Огляд зимових шин Bridgestone Blizzak Ice

Огляд зимових шин Bridgestone Blizzak Ice

12.05.2020

Японська компанія Bridgestone широко представлена ​​на вітчизняному ринку зимових шин. Якісні покришки з «Країни висхідного сонця» відносяться до преміального сегменту. Але це не стільки висока ціна, скільки відмінну якість.

Щоб переконатися в цьому, організатори тесту вирішили відправитися в Альпи і на сніжно-крижаний трасі, під привітним лютневим сонцем випробувати на міцність зимові нешиповані шини Blizzak Ice.


Що в профілі тобі моєму ...


Перший кинутий погляд на модель відразу ж нагадує популярну Blizzak VRX. І це не випадково. Вдалий малюнок протектора, що добре зарекомендував себе на сніжно-крижаному покритті, на довгий час зробив VRX флагманом лінійки зимових шин Blizzak. І, хоча, по суті, Blizzak Ice це друге покоління VRX, тим не менш, нова назва підштовхує до думки, що це не просто удосконалення, а в чомусь глибоке переосмислення. Схожий малюнок в поєднанні з безліччю відмінностей і інновацій.

Компаунд. Принцип роботи Active Multicell Compound II протягом тривалого часу залишається незмінною. Це пориста структура, яка за допомогою крихітних порожнин поглинає тонкий шар води, що виникає в процесі тертя гуми об лід. Тим самим підвищується зчеплення з дорожньою поверхнею.

content_2.jpg Технологія Active Multicell Compound II видаляти воду з плями контакту


У Blizzak Ice розміри бульбашок стали більш вираженими. Зміст силіки - більш вагомим, та й компоненти всередині гумосуміші розподіляються більш рівномірно. Такі нововведення дозволили поліпшити ефективність «губки», підвищили її щільність і зносостійкість.

content_1.jpg Водяна плівка на поверхні льоду - головний ворог фрикційної шини


Блоки стали прилягати одне до одного більше. Кількість ланцюгових крайок, які утворюються численними ламаними канавками і ламелями, зробили пляму контакту трохи ширше і масивніше. Деформація при поперечному та поздовжньому навантаженні стала менше. Жорсткість гуми збільшилася, а ступінь стирання - зменшилася. Це відбилося на зносостійкості і показник виріс на 22%.


Шип чи не шип?


Під променями лютневого сонечка крижане покриття стало трохи підталим, перетворюючи шар льоду в сніг, сльоту і калюжі. Обрана для тесту Audi S3 вже була повністю готова на старті.

Шини Blizzak Ice організатори вирішили тестувати в порівнянні з шипами Spike-02. Що виявиться краще? «Зубасті» покришки або «беззубі»?

Як показує заїзд, перемелювати снігову кашу, не ковзати на льоду і не «спливати» на воді у них виходить на «відмінно». Але ось хто опиниться надійніше, основна або референсна автошина?

Для змішаного покриття, якщо зима не така вже сувора, а температура протягом дня опускається то нижче 0, то піднімається вгору, шипи не беруть на себе підвищене завдання. Основне навантаження припадає на протектор. І в певному сенсі можна говорити про майже рівний результат двох учасниць заїзду.

Однак на крижаному покритті роль шипів істотно зростає. Гальмівна дистанція на мокрому льоду у Blizzak Ice в порівнянні з попередницею стала коротше на 10%, що свідчить про більш високу ефективність цієї моделі.

На теплому сухому асфальті шипована гума веде себе цілком упевнено. Це відноситься як до прямолінійного руху, так і до виконання маневрів при входженні в поворот. У парі з електронікою на потужному кросовері надійність шипованих покришок на асфальті буде досить високою. Але фрикційна Ice все одно має більш точні кермові реакції, при цьому акустичний комфорт у неї вище. І така перевагу, на думку експертів, не завдяки відсутності шипів, а за рахунок особливої ​​будови протектора і розподілу повітряних потоків.

content_3.jpg Оптимальний розподіл потоків повітря знижує шум


Безумовною перевагою стане великий типорозмірний ряд, збалансовані характеристики. Дана модель підійде, як для компактних автомобілів, так і для авто представницького класу.

Згадувані моделі