Увага! Під час воєнного стану “Проколесо” працює в обмеженому режимі. Деталі за посиланням
Тест зимових шин провели співробітники автомобільного видання Auto Bild Allrad, відібравши для цього 8 моделей фрикційного гуми в типорозмірі 255/55 R18 для позашляховиків. Місцем для проведення тестів було обрано Лапландія. Серед переваг даної області збереження погодних « зимових » умов протягом усього календарного року. Тому в будь-який час тут можна « зловити » достатній градус морозу (до -8 °), який дозволить перевірити ці моделі. Для тестування гуми зупинилися на популярному німецькому автомобілі – повноприводному BMW X5. Крім 8 учасниць різного цінового сегмента, організатори тестів вирішили перевірити в тих же умовах і літню гуму. Яка саме літня покришка брала участь в даному тесті невідомо. Однак її результати, на думку організаторів, будуть достатніми для подання автолюбителів про безпеку експлуатації літньої гуми зімой. В рамках даного тесту проводилося три блоки випробувань (на снігу, мокрій і сухій дорозі). Від тестів на льоду організатори відмовилися, так як переваги на льоду слід надавати все ж шиповану гуму, а вона не брала участь в даних іспитаніях. Участнікі тестовВ тесті брали участь шини відомих європейських брендів, а також покришки корейського і китайського проізводства. Pirelli Scorpion WinterGripmax Stature M/SHankook Winter i * cept evo2 SUV W320ANokian WR SUV 3Michelin Latitude Alpin 2Goodyear UltraGrip Performance SUV gen-1Continental WinterContact TS850P SUVDunlop Winter Sport 5 SUVТести на снегуНа снігу покришки перевірили в чотирьох дисциплінах (гальмування, розгін, керованість і бічна стійкість). Незважаючи на те, що засніжена траса є профільною середовищем для зимових шин, однозначний лідер гонки виявлено не бил. Тяговое зусилля на снегуМногіе організатори тестів вимірюють розгін в секундах. При цьому чітко обмовляється, до якої швидкості буде здійснена розгінна динаміка. І та учасниця, яка має можливість першою збільшити швидкість до необхідної величини, вважається кращою. Німецькі експерти вирішили ускладнити завдання, і провести вимірювання в ньютонах. Для цього була використана і відстань, яку пройшов автомобіль до необхідної швидкості, і витрачений для цього час.
А ось лідерство по керованості бере « в свої руки » француженка Michelin, хоча її розрив з другим місцем в даному випробуванні складно назвати значним. Наступні 4 учасниці розташувалися занадто близько один одному, що дозволяє від кожної з них очікувати в наступних випробуваннях істотних успехов. Торможеніе на снегуВ тесті на гальмування французької покришці вдалося повторити результат, показаний в попередньому випробуванні. На другу сходинку несподівано « вискочила » Hankook, яка в двох попередніх заїздах була тільки шостий. А ось на третьому місці вирішила влаштуватися німецька WinterContact TS850P SUV. Вона впевнено входить в трійку лідерів на протязі всіх трьох заїздів, і не виключено, що ми зможемо за підсумками всіх випробувань побачити її на п'єдесталі.
знову не кращим чином показала себе фінська WR SUV 3. А результат літньої шини значно поступався всім зимовим. Gripmax в цьому заїзді значно відстала від інших участніц. Тести на мокрому асфальті мокрому асфальті організатори вирішили провести 5 випробувань (на одне випробування більше, ніж на засніженій дорозі). Крім гальмування і керованості організатори приділили увагу подовжньому і поперечному аквапланування, бічний устойчівості. Устойчівость до поздовжнього аквапланірованіюКак і передбачалося, в блоці випробувань на мокрій дорозі лідерство належало літній гумі.
Але, як то кажуть, це ніщо в порівнянні з 22 метрами, які додатково проїхала Gripmax. Даний тест показав, що навіть зимова покришка, виготовлена з високоякісної гумової суміші здатна забезпечити безпечне поводження на мокрому асфальте. Боковая стійкість на мокрій дорозі даному випробуванні знову відбулася ротація трійки лідерів, яка відмінно зарекомендувала себе в попередньому випробуванні, « літо » знову на четвертому місці, а Stature M/S знову-таки істотно відстає.
Таким чином, Goodyear, Continental і Dunlop зуміли зарекомендувати себе на мокрій поверхні дороги як безпечні і надійні покришкі. Тести на сухій дорозі сухій дорозі було проведено два основних випробування (гальмування і керованість) і два додаткових, які надають автолюбителям оцінити споживчі характеристики покришок, такі як гучність і економічность. Управляемость на сухій дорозі асфальті річної пок Ришков знову вдалося продемонструвати відмінні експлуатаційні характеристики, відірвавшись від інших учасниць. Її швидкість була на 1,6 км/год більше, ніж у WinterContact TS850P SUV, яка стала кращою з зимових автошин. Трохи відстали ще дві моделі - Winter i * cept evo2 SUV W320A і UltraGrip Performance SUV gen-1.
Підводимо ітогіДанное випробування не мало єдиного лідера, який би демонстрував видатні експлуатаційні характеристики протягом усього тесту. Тому переможець визначався виключно за балами. Таким чином, найкращою шиною для позашляховика була визнана експертами Goodyear. Це найбільш керована на мокрій дорозі шина з найвищою бічною стійкістю на мокрому асфальті, до того ж одна з двох найбільш економічних моделей. Можливо, в іншому випробуванні цього було б недостатньо для того, щоб зайняти найвищу сходинку. Тим не менш, вона отримує перше місце з підсумковою оцінкою « Зразково ».
Ще дві покришки отримують від експертів « Зразково ». WinterContact TS850P SUV запам'яталася своїми збалансованими характеристиками на різних дорожніх покриттях. Хоча поведінка на снігу упевненіше, ніж на мокрій і сухій дорозі.
Зразкової була названа і Winter Sport 5 SUV, яка в кількох дисциплінах була кращою, в тому числі і в гальмуванні на мокрій і сухій дорозі.
Latitude Alpin 2 (з кращою керованістю і гальмуванням на снігу)
і Winter i * cept evo2 SUV W320A (з відмінною бічною стійкістю і гальмуванням на снігу, стійкістю до поздовжнього і поперечного аквапланування).
А ось китайську шину Stature M/S, яка дуже погано проявила себе на мокрій дорозі, експерти не рекомендували. Хоча разом з цим можна відзначити хорошу тягове зусилля на снігу і непогану економічність.