Порівняльний огляд шин Nokian Hakkapeliitta 8 і Hakkapeliitta 9

Порівняльний огляд шин Nokian Hakkapeliitta 8 і Hakkapeliitta 9

03.02.2017

В кінці січня компанія Nokian в широкому колі журналістів та представників великих роздрібних мереж представила нові шиповані шини Hakkapeliitta 9. Повний огляд за моделями шин Hakkapeliitta 9   і   Hakkapeliitta 9 SUV   можна подивитися здесь. Презентаціонний ролик, показаний на зустрічі, наповнений оптимізмом і закликом до дії – рухатися вперед, незважаючи на холод, мороз, снігові бурі. Інноваційні технології, які були використані творцями в Hakkapeliitta дев'ятого покоління, дозволяють шині протистояти будь-яким перешкодам, яке трапляється на шляху.   Шипи в зимових шінахМодель попереднього покоління Hakkapeliitta 8, представлена ​​як « Володарка Півночі » і створена рівно 4 роки тому, відома відмінним зчепленням і курсовою стійкістю. Кількість шипів в Nokian Hakkapeliitta 8 - 190 (може змінюватися в залежності від діаметра шини). Це дозволяє покришці відчувати себе впевнено на крижаній дорозі. У той же час при використанні такої кількості шипів вдалося домогтися зниження рівня пошкоджень дорожнього полотна. Цьому в чималому ступені сприяв полегшена вага кожного « гвоздика », так і застосування технології Eco Stud 8. М'яка подушка під шипом надає пом'якшувальну дію на контакт з дорогою.   Зменшуючи кількість шипів приблизно на 10% в моделі нового покоління, фінський виробник повинен був запропонувати особливі « родзинки », здатні зробити покришку не просто рівнозначною, а лучшей. В Hakkapeliitta 9 був використаний ряд інноваційних технологій, одна з яких заслуговує підвищеної уваги . Застосували розробники Nokian шипи для шиповки двох видів різної форми, розташованих окремо (в центральній і плечових зонах).

Два види шипів на   Hakkapeliitta 9Еслі подивитися на фото шипів в центральній частині протектора, то тут можна побачити, що фронтальна форма наконечника збільшена.   px;"> Шип, розташований в центральній частині протектораЗа рахунок цього зимова шипована шина набуває відмінні зчіпні Перші властивості px;">

і здатна міцно « тримати дорогу ».

Для шипів в плечових зонах   відведена інша задача – забезпечити впевнене входження в повороти на слизькій дорозі, виконання маневрів.

Шипи, розташовані в плечовий зонеШіпи, розташовані в плечових зонах, зовні виглядають зовсім інакше.   Бічний стійкості сприяє розроблена форма наконечника, спрямована в три різні сторони.  

фото шипа, розташованого в плечовий зонеКак видно на фото шипа, гострі краї грають роль зачепів, дозволяючи а автомобілю, що називається, « вгризатися » в тверду поверхню льоду і укочене снігове покриття. В який бік водій не направить свій автомобіль, він зможе впевнено маневріровать. Еще одне нововведення, яке можна побачити на покришці 9 покоління – це розташування шипа на центральному ребрі.

Шип знаходиться на центральному ребреЕто досить ризиковане рішення , так як на цю частину протектора покладаються підвищені навантаження, і ймовірність втрати шипа набагато вище, ніж в іншій частині протектора. Однак це не означає, що вони обов'язково випадуть. Згадуючи, що в покришках застосована технологія « якірного » шипа, можна припустити, що це не відбудеться. Але однозначну відповідь може бути отриманий тільки в ході експлуатації шини, а також шинних тестов. Сістема водоотводаЦентральная частина протектора шини попереднього покоління має хорошу дренажну систему. Очищення протектора від снігу проходить швидко і ефективно, завдяки водовідвідних канавках.

Центральне ребро жорсткості у   Hakkapeliitta 8 і Hakkapeliitta 9В відміну від « девяточка » система водовідведення переривається. У той час як у новинки при збереженні кількості та ширини водовідвідних каналів збережена і цілісна структура.

Система водовідведення у   Hakkapeliitta 8 і Hakkapeliitta 9Соотношеніе центральної і плечовий зонСоотношеніе основних зон протектора теж зазнало зміна. Розробники вирішили посилити курсову стійкість, зробивши центральну частину ширше, ніж в шині 8 покоління. px;">

Центральна частина у   Hakkapeliitta 9 стала шіреСоответственно, відбулося звуження плечових зон.

Звужені плечові зониВ зв'язку з цим хотілося б нагадати, що Hakkapeliitta 8 показувала досить високий результат при маневруванні. Звуження плечової зони може означати, що бічне зчеплення може стати гірше. Відмовилися розробники і від Самоблокується 3D-ламелей, здатних додатково покращувати керованість шини при виконанні маневрів, змушуючи блоки протектора блокувати один одного.

самоблокується   3D-ламелі в Nokian Hakkapeliitta 8     в 9 моделі також присутні 3D-ламелі, але вони не самоблокується, і здатні поліпшити керованість і змусити гуму швидко реагувати на повороти керма. Підтримують ламелі працюють в « єдиній зв'язці » з підсилювачами зчеплення, розташованими як в плечовий, так і в центральній зоні. Підсилювачі зчеплення в плечовій зоні є більш агресивними, забезпечуючи високу надійність на снігу. px;">

підсилювачі зчеплення у покришки   Hakkapeliitta 9   Таким чином, Nokian Hakkapeliitta 9: - забезпечує ефективне зчеплення, - має збалансовану керованість, - володіє високими споживчими характеристиками.