Увага! Під час воєнного стану “Проколесо” працює в обмеженому режимі. Деталі за посиланням
Сьогодні нам би хотілося познайомити Вас з тестом зимових шин, проведених експертами німецького автомобільного клубу ADAC, найбільшою громадською організацією автомобілістів в Европе. В звіті про тест акцент ставиться на об'єктивність і прозорість випробувань. По-перше, рішення про моделях учасницях приймалося колегіально. Методологія проведення випробувань вироблялася на протязі багатьох років і вже зарекомендувала себе як надійна. Слід звернути увагу, що моделі для випробувань закуповувалися організаторами в різних місцях, що дозволяє уникнути можливих фальсифікацій зі спеціально підготовленими для тестів шинами. Всі вимірювання проводилися на підставі прийнятих стандартів. Для визначення глибини протектора використовувалося лазерне вимір. Оцінювали покришки кілька незалежних тест-пілотов. Сістема оценіваніяСістема оцінювання дещо відрізняється від інших автомобільних сайтів. На що слід звернути увагу? За кожне випробування покришок виставляються бали, які, в свою чергу, відповідають п'яти позначок – « дуже добре », « добре », « задовільно », « досить », « недостатньо ». Чим бал нижче, тим оцінка вище. Так, « дуже добре » відповідає 0,5-1,5 бала, « добре » - 1,6-2,5, « задовільно » - 2,6-3,5, « досить » - 3,6-4,5 і « недостатньо » - 4,6-5,5. Глядя на підсумкову таблицю, слід врахувати, що на результат не впливає середній бал. Цим шинні експерти підкреслюють важливість кожного випробування. Якщо автомобіль погано гальмує на мокрій дорозі, то, наприклад, керованість на сухій дорозі не може жодним чином це компенсувати. Найважливіше, як відзначають фахівці, це збалансованість характеристик. Якщо виставляється відмітка « добре », це говорить про те, що у всіх дисциплінах ця покришка заробила мінімально такий бал. У разі якщо в випробуваннях були отримані різні бали (« добре », « задовільно », « посередньо »), підсумкова оцінка ставиться за найменшим балом. На підсумковому результаті не відбивалися бали, отримані за рівень шуму, який не є показником безпеки на дороге. Ітоговая оцінка « дуже добре » свідомо не використовується, що послужить поштовхом для збільшення виробничого потенціалу покришок, хоча в окремих дисциплінах, вона ставілась. Тести на сухій дорожній поверхностіІспитивалі автошини в типорозмірі 225/45 R17 на VW Golf на полігоні в околицях Риму. У тесті на гальмування необхідно було скинути швидкість з 100 до 0 км/год. Переможець визначався за найменшою довжині гальмівного шляху. Причому вимірювали шлях гальмування кілька разів у різній последовательності. В тесті на керованість звертали увагу на моменти, які важливі в повсякденному експлуатації: наскільки машина здатна тримати курс, відгукуватися на повороти керма. У випробуванні на безпеку звертали увагу, наскільки машина може збільшувати швидкість при маневруванні, де межа можливостей покришки.
оцінка по керованості була суб'єктивною. Оцінювали цю дисципліну два пілоти.
Експерти звертають увагу на те, що водії не знали, яку модель вони оцінюють, так як в комп'ютері вони всі були лише пронумеровані. Подібна анонімність при оцінюванні пілотами робить оцінку неупередженою.
Далі слід було випробування на круговому треку . У тесті на поперечне аквапланування вимірювалося прискорення. Кожен етап стартував з 60 км/ч, водії поступово додавали ще по 5 км/год з метою збільшення швидкості до 90-100 км/год і фіксування моменту « спливання » покришок.
В даній дисципліні оцінку « добре » отримали Winter Sport 5, Uniroyal MS plus 77, Blizzak LM001 і Wintrac Xtreme S. Таким чином, за підсумками перших двох дисциплін тільки 3 покришки, а вже не 6, зможуть отримати позначку « добре ». Причому кращої в тестах на мокрому асфальті показала себе покришка MS plus 77 (2,3 бала), яка, на жаль, не зможе вже перемогти, враховуючи « задовільно » в попередніх іспитаніях. Тести на засніженій дорогеПроводілось тестування в швейцарському Вале. З « сніговими » випробуваннями добре впорався 10 покришок. Кращий результат показали Goodyear Ultragrip Performance Gen-1 (1,7), Winter Sport 5 (1,9), Yokohama W * drive V905 (2,1). Три покришки впоралися з випробуванням на « задовільно », це Blizzak LM001, Wintrac Xtreme S і Winter Sottozero 3. Таким чином, на даному етапі залишається вже тільки один лідер, який зможе отримати підсумкову оцінку « добре ».
ІзносостойкостьПоследнее випробування - зносостійкість гуми. Експертів зуміла порадувати модель BFGoodrich g-Force Winter, у якій тривалість терміну служби була оцінена найвищою оцінкою « дуже добре ». « Задовільними » виявилися WR D4, Wintrac Xtreme S і W * drive V905. Оцінки інших учасниць « добре » . Подводім результаті випробування брало участь 13 шин в розмірі 225/45R17 H. Оцінку « добре » змогла отримати лише одна модель, « задовільно » - 10 і « досить » - 2. Як відзначають експерти, свої слабкі місця проявили на сухій дорозі Pirelli, Goodyear і Uniroyal. А ось істотні недоліки на мокрій - показали Firestone і Viking. Вниз потягнув тест на зносостійкість Nokian і Yokohama. На снігу недостатньо добре проявили себе Bridgestone і Vredestein. А ось відмінні тягові зусилля показали шини Goodyear. Самие нижчі відмітки дісталися моделям Matador MP 92 Sibir Snow і BFGoodrich, недоліки яких на мокрій дорозі визнані существеннимі. В поперечному і поздовжньому аквапланіровалі відзначилися Bridgestone і Uniroyal. Їх результати були наівисшімі. Как повідомили організатори з ADAC, планували протестувати і покришки торгових марок Continental, Michelin, Semperit, Fulda і Sava. Однак за заявами виробників, на новий зимовий сезон вони приготували моделі, які ще не надійшли в продаж. А значить, отримати їх для тесту з роздрібної мережі не представлялося можливим.