно вплине на зниження витрати палива, їзда буде тихою і комфортною, але все це вписується в європейську картинку доріг. А ось українські реалії далекі від німецьких автобанів. Ціна за грін-новинку досить висока, але Ви ж платите за високотехнологічний продукт, головне, щоб у підсумку не довелося платити двічі.