Огляд шин Nokian Hakkapeliitta 9 і Hakkapeliitta 9 SUV

Огляд шин Nokian Hakkapeliitta 9 і Hakkapeliitta 9 SUV

30.01.2017

Новинки, представлені компанією Nokian, є справжнім проривом на сучасному шинному ринку. Hakkapeliitta 9 і Hakkapeliitta 9 SUV пропонують споживачеві неперевершену стійкість на зимовій дорозі і чудову безпеку при експлуатаціі. Прі конструюванні даних моделей були використані інноваційні технології, що забезпечують надійне зчеплення в складних дорожніх условіях. Інноваціі в ошіповкеДва виду шипів різної функціональностіІзюмінкой дизайнерського рішення по праву можна вважати використання двох видів шипів, з яких один вид (розташований в центральній частині) відповідає за поздовжнє,   а другий (розташований в плечовому зоні) – за поперечне зчеплення.

Розміщення двох видів шипів в протекторної зонеПо словами віце-президента з досліджень і розробок компанії Nokian Юхи Пірхонена, таке рішення дозволить зберегти вищу стійкість, збалансованість і керованість на крижаній і засніженій дорозі. Не випадково подібна ошиповка названа виробником унікальної і функціональної. Відгуки про   Nokian Hakkapeliitta 9 поки відсутні, але проведені тести дозволяють з упевненістю говорити про те, що Nokian   не просто продовжує залишатися експертом по зимовим шинам, але і піднімається на нову висоту, « задаючи тон » іншим шинним виробникам. З огляду на технологічні особливості, вже зараз стає зрозумілим, що дані моделі будуть користуватися підвищеним інтересом у водіїв.

Шипи   Nokian Hakkapeliitta 9 фото (збільшене) Шипи, розташовані в центральній частині, дозволяють домогтися найкращих показників при гальмуванні і розгоні. А шини в плечовій зоні допоможуть найбільш « м'яко » увійти в поворот, навіть на високій швидкості.   Скільки шипів в   Nokian Hakkapeliitta 9?   Фінські зимові шиповані шини не раз були переможцями тестів. Одну   з причин   відмінних експлуатаційних характеристик на крижаній дорозі пов'язують з кількістю шипів (190-200). Залежно від діаметра покришки, а не тільки від моделі,   ця кількість може змінюватися. У порівнянні з попередніми моделями загальна кількість шипів зменшено, вони розташовані набагато ширше і вільніше, ніж раніше. Цим досягається кращий акустичний комфорт і більш надійне зчеплення. Як зазначає в своєму релізі виробник, місце для розташування шипів в шині було оптимізовано на компьютере. Eco   Stud   9 - зниження ризику втрати шіповЕще одна значуща нововведення, яке використано в Hakkapeliitta дев'ятого покоління - Eco   Stud   9. Суть інновації полягає в тому, що у шипів є скошені ділянки трапецієподібної форми. Шипи, розташовані в плечовій зоні, мають 6 скошених майданчиків. Інший вид шипів – 8 скошених « трапецій ».

Скошені зони шипів двох відовСкорее всього, різний кількість викликано різною формою наконечника, під який як би « підлаштовується » вся конструкція шипа. Що дає така конструкція?

Перевага технології   Eco Stud 9 в шіпахПрежде за все, на відміну від всіх інших шипів, ризик втрати на складних дорожніх ділянках зведений до мінімуму. Як правило, при обкатці шиповану гуми шипи стираються, їх форма змінюється. Виробник своїм нововведенням вже спочатку готує шипи до експлуатації.

Порівняльний контакт з поверхнею звичайного шипа і з технологією   Eco Stud 9Является це достатнім, щоб відмовитися від обкатки покришок, представники компанії не уточняют. Сцепленіе і надежностьВ дизайні протектора використано два види підсилювачів зчеплення (в центральній частині і плечових зонах).

Підсилювачі сцеп ення (Snow Grip Boosters) Причому підсилювачі зчеплення в плечових зонах розраховані на більш глибокий сніг. px;">

Підсилювачі зчеплення (Deep Snow Boosters) Стійкість на дорозі забезпечується використанням декількох технологій. Для більш точного розподілу навантаження на колеса в плечовій зоні протектора є спеціальні опори, які зменшують деформування ламелей при русі, роблячи покришку більш стійкою при маневруванні.

Опори, що підтримують будова протектора (Stability support network pattern)   Склад компаунда по праву можна назвати « зеленим ». Завдяки йому, покришки можна використовувати в широкому температурному діапазоні, що дозволяє зробити термін служби більш тривалим, а зчеплення – надійним.

Екологічний склад компаунда з використанням ріпакової олії, натурального каучуку і біоматеріалу   Green Elasto ProofКонструкція каркаса передбачає подвійне будова і посилену боковину.

подвійне будова конструкції каркаса із застосуванням арамідного волокнаПрі виготовленні виробник використовував арамидное волокно, про що є відповідне маркування на бічній частині покрила ки. Це надає їй більшу зносостійкість і ударостійкість.

Виготовлення шин із застосуванням технології Aramid SidewallsІнформаціонная зона шіниНа покришці Hakkapeliitta 9/9 SUV передбачено місце для відміток, зроблених в шинних сервісних центрах. Так, можна робити позначки про тиск і про навантаження при затягуванні діаметричному ключем.

зона для відміток про тиск, навантаженні, місці установки шини   Також водії в центральній частині протектора можуть бачити два види індикаторів (зносу і зимової безпеки), розташованих близько одна одній. Тому водій має можливість візуально побачити за ступенем стирання сніжинки і цифр, коли необхідно замінювати шин.

Індикатори зносу протектора і зимової безпеки (DSI і WSI) Типорозміри шіниПроізводітель заявив про широке типорозмірний ряді, здатному охопити максимальну кількість типів автомобілів з   діаметром від 16 до 21 дюйма. Серед запропонованих моделей будуть покришки   з технологією Run Flat і з позначкою XL   для машин максимально можливої ​​вантажопідйомності. Основний ринок, на якому позиціонується Hakkapeliitta 9 і Hakkapeliitta 9 SUV – країни Північної Європи і Північної Америки. За даними виробника, старт продажів відбудеться навесні цього року, а всі розміри з'являться у продажу в Фінляндії, Швеції, Норвегії, Росії, Україні, США і Канаді восени.