Огляд Bridgestone Blizzak DM - V3

Огляд Bridgestone Blizzak DM - V3

18.08.2020

З року в рік ринок автомобільних шин поповнюється новими моделями. Виробники все частіше випускають новинки з конкурентними характеристиками. Шиновиробники націлені максимально удосконалити продукт, що випускається, який готовий до різних умов експлуатації, нові розробки вже заходять на наш ринок. Одна, з яких, модель зимових шин Bridgestone Blizzak DM - V3.
Найбільший виробник світу шин Bridgestone Corporation надав новинку, яка відноситися до сімейства преміальних зимових шин, спрямовану на суворі кліматичні умови. Лінійка орієнтована на позашляховики, кросовери і інші автомобілі спортивно - утилітарного класу.

А тепер детальніше розглянемо, що з себе представляє "скандинавська" лінійка шин?

Розпочну з того, що Bridgestone Blizzak DM - V3 прийшов на зміну Blizzak DM - V2, яку Японія презентувала в 2014 році. Розробляючи нову модель, були застосовані інновації, які поліпшили важливі характеристики шин, особливо продуктивність, для експлуатації в зимовий сезон.
Своя увага приковує індивідуальний напрям протекторів на покришці. Унікальний тільки в серії Blizzak, спрямований малюнок характерний для покришок на позашляховики. Які відрізняються лініями і візерунками на колесі від інших моделей. 

Контактна зона оснащена блоками, що відділяє їх один від одного широкі доріжки, це підвищує поперечну стійкість і прискорюе дренаж снігу і бруду, для стійкішої і надійнішої прохідності. У плечових блоках розміщена хвиляста канавка, вона сприяє кращому зчепленню колеса з мокрою або дорогою, що обледеніла. 

Для поліпшення зачепу колеса і дороги в снігову погоду, особливо по рихлому снігу, передбачені поперечні ступінчасті грані на плечових блоках ближче до краю. На зовнішній подовжній грані плеча не передбачені наскрізні ламелі, це покращує жорсткість і відмінну стійкість на відносно чистій дорозі, а також відмінно стабілізує зчеплення при русі по звивистому шляху.
Поліпшення стабілізації автомобіля в сльоту, мокрий сніг або невелике обмерзання доріг, стало можливим при оснащенні центральної частина протектора трьома рядами окружних ребер, утворене здвоєним трикутником. Така конструкція збільшує число різноспрямованих граней, що гарантує відмінну стабілізацію автомобіля на слизькій дорозі, без загрози втрати контролю транспортним засобом. Це рішення в конструкції візерунка протекторів, збільшує площу активних блоків в контактній зоні, це дає максимально зчеплення з дорогою, також покращує розгін і гальмування, що захищає покришку від швидкого зносу. 

Підвищення продуктивності зимової шини Blizzak третього покоління, зокрема поліпшення показників експлуатації в сніг і дощ, інженерами компанії Bridgestone було прийнято рішення удвічі розширити систему гідроканалів. Це рішення було грунтоване на показниках якості шин Blizzak другого покоління. Побудова дренажу не лише оснащена додатковими протекторними блоками, а також чотирма новими подовжніми каналами, що поглинають сніг і вологу обсушуючи при цьому зони зчеплення колеса з поверхнею.

Коли основні ходові характеристики розкриті, не велика ремарка до опису моделі шин третього покоління.

 Велика частина не оснащенних шипами шин, отримує якість зчеплення з дорогою за рахунок ламелей. Ламелі виступають в ролі високотехнологічних прорізів, які замінюють шипи, не поступаючись їм по міцності зчеплення колеса з дорожнім покриттям.

У нових шинах Bridgestone Blizzak DM - V3 ламелі мають 3d форму, що на відміну від стандартних вигинів у фронтальній площині мають на вертикальних стінках спеціальні виступи у вигляді півсфер. Вони захищають протекторний блок від рухливості, коли допускають розкриття ламель на певну ширину. Достатня кількість граней, що утворилися за рахунок ламелей, покращує міцність зачепу на слизькій дорозі і одночасно зберігає жорсткість блоків на чистій дорозі.

Інженери компанії Bridgestone не перестають дивувати своїми експериментами, так вони досягли морозостійкості гуми, з мікробульбашками і мікроканалами по її площі, за допомогою додавання в резиносуміш каумпада Active Foam Rubber 2, також вживаного при виготовленні зимової марки шин для легкових автомобілів Bridgestone Blizzak Ice. Застосування цієї термопластичної смоли, при особливій технології виробництва, дозволяє формувати систему мікробульбашок і мікроканалів, які при русі авто, по мокрому або сніговому асфальту, поглинають краплі снігу або дощу, тим самим обсушуючи площу контакту покришки і дороги, збільшуючи зчеплення і стійкість на досить небезпечному шляху.

Ідея застосування саме такої технології, це результат випробувань і проведення безлічі тестів поліпшення гальмування на льоду. Технологія виготовлення шин Bridgestone Blizzak DM - V3, за результатами проведених тестів, на 9% поліпшила якість і стабільність гальмування на льоду, зносостійкість протектора виросла на 25% порівняно з моделю 2014 року. Використання шорсткості протектора поліпшило експлуатаційні характеристики з першого метра застосування.

Підводячи підсумки

У зимовий сезон 2020/21 року, власники повноприводних позашляховиків, а також моноприводних кросоверів, отримають відмінний подарунок для свого автомобіля. Шикарно показали себе в сучасних реаліях шини другого покоління, на основі яких вийшли більш поліпшені, за усіма параметрами, шини Bridgestone Blizzak DM, - V3, вони не лише закріплюють статус топової розробки на ринку, але і претендують на звання кращою серед сезонних шин в преміум сегменті!

Згадувані моделі