ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК
Графік роботи: Пн.-Сб. з 9-00 до 20-00
Нд. з 09-00 до 18-00

Taurus Ultra High Performance: огляд новинки літа 2017

10.03.2017

Сьогодні ринок шин сповнений всілякими моделями підходящими практично під будь-які вимоги автомобілістів. Благо, коли доступна вартість, висока якість і вражаючі експлуатаційні показники відображаються в одному продукті і водій знає, за що він віддав кошти і задоволений від того, що він отримав. Але часто буває і так, що ми можемо купити « кота в мішку » особливо якщо це стосується покришок вироблених в Поднебесной. Пріятний цінник дозволяє закрити очі на багато недоліків на увазі іноді вельми істотної економії коштів, незважаючи на те, що в підсумку можна дуже швидко розчаруватися. При цьому не всі так погано як могло здатися і серед недорогих шиновиробник є торгові марки, на які вже точно варто звернути увагу. Однією з таких і є сербський виробник шин Taurus (пров. Телець) більше відомий для автомобілістів СНД як Tigar. Ітак, TM Taurus, спочатку заснована в Будапешті, має більш ніж столітню історію, але не будемо говорити про минуле і розглянемо ті продукти, які цей європейський « золотий тілець » може запропонувати зараз. Починаючи з кращою з кращих в асортименті.

Літні шини Taurus Ultra High PerformanceОпісаніе шини – Чи не забагато я на себе беру, привласнюючи подібний епітет нижчеописаній покришці? - Але ж погляньте – це ж Taurus Ultra High Performance, амбітна модель з « найвищими характеристиками », випущена до літнього сезону 2017 року і явно бажає підкорити п'єдестал UHP-шин. Цільовою аудиторією покришки є власники легкових авто від середнього до преміального класів. Розробники заявляють, що новинка прийшла на зміну річної шині Taurus 401 High Performance, але ж характеристики в обох моделей різні та й випускаються вони поки паралельно. Крім того, сербські шінодели виробляють легкову модель літніх шин Taurus 301 Touring, шосейну покришку для позашляховиків Taurus 701 і легковантажні Автошини Taurus 101 Light Truck.

Асиметрична дизайн протектораАсімметрічний протектор з одного боку виконаний за класичною схемою: п'ять рядів ребер, великі блоки зовнішньої плечової зони, цільні окружні поздовжні ребра, чотири дренажних каналу, посилені блоки внутрішнього плеча, а з іншого боку має безліч інноваційних « фішок » .У шинах ультра високої продуктивності сконцентровані всі найкращі досягнення науки і технологій, оскільки оні повинні забезпечити стабільність при високошвидкісних маневрах, стійкість на прямому курсі в широкому діапазоні швидкостей і, при цьому, бути малошумними. Розробляючи літні шини Taurus UHP, конструктора врахували вищевказані вимоги, застосувавши високоякісні матеріали і використовуючи 3D моделювання справили асиметричну річну покришку вражаючу як зовні, так і технологічно. px;">

Пелюсткові блоки зовнішньої плечової зониВнешніе плечові блоки Taurus Ultra High Performance збільшені в розмірі і сконструйовані у вигляді язиків полум'я (або пелюсток), що не тільки покращує дизайн автошини, а й дає більший і більш надійний контакт зовнішньої плечової зони п окришкі з дорогою і, як наслідок, гарантує підвищену стабільність на поворотах, оскільки зовнішня сторона першою приймає на себе вплив діагональних сил здатних порушити стійкість транспортного засобу під час швидкісного маневрування.

Центральна зона протектораВ центральній частині знаходиться три широких поздовжніх ребра, що збільшують пляма контакту для підвищення тягово-зчіпних властивостей і поліпшують курсову стійкість, в зв'язку з чим рух по прямій на шосе буде проходити з мінімальними подруливаний рульового колеса. Зверніть увагу, посередині ребро має максимальну ширину і цільну структуру, що і дає постійну точку контакту, безперервно передаючи крутний момент від протектора до дороги. px;"> на внутрішній плечова зона покришки свою чергу внутрішнє плече складається з прямокутних поперечно витягнутих блоків збільшеною форми, крім того з'єднаних спеціальними перемичками з метою зниження їх рухливості під час розгону, гальмування або на віражах. Така конструкція здатна підвищити загальну жорсткість протектора в умовах динамічного водіння. px;">

Система водоотводаПогода в літню пору року далеко не завжди може бути спекотною і сонячною і, щоб водій не впорався з керуванням автомобілем в дощ, протектор шини Taurus Ultra High Performance оснастили чотирма кільцевими каналами і безліччю поперечних канавок, що відводять вологу з плями контакта. Косие канавки на центральних ребрах мають змінну глибину, по-перше, подібне розташування знижує зі опір коченню, покращуючи енергоефективність покришки, по-друге, змінна глибина підвищує жорсткість протектора і, по-третє, зберігається ефективність і швидкість водовідведення протягом всього терміну служби автошини.

Зрізані кути блоків протектора і спеціальні насічки негативного профіляТеперь ж можна перейти до тонкощів: кути блоків протектора зрізані, що здатне запобігти надмірний зачіп, що тягне за собою швидку зношуваність гуми і, до певної міри, навіть сн зить опір коченню (хоча безумовно вирішальну роль в поліпшенні топлівоекономічності грають зовсім інші чинники); підставу негативного профілю навпаки діагональних канавок має спеціальні поздовжні насічки, які прискорюють водоотток. px;">

Вимірювання глибини протеткораК нам на склад в одній з перших партій потрапили Taurus Ultra High Performance розміру 235/45ZR17 97Y. Глибина протектора склала приблизно 7,5-7,7 мм, вельми непогано для низкопрофильной гуми UHP-сегмента. До того ж даний розмір має посилену конструкцію, що також відображено відповідним маркуванням « EXTRA LOAD ». 2/3 боковини по довжині від бортового кільця мають спеціальне посилення, що дозволяє покришці жорсткіше і швидше реагувати на зміну положення рульової колонки і більш точно входити в повороти, а 1/3 до плечової зони залишилася помірно пружною гарантуючи плавність ходу.

Конструкція каркасаПроізводітель не поспішає розкривати секрети складу резіносмесі, але те, що в неї входять сполуки кремнію, які звично називати силікою це факт. Багатьом автолюбителям вже відомо, що дана речовина здатне підвищити легкість обертання шини і поліпшити показники зносостійкості. До того ж, силика сприятливо впливає на чіпкість протектора з мокрим дорожнім полотном. Подводя підсумки, хочеться побажати виробникові продовжувати успішно рухатися в заданому напрямку, дозволяючи економним автомобілістам купувати високоякісний товар і відчувати драйв від їзди в повній мірі, а річна асиметрична шина Taurus Ultra High Performance, до речі із зовсім свіжою датою виробництва (2017 рік)   вже доступна на складах і замовлення можна оформити за посиланням. Читайте, аналізуйте, вибирайте. З повагою, Andrey_tyre and Team.  

Повернення до списку