Увага! Під час воєнного стану “Проколесо” працює в обмеженому режимі. Деталі за посиланням
Сьогодні ми хочемо Вас познайомити з тестом шин від Auto Zeitung. На цей раз в « поле зору » експертів потрапили 10 покришок в типорозмірі 215/55 R17. В цьому році ми вже робили огляд тесту від іншого німецького видання Gute Fahrt. Наше увагу привернув той факт, що при відборі учасників: організатори обох тестів керуються однаковими принципами, тестують лише ті моделі, які знаходяться у вільному доступі на ринку, знайомляться з шинними новинками , враховують країну виробництва, з якої шини надійдуть на ринки Європи, відібрали по 10 участніков. В ніж відмінності між двома німецькими тестами? на відміну від своїх колег з Gute Fahrt, які вирішили не тестувати автошини Nokian з іншими літніми шин ами 2017 року через фальсифікацій, які мали місце в минулому, представники Auto Zeitung все ж взяли одну покришку в відібрану « десятку » Незважаючи на це, організаторами було вжито всіх необхідних заходів обережності – шини купувалися у роздрібних продавцов. От японської покришки Bridgestone Turanza T001 експерти з Gute Fahrt вирішили відмовитися, мотивуючи тим, що на ринку вже з'явилася оновлена модель EVO, а ось в Auto Zeitung вирішили протестувати Т001, враховуючи, що на ринку вона ще буде продаватися. що стосується Hankook Ventus Prime3, то в Auto Zeitung зуміли знайти на ринку шини угорського виробництва, а в Gute Fahrt – вирішили використовувати модель другого поколенія. Такім чином, ми маємо можливість побачити покришки, які брали участь в тесті Gute Fahrt, і інші, не менш цікаві моделі. Участнікі тестів
Avon ZV7Bridgestone Turanza T001Continental ContiPremiumContact 5Falken Ziex ZE914 EcoRunGoodyear EfficientGrip PerformanceHankook Ventus Prime3 K125Michelin Primacy 3Nokian zLinePirelli Cinturato P7 BlueVredestein Ultrac SatinСістема оценіваніяІспитанія були розділені на два блоки: на мокрому (6 випробувань) ісухом асфальті (7 випробувань) за кожен блок можна було максимально отримати по 150 балів. Вагомість кожного випробування всередині блоків вказані в підсумковій таблиці. Найменшу кількість балів віддавалася за поперечне зчеплення і бічну стійкість на мокрій дорозі. Ті ж 10 балів можна було отримати за комфорт і рівень шума. 4 випробування з 13 мали суб'єктивну оцінку. Максимальний бал (45) можна було заробити за найвищу безпеку руху на мокрому асфальте. Получіть по 40 балів можна було за найменший гальмівний путь. Цена автошінСтоімость покришок не враховувалася в ході тестування, а лише давалася, як довідкова інформація. Розраховувалася випадковим чином за середньою ціною у дилерів і в інтернет-магазинах Германіі. Указанная цифра – є ціною за комплект (4 шт. ), включаючи ПДВ 19% і монтаж. Ціновий діапазон розташовувався між 360 і 580 евро. Самой Найдорожчою виявилася французька покришка Michelin Primacy 3 (580 євро). На 60 євро дешевше ContiPremiumContact 5 і Turanza T001. За 500 євро вийшли EfficientGrip Performance і Cinturato P7 Blue. Еще на 20 євро дешевше німецьким водіям обійдуться Ultrac Satin. Установіть комплект шин за 420 євро можна, вибравши Ventus Prime3 або zLine. І на найнижчій ціновій сходинці опинилися ZV7 і Ziex ZE914 EcoRun. Як ми бачимо, різниця між « найдорожчими і найдешевшими » покришками склала 220 євро за комплект або 55 євро за одну шину.
Для всіх тестованих шин застосовувалися єдині алюмінієві диски в розмірі R17x7 Тести на мокрій дорозі мокрому асфальті проводилися: аквапланування (поздовжнє і поперечне), вимір гальмівного шляху, безпеку руху, керованість, бічна устойчівость. Продольное аквапланірованіеПервое випробування на мокрій дорозі (поздовжнє аквапланування) « вивело з ладу » стразу дві покришки, які « спливли » раніше інших – zLine (77,5 км/ч) і Ultrac Satin (77,9 км/ч).
Тести на сухій дорозі сухому асфальті проводилися тести на: Гальмування , Безпека руху, Керованість, Комфорт, Індекс опору коченню, Слалом, Рівень шума. ТорможеніеІзмереніе гальмівного шляху є одним з найважливіших показників для визначення безпеки тієї чи іншої покришки. Вимірювали гальмівний шлях при гальмуванні зі швидкості від 100 км/ч. Максімальний бал дістається французької Michelin за 34,8 метрів. На 70 см відстала Goodyear, додавши в загальну « скарбничку » ще 38 баллов. Самий довгий гальмівний шлях виявився у Vredestein, яка поступилася лідеру гонки 3,1 м.
Найменшу швидкість в даному випробуванні показала EfficientGrip Performance (61,1 км/год) . ШумообразованіеУровень шуму, є одним з показників, що вказуються на маркуванні. Найвищі 10 бали не дісталися нікому. А самій « тихій » покришкою названа Turanza T001 (70 dBa) . А ось лідер попереднього заїзду, Pirelli – « сама гучна » шіна. Подводім підсумками відміну від випробувань на мокрій дорозі, тут лідером стає Michelin, яка набрала 133 бали. Це робить її переможницею всього тесту.
Лідер попереднього блоку випробувань, німецька покришка Conti , не зуміла виступити на сухому асфальті настільки вдало, як на мокрому. Проте вона здобуває другу место. Третій результат на сухій дорозі показали відразу дві моделі - Turanza T001 і Cinturato P7 Blue. Остання займає за підсумками тестів третє місце. Разом з нею на третю сходинку п'єдесталу « піднімається » Goodyear. В відміну від переможців, нижні три сходинки особливого подиву не визвалі. Так, 8 і 9 місце розділили Vredestein і Avon. Останнє, 10 місце, дісталося Falken.