Тест зимових шин в розмірі 205/55 R16 Auto Zeitung і GT? (2016)

03.10.2016

Сьогодні ми познайомимо Вас з тестом зимових покришок в розмірі 205/55 R16, який проводився двома німецькими авторитетними організаціями – Товариством з технічного нагляду (GT?) І автомобільним журналом « Auto Zeitung ». Для даного тесту було відібрано 13 покришок в різної цінової категорії (40-365 євро) . На перший погляд, найбільш доступною за своєю вартістю є WestLake SW618, зроблена в Китаї.   Відповідно до європейської маркуванні, модель має низький рівень шуму, оцінку E по паливної економічності і показник зчеплення на мокрій дорозі – F, це шоста з семи можливих оцінок, використовуваних в маркуванні. Тому навряд чи варто розраховувати на серйозні успіхи в шинному іспитаніі. WestLake SW618

Однак таку ж оцінку по зчепленню на мокрій дорозі має ще одна покришка, вартістю 280 євро - WinterCraft WP71. Kumho WinterCraft WP71

У решти шин показники вищі (від А до С). Деякі моделі вже брали участь в іншому німецькому тесті зимових шин від ADAC в розмірі 225/45 R17.Все випробування було розділено на три блоки: тести на снігу, на мокрій і сухій дорозі. У кожному з блоків можна було заробити по 150 балів. Максимальні оцінки виставляли за безпеку руху на мокрій дорозі (45), за гальмування - по 40 балів, тягове зусилля на снігу теж 40, безпеку руху на снігу і сухій дорозі – по 30.Получіть 25 балів можна було за поперечне зчеплення на снігу, поздовжнє аквапланування і опір коченню. Додати в свою скарбничку ще по 20 балів учасниці могли за керованість на сухій і мокрій дорозі. Керованість на снігу і слалом на сухому асфальті могли принести ще по 15 балів. Мінімальні 10 балів виставлялися за поперечне аквапланування, час проходження кругового треку по воді, а також - за показники шумності і комфортності.Іспитанія на снегуВ « сніжному » тесті з першого заїзду намітився реальний претендент на перемогу. Це нова покришка від німецьких шинників, яку не вдалося купити у вільному продажу експертам з ADAC - Continental WinterContact TS 860.Continental WinterContact TS 860 px;"> Вона зуміла отримати максимальну кількість балів за гальмування, безпеку руху і керованість. І стала першим реальним претендентом на призове « золото » даного тесту з максимальною кількістю балів 143 з 150.Проявіть себе, отримавши найвищі бали у випробуванні на снігу, змогли Nokian WR D4 (керованість), Pirelli Cinturato Winter (поперечне зчеплення), Dunlop Winter Sport 5 і Kumho WinterCraft WP71 (гальмування), а ось Hankook Winter i * cept RS2 W452, крім гальмування, показала кращі результати в поперечному зчепленні. З тяговим зусиллям краще за всіх справилася Nexen WinGuard Snow &# 39; G WH2, набравши максимальну кількість баллов.Nexen WinGuard Snow &# 39; G WH2 px;"> Не зуміли стати лідерами в даній дисципліні і знайомі нам по тесту ADAC Bridgestone Blizzak LM001 і Vredestein Wintrac Xtreme S, зайнявши нижню частину рейтингової таблиці. Вони набрали 127 і 114 балів з 150 возможних.Vredestein Wintrac Xtreme S px;">

Згадувана вже шина WinterCraft WP71, навіть показавши максимальний результат по гальмуванню, в результаті набрала лише 125 балів. Зовсім здивувала експертів китайська бюджетна покришка WestLake SW618, її результат був найменшим, 98 балів. Передостаннє місце дістається GT Radial Champiro WinterPro HP. GT Radial Champiro WinterPro HP

Переможниця минулого тесту, Winter Sport 5, за сумарною кількістю балів за випробування на засніженій дорозі показала лише шостий результат. Dunlop Winter Sport 5

Причина такого « падіння » пояснюється легко. У попередньому тесті не змогли взяти участь нові моделі, такі як WinterContact TS 860, Cinturato Winter, Michelin Alpin 5, всі вони виявилися впереді.Michelin Alpin 5 px;">

Випередила Dunlop і фінська покришка, результати якої в попередньому тесті були оцінені на « задовільно » . Іспитаніе на мокрій дорогеУверенно відчувала себе на мокрій дорозі лідер « снігових » випробувань WinterContact TS 860. З шести випробувань в чотирьох вона зуміла набрати максимальні бали. Це дозволило зробити суттєвий відрив від інших учасниць. Добре, але не найкращим чином, дана модель проявила себе в поперечному і поздовжньому акваплануванні. У цих випробуваннях максимальні бали дісталися Winter i * cept RS2 W452. Hankook Winter i * cept RS2 W452

Отримати максимум в поздовжньому акваплануванні змогла Blizzak LM001, а в поперечному - Winter Sport 5 і WR D4. Таким чином, Bridgestone і Dunlop змогли також добре проявити себе, як і в тесті ADAC. А ось Vredestein показала передостанній результат за підсумками випробувань на мокрій дорозі і один з найгірших по аквапланування, нарівні з WestLake, GT Radial, Nexen. Недостатня кількість балів за випробування на мокрій дорозі набрала і Kumho.Такім чином, за результатами двох блоків, лідерство продовжує зберігатися за німецької покришкою, яка зуміла зробити значний відрив від інших участніц.Іспитанія на сухій дорозі цілому результати на сухій поверхні дороги були нижче передбачуваних. Гальмівний шлях не досить короткий. Жодна з покришок не змогла заробити максимум за безпеку руху. В результаті лідер випробувань на сухій дорозі Conti зуміла набрати лише 127 з можливих 150 балів. Найменші бали заробляє, як і в попередніх блоках тестів, WestLake. Примітно, що досить погано на сухій дорозі виступила Pirelli, чим значно зменшила загальну кількість балів, набраних в попередніх заездах.Pirelli Cinturato Winter px;"> До того ж на слаломі вона показала найгірший результат. Краще за всіх, з максимальною кількістю балів, впоралася зі слаломом японська покришка, яка показала хорошу керованість. А ось довжина її гальмівного шляху в значній мірі здивувала експертів. Вона виявилася найбільшою, що не дозволило Blizzak LM001 піднятися вище сьомої сходинки рейтингової таблиці, незважаючи на кращий результат на слаломної дістанціі.Bridgestone Blizzak LM001 px;"> Дивлячись на перше місце в випробуваннях на сухій дорозі в попередньому німецькому тесті, виникають сумніви в результатах. Не виключено, що виміри проводилися в різних температурних умовах, на різних автомобілях, та й діаметр покришок в двох тестах разлічен.Удівіл результат WestLake. Ця шина буквально « вистрілила » наостанок тесту, показавши гальмівний шлях один з найкоротших. А ось найменшим він виявився у Nokian. Вона змогла повторити свої високі результати, зароблені в попередньому тесті. Також добре виступили Vredestein, Dunlop, підтвердивши висновки німецьких експертів з ADAC.Подводім підсумками відміну від попереднього тесту німецьких експертів, де виграти могла тільки модель з максимально збалансованими характеристиками, в даному випробуванні переможець визначався за сумою балів. Безумовним лідером стала національна покришка Continental WinterContact TS 860.В 10 з 18 проведених у всіх блоках випробуваннях, вона виявилася кращою. При цьому ні в одному з 8 випробувань вона не показала поганий результат. Можна припустити, що при її участі в тесті ADAC, вона також могла б виграти. А ось другу сходинку посіла фінська покришка Nokian WR D4, яка проходила одне за іншим випробування досить уверенно.Nokian WR D4 px;"> Переможець попередніх тестів Dunlop Winter Sport 5 зуміла зайняти по загальній сумі балів лише шосте місце, пропустивши вперед Pirelli Cinturato Winter, Goodyear UltraGrip 9 і Michelin Alpin 5.Goodyear UltraGrip 9 px;"> Вони разом з Hankook Winter i * cept RS2 W452 отримують підсумкову оцінку « дуже рекомендується ». Ще дві моделі німецькі експерти « рекомендують » - Bridgestone Blizzak LM001   і Nexen WinGuard Snow &# 39; G WH2. Умовну рекомендацію отримали Kumho WinterCraft WP71, Vredestein Wintrac Xtreme S і GT Radial Champiro WinterPro HP. Чи не рекомендували експерти тільки одну модель, WestLake SW618, яка набрала тільки 249 балів з 450 можливих, відставши від передостанньої моделі на 56 балів.     px;">

Повернення до списку