Увага! Під час воєнного стану “Проколесо” працює в обмеженому режимі. Деталі за посиланням
Тест зимових низькопрофільних шин в розмірі 235/40 R18 провели нещодавно експерти видання Sport Auto. Вони відібрали шість популярних моделей і перевірили їх на різних дорожніх покриттях. Автомобіль, на який « взували » покришки - Focus ST.
Учасники випробувань Continental WinterContact TS850PDunlop Winter Sport 5Goodyear Ultragrip Performance gen-1GT Radial Champiro WinterPro HPPirelli Winter Sottozero 3Vredestein Wintrac Xtreme SІспитанія на снегуНа снігу вимірювали довжину гальмівного шляху, бічне прискорення, тягове зусилля, керованість. Серед лідерів в першому заїзді на гальмування відзначилася Dunlop, яка прийшла першою до фінішу, слідом за нею зупинилася Winter Sottozero 3.
Тести на мокрій дорозі мокрій дорозі італійська покришка Pirelli повністю поступається своїм лідерством. Можливо, одна з причин такого виступу – недостатня глибина протектора. З п'яти основних заїздів в трьох кращої виявляється німецька шина Continental. Вона показує мінімальний шлях гальмування, кращу керованість і бічну стійкість. Якщо на снігу різниця між гальмівним шляхом лідера заїзду та аутсайдера склала 90 см, її можна вважати незначною, в дощову погоду розрив буде більш істотним. Так, GT Radial відстала від Conti на 5,4 метра.
Подібна дистанція може виявитися в деяких випадках навіть фатальною. Тому при експлуатації зимових покришок під час дощу слід пам'ятати, що вони не зможуть забезпечити надійне зчеплення так, як літні шини. Щоб убезпечити себе і свій транспортний засіб, слід своєчасно проводити « переобувку » з зимової гуми на літню. У випробуваннях по втрати зчеплення на мокрій дорозі перші два місця займають, відповідно, Goodyear і Dunlop, чиї протектори виявляються найглибшими. Вони « спливли » найостаннішими.
Ще один « лідер », який посів перше місце в кінці списку бренд Vredestein. Це суттєва недоробка розробників, наслідком якої стало повністю провальний виступ на мокрій дороге. Тести на сухій дорозі сухій дорозі поведінку учасниць дещо зміниться. Гальмівний шлях у половини шин дорівнював 45 м, що на 40 см більше, ніж у лідера гонки – Goodyear, і на 70 см менше аутсайдера - GT Radial. Після такого провального виступу тим більше дивно було експертам констатувати друге місце в тесті на керованість, яка фінішувала за Conti.
друге місце отримує Ultragrip Performance gen-1. Вона показала досить збалансовані характеристики. Чудово впоралася з ефектом аквапланування, показавши, як бічну, так і поперечну стійкість. Економічна, має найменший гальмівний шлях на сухій дорозі, високу керованість на снігу.
надійна і безпечна Winter Sport 5 посідає третє місце. Серед недоліків – дуже « галаслива », з високим опором коченню. Але в той же час, вона здатна забезпечити надійні експлуатаційні характеристики на всіх видах дорожніх покриттів.
Наступну сходинку займає Winter Sottozero 3. Відмінна поведінка на снігу було майже повністю нівельовано слабкими експлуатаційними характеристиками на мокрій дорозі, економічна.
Останнє місце отримує покришка з Нідерландів Vredestein, ціна за яку завжди невиправдано висока, а експлуатаційні характеристики поступаються іншим учасницям. На снігу вона показала відмінну розгінну динаміку, що говорить про наявність належних зацепов, утворених крайками ламелей. В інших випробуваннях вона показала стабільно низькі результати.