ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК
Графік роботи: Пн.-Сб. з 9-00 до 20-00
Нд. з 09-00 до 18-00

Тест літніх шин Cordiant Comfort 2 SUV

28.05.2021

Автомобільний журнал "Движок" провів тестування моделі шин Comfort 2 SUV бренду Cordiant для кросоверів. Випробування проходили на Nissan X-Trail.

Тестирование шин cordiant

Тестовані шини були випущені на ринок ще в 2018 році. Розроблений асиметричний малюнок протектора, за словами виробника, гарантує стійке рух, кращу керованість як на сухому, так і на мокрому асфальті.

Тест-драйв шин був проведений на спеціалізованому полігоні. Взяте редакційне авто, для проведення випробувань, раніше було оснащено іменитим японським брендом шин, які вже відкатали свою. З'явилася потреба заміни на анітрохи не гірший аналог коліс, що підштовхнуло спробувати поїздити на Comfort 2 SUV, які так жваво рекомендували експерти Cordiant.

Cordiant є бюджетною лінійкою шин. У той же час, скачок попиту на авто класу кросовери, змусив бренд Cordiant розширити лінійку Comfort 2 в типорозмірах R17 і R18, надаючи більший вибір для водіїв кросоверів.

Nissan X-Trail кроссовер, розрахований на далекі поїздки і рух по бездоріжжю. Шини, такого авто, повинні мати підвищену міцність і їздовими характеристиками для комфортного пересування в незалежності від погодних умов.

Випробування для шин були проведені на спеціалізованому треку. Даний тест проходив без замірів точної апаратури. Був застосований принцип стандартної експлуатації, але з більшим навантаженням на колеса. Всі отримані результати, це суб'єктивні висновки пілотів авто.

Перед заїздом шини зазнали обкатці. Маршрут попередньої підготовки склав 1000 км. Завдяки такому підходу, були виявлені значні розбіжності в сприйнятті від щойно встановлених шин, і вже були в експлуатації деякий час. Нові шини на трасі видають досить багато шуму, але після деякого часу їзди, рівень шумності знизився до нормального. Також було відзначено, що шини 18 діаметра потребують повторної балансуванню, до такого висновку прийшли після розгону авто до 120 км / год, на такій швидкості в кермо почали віддавати мікровібрації.

специализированный трек

Дизайн протектора Comfort 2 SUV виконаний асиметричним малюнком, з 12-ю блоками, що чергуються один з одним. Такий вид знижує можливість появи деренчання і шумності колеса. При виробництві, в резиносуміш, було додано значну кількість силіки, вона відповідає за зчеплення готового виробу з дорогою. Для боротьби з акваплануванням, на що акцентували увагу в тесті, покришка має канавками різного розміру і глибини, їх спрямованість гарантує якісне відведення води від зони контакту.

дизайн протектора

Центральна частина шини має три ребра, завдяки яким, колесо поводиться стійко під час руху по прямій траєкторії. Зовнішня частина блоків стикається з четвертим ребром, таким чином формується стійкий зв'язок для кращої керованості. В цей же час боковина шини більш м'яка, еластична, тим самим підвищуючи рівень комфорту. Зазвичай, такі трюки в дизайні, застосовують більш преміальні бренди, що і формує більшу частину їх вартості.

В ході першого етапу тестування, досить в спокійному режимі, експерти відзначили, що на шини Cordiant ніяк не відбивається специфіка поведінки автомобіля. Завдяки обкатці перед заїздом, рівень шуму під час тестування, був набагато нижче і не так відволікав від основних показників. Висновок - якщо на початку користування покришка буде здаватися гучною, то їй просто необхідно притертися.

Результати руху по мокрому треку показали чудову стійкість перед акваплануванням. Проходження віражу на ділянці "равлик" - траса йде в спіраль з широким заходом майже на 180 градусів, - продемонструвала і підтвердила, заявлені раніше експертами Cordiant, COR технології. Вхід в поворот при швидкості 100 км / год не збили шини з траєкторії руху, вони продовжили стабільно тримати колію. Підвищення швидкості до 115 км / год все ж привели до невеликого зносу, як і сам автомобіль початок кренити при входженні в поворот.

итоги теста

Підсумки переставки (їзда змійкою) показали хороші зчіпні властивості і стійкість на сухому асфальті. Невеликий крен і догляд з траєкторії руху, але в межах норми, на мокрому треку. Гальмування на мокрій дорозі, при 60 км / ч, плавне, стабільний, без заносів.

Епілог

Cordiant Comfort 2 SUV: чіпкі, стійкі на сухому так і на мокрому асфальті. Входження в повороти на великій швидкості гідно самих преміальних шин.

Якщо говорити про комфорт, то до шин потрібно звикнути і обкатати їх, тоді ніякого дискомфорту під час керування автомобілем не буде. Експерти також відмічают те, що для свого класу покришки відмінні, звичайно є більш м'які і менш гучні варіанти, тільки вони вже будуть в іншому ціновому сегменті.

Виробникові Cordiant вдалося завоювати ринок доступними цінами і показовими характеристиками своєї продукції.

Повернення до списку