ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК
Графік роботи: Пн.-Сб. з 9-00 до 20-00
Нд. з 09-00 до 18-00

Огляд тестів літніх шин R15 (2016 рік)

18.04.2016

Весна дає про себе знати все сильніше з кожним днем. І для українських водіїв   все актуальнішим стає питання сезонної зміни шин. Для багатьох з них, шини потрібно спочатку вибрати і купити, при цьому дуже легко заплутатися серед   різноманітності   всіляких пропозицій від виробників автогуми. А вибрати щось кожен хоче найкраще. Що ж, добре, що якраз на початок весняного сезону до автовласників на допомогу приходять тести різних автомобільних журналів. В Україні найбільш популярними з них є « За кермом », « Авторевю »   і « Автоцентр ». Кожен з них в березні поточного року опублікував результати випробувань покришок з посадковим діаметром 15 дюймів, що є найпоширенішим в даний час. Тест « За кермом » ми вже детально розбирали в одній з наших попередніх статей і сьогодні хочемо порівняти його з результатами своїх колег. Що ж, приступимо … Поглянувши на все три тести, в голову відразу закрадаються певні сумніви. І це не дивно. Досить поглянути на підсумкові оцінки присутньої у всіх трьох журналах моделі - Hankook Kinergy Eco K425. Експерти « За кермом » присудили цієї моделі всього лише 9 місце. « Автоцентр » удостоїв її 3 позиції, а « Авторевю » так і зовсім присудив екологічної корейської моделі позицію переможця. Такий істотний розкид в результатах відразу ж викликає розумне питання про актуальність даних тестів. Дуже вже схоже на витягування потрібних брендів на потрібні місця. Але для того, щоб розставити всі крапки над i, давайте ще раз розглянемо кожен з тестів, взявши за точку відліку вищезгадану модель Hankook. Ітак, в номері « За кермом » краще корейської моделі стали російський Cordiant,   російський Nordman, російський Amtel і фінський Nokian, який фінським, швидше за все, буде лише в тесті, а за фактом на ринок буде поставлятися модель російського виробництва. Причому шини від Амтел посіли третє місце, залишивши позаду Continental, Michelin і Bridgestone. Дуже сумнівна розстановка сил.

У тесті ж від « Авторевю » наша Kinergy Eco стала кращою з кращих, а переможниця « зарулевскіх » тесту займає другу позицію. Причому цікавим є той момент, що у випробуваннях не брали участі деякі преміум-бренди, такі як Continental і Michelin, а від Bridgestone була обрана одна з найпростіших моделей - Ecopia EP150. Дуже схоже на те, що експерти журналу побоювалися виставляти проти переможниці серйозних соперніков. В цьому ж тесті можна знайти ще одну цікаву особливість, а саме – перевірку покришок на ударостійкість. Раніше подібні випробування вже проводилися   шляхом наїзду на перешкоду висотою 83 міліметра. Починали зі швидкості 20 км/год і на кожній спробі додавали по 5 км/год до тих пір, поки шина не « випускала дух ». Цього разу фахівці журналу знизили висоту бруса до 68 міліметрів, дозволивши, таким чином, пройти позначку швидкості в 90 км/ч відразу чотирьом моделям. Для порівняння, при 83-міліметровому перешкоді переможницею стала модель Bridgestone Blizzak Revo GZ, яку вдалося пошкодити тільки на 80 км/ч

.І наостанок, давайте розглянемо результати видання « Автоцентр ». Тут Hankook розділив третє місце з французькою моделлю (російського виробництва) Michelin Energy XM2, а ось на четвертому місці, несподівано, розташувалася українська новинка Rosava Itegro. Це, звичайно, добре, що українські шинники розвиваються, проте дуже сумнівним є той факт, що Rosava залишила позаду таких виробників як Uniroyal і Giclaved, які є дочірніми брендами переможця даного тесту – Continental.Ісходя з усього вишенапісанного можна зробити висновок, що не варто сліпо довіряти результатам журнальних тестів, так як дуже висока ймовірність того, що призове або близьке до призового місце, присуджене будь-якої з шин, є всього лише результатом вдало підібраних суперників і умов тестування. Тому, редакція Prokoleso.ua рекомендує витратити трохи більше часу на процес підбору і аналізу надрукованій в автожурналах інформації   для того, щоб вибрати таку модель, яка буде максимально відповідати Вашим очікуванням.px;">

Повернення до списку