Тест літніх UHP-шин за версією CarAdvice (2016)

Тест літніх UHP-шин за версією CarAdvice (2016)

07.09.2016

Про технічні характеристики високошвидкісних шин повідало австралійське видання CarAdvice, яким недавно були проведені випробування 7 моделей покришек. Сначала хотілося б звернути увагу на незвичайність даного тесту. На відміну від аналогічних заїздів, тут було використано дві моделі автомобілів. Єдиного типорозміру покришок, які б тестувалися і на одній, і на іншій машині, теж не було. На Audi S1 ​​по черзі ставили Pirelli P Zero Nero GT, Toyo Proxes T1 Sport, Bridgestone Potenza S001, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, Continental ContiSportContact 5 в розмірі 225/35   R18. Друга модель авто, яка взяла участь в даному тесті, стала Aston Martin Vantage. Для неї організатори змогли підібрати тільки дві моделі покришок – це Bridgestone Potenza RE050A і Michelin Pilot Sport Cup 2. Складність підбору автошин на цю машину полягала в тому, що необхідні були два розміри: одна   на передні, інша   на   задні колеса. Так, вперед встановили покришки в розмірі 235/40   R19, а тому - 275/35   R19. Як повідомили організатори випробувань, вони дуже хотіли протестувати ще моделі від торгових марок Federal, Dunlop і Kumho. Однак в силу незрозумілих причин виробники покришок відмовилися брати участь поряд з такими іменитими шинними брендамі. По словами   експертів видання, ідея випробувати найвідоміші моделі покришок, викликана   бажанням запропонувати автолюбителям альтернативні шини, крім тих, що були встановлені в первинної комплектації автовиробником. І хоча тестування є тривалим і копіткою процесом, експерти видання CarAdvice постаралися зробити все можливе, щоб результати випробувань були максимально точнимі. Первое, що було зроблено - рівність умов. Автомобіль, пілот і пасажир в кожному заїзді були однаковими. До речі, як повідомляють австралійські експерти, сумніватися в професійних навичках водіння спортивних машин не доводиться, за кермом сидів Чемпіон світу з ралі Кріс Аткінсон. В якості пасажира був задіяний автомобільний експерт, журналіст, Пол Марич. Нагадаємо, що використовувався для 5 шин автомобіль Audi S1, а для ще двох моделей - Aston Martin Vantage. І хоча експерти роблять ремарку на те, що температура могла змінюватися +/- 2 градуси, цілком можна визнати температурні умови однаковими для всіх заїздів. Для більш ефективного гальмування час охолодження шин також було одінаковим. Ми вже впритул наблизилися до самого випробувального процесу. Фахівці видання нагадують, що до уваги брався середній результат, отриманий від декількох заїздів. Для Audi S1 ​​шини Pirelli P Zero Nero GT є контрольними, так як входять в первинну комплектацію. Це якась точка відліку. Їх « надягали » на початку і в кінці дня, щоб порівняти розбіжність між результатами. Воно виявилося мінімальним. Поетому всі інші результати розглядали в порівнянні з Pirelli. Всього було 7 випробувань для кожного комплекту шін. Тести на сухій дорозі сухій поверхні були проведені тести на бічну стійкість, поперечне зчеплення, гальмування з 80 км/год до 0 км/год, слалом на швидкості 60 км/ч. Как правило, в тестах на бічну стійкість і поперечне зчеплення, які ми розглядали раніше, вимірюється максимальна швидкість, на якій може рухатися автомобіль. Австралійські експерти вирішили виміряти іншу величину, а саме, максимальне прискорення. Слід врахувати, що чим більше отримане значення, тим вище потенціал шини.

В тесті на бічну стійкість була задіяна друга передача, на якій здійснювався різкий вхід в поворот для досягнення максимального зчеплення.    

Прискорення при поперечному зчепленні вимірювалося на колі. Автомобіль рухався на певній швидкості, яку поступово збільшував для досягнення максимального прискорення. Чим вище результат, тим потенціал покришок вище.

Випробування на гальмування дозволяє оцінити час і відстань, які необхідні   для повної зупинки машини. Чим менше час і гальмівний шлях – тим краще. Звичайно, сучасні автомобілі можуть бути обладнані системою контролю стійкості автомобіля, а можуть її не мати. Тому при цьому заметі, який може статися з вами на дорозі, зупинити автомобіль зможе автоматика при її наявності. А при її відсутності, водій зможе орієнтуватися на дані даного тесту.

Слалом- тест також проводився на другій передачі, на швидкості 60 км/ч. Завдання пілота полягала в тому, щоб за мінімальну кількість часу пройти слаломну дистанцію. Даний тест демонструє здатність покришки переносити бокове навантаження, постійно змінюючи при цьому напрямок.    

Тести на мокрій дорогеДля мокрої дороги були обрані два найбільш значних випробування – це поперечне зчеплення і гальмування.

В умовах мокрої дороги автомобіль рухався по колу на постійної швидкості. Разом з тим, завдання пілота полягала в тому, щоб поступово збільшувати швидкість для визначення максимального прискорення. Дане випробування дозволило визначити шину з найвищим потенціалом.

Гальмування на мокрій дорозі дозволило оцінити ефективність водовідвідних канавок на протекторі шини. Так, неефективний водовідведення мінімізує зчеплення з поверхнею, а значить, і результат (час і гальмівний шлях) будуть гірше.

ШумообразованіеДанний тест проводився на швидкості 80 км/год на найвищій передачі. Мета -   оцінити рівень шуму, який надходить від шини в салон водія. Для цього використовувалися спеціальні прилади. А значить, значення можна вважати об'ектівним.Подведем ітогіСреді моделей, встановлених на Audi S1, було три лідери, які в тих чи інших випробуваннях займали верхні сходинки рейтингу, це Bridgestone Potenza S001, Continental ContiSportContact 5 і Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3. Вони практично « йшли потилицю в потилицю », і вибрати головного переможця було нелегко. Результати решти двох автошин були значно нижче. px;">

Bridgestone Potenza S001 відмінно зарекомендувала себе на сухій дорозі. У двох з чотирьох « сухих » тестів вона була першою (це слалом і гальмування). У двох інших випробування на сухій дорожній поверхні її результати не надто відрізнялися від лідера. На мокрій дорозі в обох випробуваннях вона посіла друге місце. Одна десята секунди відокремила її від першого місця. Експертами були прийнято до уваги і те, що серед трьох призерів, Potenza S001 має найменшу вартість. Так, автолюбитель зможе заощадити 140 доларів на комплекті з чотирьох покришок, якщо він зупинить свій вибір на Potenza S001, а не на ContiSportContact 5. Цей фактор став вирішальним. Серед автошин, « взутих » на Audi S1, « золото » дістається японської моделі. Второе місце беззастережно отримує Continental ContiSportContact 5. Вона   також має в своєму заліку два перших місця за бічну стійкість на сухій дорозі і поперечне зчеплення на мокрій дорозі. У слаломі і гальмуванні на сухому асфальті вона   стала   другий. Частки секунд відділяли її від Bridgestone. Вона має дуже високі експлуатаційні характеристики, як на сухому, так і на мокрому асфальті. Якби не ціна, яка мала вирішальне значення, можна було б присудити перше місце Continental. « Бронза » в даному тесті дістається ще однієї преміальної моделі - Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3. Як вже зазначалося вище, результати, продемонстровані трійкою лідерів, мало чим відрізнялися один від одного. У визначенні першого і другого місця вирішальне значення мала ціна. В даному випадку, вартість Eagle F1 Asymmetric 3   була максимальною. Так само, як і попередні дві моделі, у Goodyear два перших місця (за поперечне зчеплення на сухому асфальті і гальмування на мокрому). Ще один « мінус » - це найбільш високий рівень шуму серед п'яти моделей. Спортівние шини Toyo Proxes T1 Sport виглядали вельми впевнено на тлі контрольної Pirelli, та й результати були в більшості випадків трохи вище. Одне друге місце і одне третє за поперечне зчеплення і бічну стійкість на сухій поверхні, відповідно. Два четверте місця на мокрій дорозі з урахуванням того, що другу сходинку розділили по дві моделі. Різниця в ціні між Тоyо і Pirelli настільки мінімальна і становить всього 3 долари за одиницю, що вона не враховується. В цілому показники були все-таки краще, ніж у моделі OEM (первинної комплектації) . Контрольная модель Pirelli P Zero Nero GT виступила стабільно. В її заліку 3 четверте і 3 п'яте місця. На сухій дорозі вона показала трохи кращі результаті, ніж на мокрій. Дана покришка має два безперечних переваги – це найнижчий рівень шуму (1 місце) і сама мінімальна цена. Поетому якщо ви з якоїсь причини хочете змінити укомплектовані на Audi S1 ​​покришки Pirelli P Zero Nero GT, даний тест наочно продемонстрував, що є моделі з кращими характеристиками, але значно дорожче , такі як Bridgestone Potenza S001, Continental ContiSportContact 5 і Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3. А якщо питання ціни є актуальним, то перевагу можна віддати Toyo Proxes T1 Sport. На Aston Martin Vantage відчувалося дві преміальні моделі - Bridgestone Potenza RE050A і Michelin Pilot Sport Cup 2. Давайте підіб'ємо підсумки і по цим двом шінам. Формал але кращі результати були продемонстровані спортивними шинами Michelin. Тільки в одному, але дуже важливому, випробуванні з шести Potenza RE050A зуміла вирвати перше місце (гальмування на мокрій дорозі). В інших випробуваннях результати були не набагато, але гірше. Однак, експерти рекомендують звернути увагу на інші, не зовсім другорядні речі – це ціна і зносостійкість. Автолюбителю доведеться викласти на 200 доларів більше за комплект спортивної гуми Michelin. А якщо врахувати, що термін служби її ще значно нижче, то це цифра виросте в 2,85 рази і складе 570 доларів. Розрахунок простий. Ходимість Bridgestone близько 20 тисяч кілометрів. Це універсальна модель, яку можна використовувати на різних дорогах. Купити новий комплект Michelin вам доведеться вже через 7 тисяч кілометрів. Звичайно, якщо ви хочете в повній мірі насолодитися всіма перевагами Aston Martin Vantage і будете їздити тільки по треку, можливо і віддасте перевагу більш дорогим, але кращим за експлуатаційними характеристиками шин.