Тест зимових шин у розмірі 205/55r16

Тест зимових шин у розмірі 205/55r16

19.03.2021

Незважаючи на владу вірусу по світу, польський Motor все одно провів щорічні випробування зимової лінійки шин. Тест проводили в співдружності зі словацьким виданням Autozurnal.
Випробування в снігу проходили в швейцарських Альпах. У комплексі Німеччини отримали результати тестів шин на дорожньому покритті.

Моделі шин проходили показові випробування:

Журнал Motor відібрав найбільш популярні моделі шин для таких марок авто, як Audi A3, Ford Focus, Renault Megane, Skoda Octavia і ін.

Імениті компанії різних сегментів взяли участі в тесті характеристик шин. Преміум сегмент представили 5 брендів, з яких японський Bridgestone і фін Nokian.Средній сегмент представляв Maxxis, бренд з Тайваню. Про нього журнал Motor зазначив, що серед велосипедистів, дана марка, вельми популярна і так-же стрімко розвиватися галузі спрямованої на автомобілі.

Були представлені і моделі економ класу, такі як Debica (бренд Польщі, дочірня компанія ТМ Goodyear) і Imperial (бельгійський бренд ТМ Deldo)

Порівняльні тести

Старт та прискорення на снігу

Лідерами в цій гонці виявилися Goodyear, Michelin і Debica. Зуміли набрати швидкість з розривом від один одного в пару мілісекунд.

торможение на снегу

Гальмівний шлях на засніженій дорозі

В ході випробування найкраще себе показали шини марки Goodyear і їх дочірня компанія Debica. Найгірше себе проявив бренд Imperial

разгон на снегу

Чіпкість на снігу

В даному тесті відмінно себе зарекомендував бренд Michelin, від нього не відстає Debica ніж демонструє всю відповідальність Goodyear в якості виробництва шин.

тяговое усилие на снегу

Керованість на снігу

Goodyear не тільки сам показує відмінні характеристики в ході тесту, але і їх дочірній підрозділ виривається на перше місце. Стабільно найгірші оцінки отримує бренд Imperial, в ході випробувань авто йшло в занос.

управляемость на снегу

Гальмівний шлях на мокрій дорозі

Траса була покрита шаром води в 1 мм. В ході 7 гальмувань найкраще себе проявили шини марки Bridgestone. Найгірший гальмівний шлях продемонстрував бренд Nokian, майже 65 метрів до повної зупинки автомобіля з моменту початку гальмування.

торможение на мокром треке

Поперечне зчеплення з мокрою дорогою

Проходження кругового треку показало відмінну бічну стійкість покришок Bridgestone і Goodyear. Бренд Debica зі снігом впорався відмінно, але при проходженні мокрої дороги зустрівся з великими труднощами.

боковая устойчивость на мокрой дороге

Керованість на мокрій дорозі

Швидше за всіх трек пройшло авто на колесах ТМ Bridgestone. Коли як Nokian і Imperial впоралися за максимально кількість часу показавши гіршу керованість, але без загрози для автовласників.

управляемость на мокром треке

Стійкість до прямого аквапланування

Bridgestone знову випередив конкурентів зайнявши першу позицію з кращим результатом, за ним не відстають і Goodyear з Maxxis. Останні місце і, відповідно, найгірший результат отримав Imperial.

устойчивость к продольному аквапланированию

Поперечна стійкість перед акваплануванням

Лідерські місця займають бренди загального конвеєра. Перше місце модель Goodyear. Друге, їх дочірня компанія, Dunlop.

поперечная устойчивость перед аквапланированием

Гальмівний шлях на сухому асфальті

Настав час для шин Imperial, за характеристиками вони зуміли завоювати лідерське місце, друге. Перше присвоєно колесам Bridgestone. Шини Debica гальмували довго, за рахунок чого зупинилися на останньому місці в рейтингу.

тормозной путь на сухом асфальте

Керованість на сухому асфальті

Показавши гірші результати в снігу, покришки Imperial відіграються на сухій дорозі, на частку секунди обігнавши Bridgestone і зайнявши перше місце. У Debica справи йдуть протилежним чином.

управляемость на сухом асфальте

Рівень шуму

Найменше шуму виробляють шини Maxxis. При збільшенні швидкості зростає рівень гучності, через що Debica займає останнє місце.

уровень шума

Рівень комфорту

Бали присвоювалися за здатність шини поглинати удари, рівень видаваного шум і курсову стійкість.

уровень комфорта

Економічність

Кількість палива, що витрачається на 100 км. Між лідером списку і останнім місцем різниця у витраті була 0,21л / 100 км.

экономичность