Увага! Під час воєнного стану “Проколесо” працює в обмеженому режимі. Деталі за посиланням
Тест зимових шин в розмірі 215/60 R17 H був недавно проведений в Німеччині відомим виданням Auto Motor und Sport. До випробування були допущені 10 моделей покришок різного цінового сегмента. Для перевірки експлуатаційних характеристик на мокрій і сухій дорозі були обрані полігони в Німеччині, що належать Continental, а ось для справжніх зимових умов організаторам довелося « заїхати » на Opel Mokka в Швецію. Потрібно відзначити, що компактні позашляховики, до яких належить не тільки автомобіль Opel Mokka, але і VW Tiguan, Skoda Yeti і Nissan Qashqai, мають особливу популярність на дорогах Німеччини. Вибираючи такий тип авто, водії розраховують отримати хорошу комфортну їзду, високу керованість і спортивний стиль вожденія. Іменно цим був обумовлений вибір автошин даного типорозміру для випробування. Оскільки покришки створені для зими, то перші випробування вирішено було провести в « рідних » для шин умовах. Для цього два тестових авто разом з сотнею коліс вирушили в далекі північні края. Тести на снегуІз 10 балів, які можна було отримати за ці випробування, максимум набрала Bridgestone Blizzak LM-80 EVO. Модель, що з'явилася ще в 2012 році, і через чотири роки продовжує вражати своїми чудовими характеристиками. І це незважаючи на те, що творці покришки сконструювали модель, більше спрямовану на європейський клімат. У суворих зимових умовах вона зуміла обійти найближчих конкурентов. Bridgestone Blizzak LM-80 EVO
Слідом за фінською шиною Nokian W R D4 за результатами випробувань на гальмування, бічну стійкість, керованість, комфорт в зимових умовах виявилася Dunlop Winter Sport SUV 5. Dunlop Winter Sport SUV 5
Виробник, завдяки використанню новітніх технологій та матеріалів в конструкції шини, заклав в дану модель високі експлуатаційні характеристики. За стабільні показники і хороше зчеплення з дорожньою засніженою дорогою їй вдалося показати досить хороший результат. Удовлетворітельно в даному тесті виступили GT Radial Champiro WinterPro HP, Westlake SW 658, Vredestein Wintrac Xtreme S. Але найгірший результат показала Star Performer SPTV. Тести на мокрій поверхностіІспитанія на мокрій дорозі дещо розчарували експертів. Лідер попередніх тестів, японська покришка, несподівано опинилася в нижній частині рейтингу, що істотно вплинуло на підсумкові результати. У трійку лідерів в даному випробуванні потрапляють Dunlop, Continental і Goodyear. З досить непоганим результатом також виступила Nokian. С розривом в 1,4 бала список продовжила Vredestein Wintrac Xtreme S. Westlake SW 658
Ще на 0,6-0,7 бала відірвалися залишилися моделі. Подводім ітогіС очевидною перевагою в даному випробуванні виграє німецька шина Continental TS 850 P. Опинитися в верхньому рядку рейтингу їй допомогли відмінні експлуатаційні характеристики на мокрій і засніженій дорозі. Ганноверський модель, вироблена в Словаччині, забезпечує різке гальмування і домоглася хороших тягових показателей. На сухій поверхні результати були трохи нижче. Щодо « галаслива » і економічна шина. Однак за свої збалансовані характеристики, продемонстровані протягом усього тесту, виявилася єдиною учасницею, яка отримала результат « дуже рекомендується » Друге місце в зимовому тесті дістається фінської покришці Nokian WR D4. Протягом усіх випробувань вона показала досить високі експлуатаційні характеристики, короткий гальмівний шлях на сухій дорозі, хорошу стійкість до аквапланування. Проте, експерти звертають увагу на досить мляву чуйність на рульові команди, надлишкову обертальність на засніженій і мокрій дороге. Третье місце дістається Goodyear Ultra Grip Performance SUV Gen 1, серед сильних сторін якої можна назвати впевнену поведінку в зимових умовах і на мокрій дорозі. На сухому дорожньому полотні відчувала себе досить впевнено. До слова, в 6 випробуваннях, які були проведені на сухому треку, шина отримала однаковий бал. За таке впевнене виступу експерти рекомендують дану покришку автолюбітелям. Четвертое місце з однаковим підсумковим балом отримує Dunlop Winter Sport SUV 5. Вона зуміла продемонструвати очевидні переваги на мокрій дорозі – це перший результат серед учасниць. Однак її стійкість до аквапланування була дещо нижчою конкуруючих моделей. Впевнене входження в поворот на сухій поверхні було нівельовано недостатньою чутливістю рульових реакцій. А ось на мокрій дорозі вона показала ефективне гальмування і хороші тягові зусилля. На четверте місце модель помістили в зв'язку з більш високою ціною в Німеччині, хоча різниця з Goodyear становить буквально 0,6 евро. Ітоговая таблиця, місця 1-4
Наступні п'ять моделей з результатом « ще рекомендується » істотно відірвалися від лідируючої четвірки. 7,9 з 10 можливих змогли набрати дві покришки. І знову більш високе місце отримує шина з меншою вартістю, Hankook Winter i * cept evo2 W320 SUV. На засніженій і сухій дорозі вона виглядала більш впевнено, ніж на мокрій. Але в будь-якому випадку, назвати поганим її виступ сложно. С таким же результатом наступний щабель займає Vredestein Wintrac xtreme S, яка відмінно виступила на сухій дорозі. Друге ж місце в даному випробуванні було обумовлено відмінною чутливістю до рульовим реакцій і чудовою управляемостью. На засніженій трасі вона виступила гірше, показавши слабку бічну стійкість. Проблеми проявилися і в поперечному акваплануванні. Хоча керованість і бічна стійкість на мокрій дорозі були оцінені дуже високо. Підсумкова таблиця, місця 5-6