Тест літніх шин в розмірі 235/45 R18 за версією ACE / ARB? / GT? (2018)

21.03.2018

Три незалежні організації GT? (Gesellschaft f? R Technische? Berwachung), ACE (Autoclub Europa) і ARB? (Auto-, Motor- і Radfahrerbund? Sterreichs) традиційно провели тестування літніх моделей шін. На Цього разу під приціл експертів потрапили вже добре знайомі і відносно нові моделі в різному ціновому   сегменті.   Учасники тестів   Continental PremiumContact 6Falken Azenis FK510Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3Hankook Ventus S1 evo2 K117Kumho Ecsta PS71Maxxis Premitra HP5Michelin Primacy 3Nokian zLinePirelli PZeroSemperit Speed-Life 2Vredestein Ultrac SatinІспитаніе проводилося на автомобілі VW Passat TSI 4Motion, обраний розмір шин - 235/45 R18. Программа іспитанійПобедітель визначався за сумою балів, набраної в ході випробувань. Підсумкова оцінка складалася з максимальних: 80 балів, які можна було отримати за дисципліни на мокрому асфальті, 60 балів – за дисципліни на сухому покритті, 30 балів – за показник паливної економічності і рівня шуму, 20 балів – за найкраще співвідношення ціни і качества. Забегая вперед, хочеться сказати, що максимальні 190 балів отримати нікому не удалось. Іспитанія на мокрій дорогеУчітивая, що на мокрому дорожньому покритті можна було заробити найбільшу кількість балів, то і дисциплін тут було більше всего. С урахуванням ранжирування випробувань,   граничний максимум за одне випробування - 30 балів, пропонувалося заробити за найкоротший гальмівний шлях. І тут краще за інших виступили учасниці Falken і Hankook, не дісталися лише 2 очки до максимально можливих. Трохи відстали від них Kumho, Nokian і Continental. І як це часто буває, саме ці моделі і зайняли в загальному заліку лідируючі позіціі. Еффектівность дренажної системи перевірялася в двох дисциплінах – стійкість до поздовжнього і поперечного аквапланування. У цих двох дисциплінах безперечне лідерство належало порівняно молодий Ecsta PS71, яка прийшла на зміну Kumho Ecsta LE Sport KU39. По заявами виробника, саме характеристики на мокрому покритті стали більш пріоритетними при конструюванні моделі. Це і підтвердили результати даного теста. Прімерно на рівних показали себе лідери гонки в керованості і бічний устойчівості. Такім чином, за результатами першого блоку випробувань на перше місце вийшла Falken Azenis FK510, ніж чимало здивувала експертів, залишивши позаду себе PremiumContact 6, PZero, Primacy 3, Eagle F1 Asymmetric 3 і другіх. Іспитанія на сухому асфальтеБолее коротка програма випробувань на сухій дорожній поверхні « коштувала » меншу кількість балів, половину з яких можна було отримати за гальмівний путь. Здесь відзначилися Pirelli і Continental, які набрали, відповідно, 27 і 26 балів з 30 возможний. Отлічная маневреність і керованість дозволили даними автошинами   стати переможцями в цьому блоці випробувань. « Бронзовими » призерами на сухому асфальті, з 47-ма балами з 60   стали фінські шини Nokian. Іспитанія на кращу екологічностьВ цей блок потрапило всього два випробування – опір коченню і шумообразованіе. Не обійшлося без сюрпризів. Єдина покришка, яка хоча б в одній дисципліні змогла отримати заповітний максимум, стала Semperit Speed-Life 2. Її опір коченню було наіменьшім. І вже зрозуміло те, що за сумарним балом за даний блок шини Semperit стали лучшімі. Соотношеніе ціни і качестваНе все експерти , проводячи шинні випробування, приділяють достатньо уваги вартості шин. Хтось тоучітивает   ціни при визначенні місця в підсумковій таблиці або робить акцент на більш низькій вартості при огляді теста. В даному випадку, співвідношення ціни і якості було виділено в окреме випробування, за яке можна було додатково отримати   20 баллов. Наівисшій бал серед учасників дістається корейським шинам Ecsta PS71. Подводім ітогіЛучшімі за підсумками випробувань стали шини Falken Azenis FK510. Вони набрали 150 з можливих 190 баллов. На 1 бал менше вдалося набрати відразу двом шинам: Kumho Ecsta PS71 і Nokian zLine.

px;">

Повернення до списку