Kumho WinterCraft WP71 - огляд зимової шини

Kumho WinterCraft WP71 - огляд зимової шини

14.06.2016

До кожного нового сезону, будь-то до зимового або річному, виробники автогуми готують новинки, привертаючи увагу нових і постійних клієнтів. Виробник Kumho Tyres багато років рухається в аналогічній колії, регулярно оновлюючи модельний ряд шин, причому часто представляючи абсолютно нові продукти, як по дизайну, так і за технологіями. Варто згадати, скільки легендарних моделей можна виділити в багатому списку південнокорейських шинних спеців: Kumho I`zen KW31, Kumho I`zen KW22, Kumho WinterCraft Ice Wi31, Kumho Sense KR26, Kumho Ecsta HS51, Kumho Ecsta KU36 і др. Хорошо, коли у компанії є багаторічний досвід, який можна використовувати в створенні нової продукції, природно, із застосуванням інновацій, в результаті чого виходить ідеальний продукт, яким і є нова модель зимових шин Kumho WinterCraft WP71, що ми і спробуємо поки тільки в теорії подтвердіть. Ітак, згідно інформації, наданої виробником, новинка WinterC raft WP71 відноситься до нешиповані зимових шин європейського типу і обіцяє водіям отримати повноцінні UHP-характеристики, що й забезпечить комфортний хід, точну керованість спільно з високою продуктивністю на зимових дорогах і звичайно ж довгий термін служби. Лінейка основних моделей майбутнього зимового сезону 2016-2017 буде складатися з двох « європейок » Kumho WinterCraft WP71, Kumho WinterCraft WP51 і двох « скандинавок »: шиповані Kumho WinterCraft Ice Wi31 і нешиповані Kumho I`zen KW31. На тлі інших моделей виробник виділяє основні особливості WP71, а саме: чудову чіпкість і стабільність на зимових дорогах, застосування тривимірних ламелей, максимальну керованість на снігу.

Далі давайте докладніше розглянемо дизайн покришки і застосовані технології. З одного боку, протектор виконаний в класичному направленому стилі з центральним ребром, прямокутними блоками, косими гідроканаламі і згладженими плечовими зонами, характерними для зимових шин європейського типу. З іншого боку, кожен елемент має свою оригінальну, точно прораховані геометрію. Напрімер, дренажні канали мають розширюється ширину від центру до плеча, що дозволяє підвищити продуктивність в пухкому снігу і на мокрій дорозі. 3D ламелі в формі бджолиних сот, які, до речі, мали успіх застосування в моделях WP51 і Wi31, сприяють збільшенню зацепа протектора і збереженню його жорсткості при впливі поздовжніх і кутових сил. Окружні канали зиґзаґоподібної форми підвищують прохідність на засніженій дорозі. Крім того, інженери змінили дизайн контура шини. Тепер він став більш округлим, що сприяє зниженню опору коченню, а контактна пляма, навпаки, збільшилася на 3% в поздовжньому напрямку, за рахунок чого продуктивність на мокрій дорозі зросла на 10%. Використання єдиної конфігурації блоків направлено на підвищення жорсткості протектора з метою кращої стійкості до зношування, а діагональне розташування граней дає більшу стійкість при маневруванні.

Резіносмесь, її склад та якість радикально можуть впливати на ключові характеристики покришки, тим більше зимової. Навіть використання або недолік будь-якого з елементів може викликати суттєві зміни в експлуатаційних показниках. Компанія Kumho в своїх рекламних матеріалах вказує на застосування в компаунді бутадієнстирольного S-SBR каучуку. Звідси може виникнути питання, чи потрібно про це знати, і яка різниця, якої марки каучук використаний? Вся справа в тому, що S-SBR каучук, вироблений як сополімер бутадієну і стиролу, за фізичними властивостями має кілька очевидних переваг в порівнянні з іншими видами синтетичних каучуків. Ці переваги і є основними характеристиками даного виду полімеру, як то: його динамічні властивості (здатність накопичувати тепло, еластичність, що особливо важливо для зимових автошин), стабільні технічні властивості при дуже низьких температурах, гладкість поверхні каучуку і низька деформованість при механічній обробці. Завдяки цьому з'являється можливість забезпечити меншу деформованість протектора, зменшити опір коченню, зберігаючи щільність примикання гуми на зимовій дорозі. Крім того, вже відомим і часто вживаним компонентом в резіносмесі автошин є силика. У деяких шинах зміст цього елемента перевищує 50%. В якому співвідношенні знаходиться діоксид кремнію в WinterCraft WP71 нам не відомо, але те, що він сприяє зміцненню молекулярних зв'язків, знижуючи знос гуми і підвищує чіпкість на мокрій дорозі - це факт, підтверджений численними випробуваннями. Ще одним важливим властивістю нової моделі є поліпшені показники гальмування на слизькій, мокрій і вкритій льодом. px;">

За результатами внутрішньозаводських випробувань, як показано на малюнку, їздові характеристики WP71 перевершують у всіх основних дисциплінах результати попередніх моделей і стійкість до абразивного зносу також збільшена.

Виробляються зимові шини Kumho WinterCraft WP71 в 49 типорозмірах від R16 до R19 для широкого ряду легк ових автомобілів і кросоверів. До того ж, більшість розмірностей має посилений каркас XL. При цьому індекси швидкості рівні H, V і W, що безумовно вражає, так як не часто вдається зустріти зимові шини з подібними високими ІС, які підтверджують орієнтацію покришки на більш чисті зимові дороги і водіїв, що віддають перевагу активному стилю водіння, навіть коли на вулиці мінус .

Підводячи підсумки, слід зауважити, що Kumho WinterWraft WP71 була офіційно презентована світовому спільноті на виставці « Reifen 2016 » і також буде доступна на українському шинному ринку до зими 2016-2017. Ми впевнені, що всі перераховані вище достоїнства підтвердять себе на наших дорогах і дана модель виправдає очікування водіїв, які прагнуть отримати максимальний контроль над автомобілем, а можливість отримання безкоштовної розширеної гарантії дозволить не тільки заощадити кошти, а й підвищить вашу безпеку.