Історія торгової марки Hankook

01.01.2016

  Першим шинним виробником Кореї стала компанія Chosun Tire Company (осн. У 1941 році). Через 12 років вона була перейменована в Hankook. Стрімке зростання виробничих потужностей, бажання зайняти лідируюче становище на шинному ринку, безумовно, грамотне керівництво і менеджмент дозволили торговій марці Hankook стати відомою в усьому світі.   Військові роки були важким і серйозним випробуванням для становлення нового бренду. Відсутність достатнього забезпечення, обладнання і матеріалів не зупинили заповзятливу і талановиту команду.   Тільки в 60-70-і роки став намічатися бурхливе зростання економіки – будуються автомагістралі, починається ера автомобілебудування.

  Авторитетне видання « Modern Tire Dealer » в 2007 році назвало торгову марку Hankook сьомий по виробництву і продажу шин. На наступний рік за договором первинна комплектація шин стала проводитися на Audi.   Урочисте святкування 70-річчя Ханкук зазначив новим будівництвом в Індонезії і в Китаї. У 2011 році в Німеччині було підписано угоду про співпрацю з DTM (німецької серією гоночних кузовних автомобілів).   За останнє десятиліття було відкрито представництво в Індонезії, оголошено про початок будівництва нових дослідницьких центрів, заводу в США. Ханкук починає постачати шини для BMW, Mercedes-Benz.  

Повернення до списку