Bridgestone Blizzak DM-V3

Bridgestone Blizzak DM-V3

14.05.2020

Напередодні нового зимового сезону продовжуємо знайомство з новинками шинного ринку. Одна з таких моделей випускається відомою торговою маркою Bridgestone з серпня 2019 року і відноситься до лінійки Blizzak.


Шини Blizzak


Лінійка преміальних шин Blizzak включає в себе шиповані і нешиповані покришки. Виробляються зимові автошини Blizzak вже більше 30 років. Про популярність цих шин говорить те, що вони успішно продаються не тільки в Японії, але також в Азії, Європі, Північній Америці. Шинам Blizzak довіряють водії багатьох країн світу.

Примітно, що торгові пропозиції японського виробника здатні задовільнити будь-якого автолюбителя. Так, для м'яких зим рекомендуються моделі LM, для суворих зимових умов з відмінними експлуатаційними характеристиками на льоду і снігу - VRX, Spike. Велика кількість типорозмірів дозволяє водіям підібрати для свого транспортного засобу легкові і позашляхові шини. Покришки DM призначаються виключно для автомобілів класу SUV/CUV.


Blizzak DM-V3


Асортиментний ряд Bridgestone в 2019 році поповнився новою моделлю нешипованних шин третього покоління, яка розроблена спеціально для позашляхових автомобілів, Blizzak DM-V3.


Active Multicell Compound II


Дана модель створена за технологією Active Multicell Compound другого покоління. Запатентована технологія спіненого каучуку дозволяє розташувати численні бульбашки повітря всередині шини. Водяна плівка на крижаному дорожньому покритті швидко віддаляється, при цьому сама гума міцно прилягає до дорожнього покриття, забезпечуючи високе зчеплення з дорогою.

content_dm-v3-1.jpg

Головна функція компаунда - забезпечувати максимально щільний контакт з дорожньою поверхнею, завдяки своїй мікропористій структурі. За словами виробника, використання вдосконаленої гумової суміші дозволило поліпшити гальмування на льоду на 9%. Видаляти водяну плівку на поверхні дороги допомагають дрібні нерівності протектора.


Трикутні блоки


Поліпшити зчеплення на льоду і снігу покликані блоки трикутної форми, які перейшли «у спадок» від DM-V2 (випускається з 2014 року). Істотна відмінність в тому, що в новинці блоки розподіляються на 3 частини (ребра), між якими розташовані широкі кругові канавки. Це не спостерігається у моделі-попередниці.

content_dm-v3-2.jpg

Як наслідок, чотири, а не дві окружні канавки, забезпечують оперативний відведення води і сніжної каші з плями контакту. Збільшене таким чином пляма контакту забезпечує стабільне управління на мокрому покритті. Завдяки цьому гальмівна дистанція зменшилася на 6%.


Плечова зона


Блоки, розташовані в плечовій зоні, стали жорсткіше і більше. Це дозволило зменшити деформацію, особливо при входженні в поворот. Стирається гума тепер повільніше, що в підсумку підвищило стійкість до зношування на 25% в порівнянні з DM-V2. Поєднання блоків підвищеної жорсткості з окружними каналами сприяла ефективнішому зчепленню. Тому дана модель призначена для експлуатації на різних зимових дорогах.

У порівнянні з моделлю-попередницею, функція «захоплення снігу» і «дряпання льоду» посилилися. Це пов'язано зі збільшенням кількості як поздовжніх, так і бічних канавок.

Blizzak DM-V3 проводиться в широкому Типорозмірний ряду з посадковим діаметром від 15 до 20 дюймів. Частина типорозмірів мають посилення, деякі додатково захист обода.