Тест літніх шин в розмірі 195/65 R15 ADAC (2017)

Тест літніх шин в розмірі 195/65 R15 ADAC (2017)

23.02.2017

Авторитетна німецька організація ADAC провела тестування літніх шин в розмірі 195/65 R15 91V.   Серед учасниць були представлені не тільки відомі і популярні бренди. Ціна за одну шину склала від 50 до 80 євро. Самою « економною » виявилася покришка європейського походження Esa-Tecar   Spirit 5 HP. Найдорожчою – французька автошина Michelin Energy Saver +.   Тестування включала в себе випробування на сухому і мокрому асфальті, перевірку на зносостійкість, витрата палива, шумообразование. Хотілося б нагадати, що методологія визначення результатів німецьких експертів кардинально відрізняється від інших автомобільних організацій і журналів. Найголовніше, що, на їхню думку, важливо для покришки – це збалансованість експлуатаційних характеристик, а не середній бал, який може показати абсолютно іншу підсумкову таблицю. « Головною дійовою персонажем тестування » виступив Фольксваген Гольф, який не раз брав участь у подібних іспитаніях. Участніци іспитанійДля участі в тестуванні було відібрано 16 покришок, індекс навантаження яких відповідав 615 кг на одну шину.   Aeolus PrecisionAce 2 AH03Bridgestone Turanza T001Continental ContiPremiumContact 5Dunlop Sport BluResponseEsa-Tecar   Spirit 5 HPGoodyear EfficientGrip PerformanceGT Radial Champiro FE1Hankook Ventus Prime K125 3Kumho ECOWING ES01 KH27Maxxis Premitra HP5Michelin Energy Saver +       Nokian LinePirelli Cinturato P1 Verde   Sava Intensa HPSemperit Comfort-Life 2Vredestein Sportrac 5Іспитанія на сухій дорозі сухому асфальті експерти перевіряли: керованість, гальмування іуровень Безпека, ті. Проводілісь випробування на полігоні в передмісті Ріма. Управляемость включала в себе такі критерії, як реагування на рульові команди, курсову стійкість. Найкращу керованість зуміла показати Goodyear EfficientGrip Performance, незначно відстала від неї Dunlop Sport BluResponse, але яка наступному тесті на рівень безпеки зуміла зміцнити своє становище, показавши кращий результат серед усіх учасниць.

Перевіряли поведінку покришки в надзвичайних ситуаціях. Наприклад, експерти дивилися, наскільки здатна покришка зберігати рівновагу при входженні в різкий поворот, прискорюватися при їзді по кривій і др.Отметку 1,5 бала за гальмування отримали відразу кілька покришок, серед яких: Bridgestone Turanza T001, Continental ContiPremiumContact 5, Maxxis Premitra HP5 іDunlop.Такім чином, з першого блоку випробувань одноосібним лідером з оцінкою « дуже добре », стає Sport BluResponse. Організатори звернули увагу на те, що для вимірювання гальмівного шляху і здобуття середньої результату, використовувалося по два комплекти гуми, куплених у різних дилерів. px;"> Підсумковий результат блоку випробувань на сухому асфальті виглядав наступним чином. За винятком трьох моделей, які отримали « задовільно » (Vredestein Sportrac 5,   Semperit Comfort-Life 2 і   GT Radial Champiro FE1), решта отримали позначку « добре ». Згідно методологічного підходу до визначення результату, ці моделі точно не зможуть стати переможцями тестов.Іспитанія на мокрій дорогеДанний блок випробувань є одним з найбільш значних, так як « вага » становить 40% від загальної оцінки. Вимірювали: довжину гальмівного шляху, поздовжнє і поперечне аквапланування, керованість і бічні устойчівость.Забегая вперед, хочеться відзначити, що з 16 учасниць у цьому блоці тестів зуміли втриматися на позначці « добре » всього 7 моделей. px;">

Кожне випробування проводиться мінімум два рази для забезпечення більш точних результатів тестовЛучшіе результати по гальмуванню на мокрій дорозі показали Pirelli Cinturato P1 Verde і Turanza T001, отримавши від організаторів 1,6 бала. Трохи відстала ContiPremiumContact 5. А ось найдовший гальмівний шлях зафіксували у Champiro FE1, хоча судячи з шинної маркування, шина має маркування В за дану дисципліну. Sava і Semperit, що мають маркування З в даному випробуванні показали більш високі результати, заробивши оцінку « задовільно » . Удівіла організаторів Ventus Prime K125 3. Маючи маркування А за гальмування на мокрій дорозі, вона не змогла підтвердити її, заробивши лише « задовільно » . А ось маловідома покришка Esa-Tecar   Spirit 5 HP отримала « добре ».   Водіям слід звернути увагу на дану модель, так як вона має прекрасне співвідношення ціни і якості.   Маючи найменшу ціну, вона виступає на рівні преміальних брендів. Відмінно виступила і Aeolus. Її результат був значно вище фінської Nokian, французької Michelin.

Тиск вимірюється перед кожним заездомС поздовжнім акваплануванням моделі впоралися значно краще. Позначку 2,1 за дану дисципліну отримали 11 покришок.   Серед яких поряд з преміальними шинами виявилися Premitra HP5, Comfort-Life 2, PrecisionAce 2 AH03. С поперечним акваплануванням впоратися виявилося набагато складніше. Останніми, хто сплив, отримавши при цьому найвищий бал, виявилися тільки дві шини – Continental і Goodyear.

Потрапити в « добре » з відміткою 2,5 бала змогли також: Bridgestone, Esa-Tecar, Dunlop, Nokian, Michelin, Sava, Semperit. Аутсайдером блоку тестів на мокрій дорозі продовжує залишатися GT Radial. Наілучшую керованість показали дві покришки – Continental і Pirelli. Дуже низькі оцінки по керованості заробили Michelin, Hankook, Semperit, GT Radial.

бічна стійкість на мокрій поверхні не виявила нових лідерів. Добре проявили себе Pirelli, Continental, Goodyear, Aeolus. Ще кілька моделей, які показали більший час при проходженні кола, також отримали позначку « добре ».

В результаті після другого блоку тестів залишилося 7 можливих лідерів. Серед майбутніх переможців не знайшлося місця для Nokian, Michelin, Dunlop, Kumho, Hankook, які, безсумнівно, « розраховували » отримати від експертів « добре » . Шумообразованіе і комфортТест по вимірюванню рівня внутрішнього і зовнішнього шуму, фахівці ADAC традиційно проводять поза заліком. Відмітка хоча і ставиться за дану дисципліну, але не впливає для визначення лідера гонки. І, тим не менше, найбільш « тихими » шинами стали GT Radial і Pirelli. А самими « гучними » - Nokian і Goodyear.

Паливна економічностьРезультати в даному випробуванні були такими ж однаковими, як і в попередньому випробуванні, з тією лише різницею, що всі шини отримали оцінки не « задовільно », а « добре ».   Найвищий результат, незважаючи на маркування С, змогла продемонструвати Champiro FE1, обігнавши імениті бренди.

Якщо звернути увагу на специфікацію, то лише дві моделі мають « У » за паливну економічність, це – Goodyear і Dunlop. Вони змогли підтвердити своє маркування, показавши високі результати. До них приєдналися Bridgestone, Kumho, Michelin і Semperit. Причому саме остання модель викликала найбільше здивування експертів, так як вона має найнижчу категорію Е серед всіх інших покришок, а виступила на рівні преміум-сегмента. ІзносостойкостьЕще одна важлива споживча характеристика, на яку звертає увагу велика кількість водіїв – це ходимость шини. Найвищий бал « дуже добре » отримали 5 автошин. Найдовговічнішою виявилася Michelin Energy Saver +, за нею йде   Vredestein Sportrac 5. Наступні три ступені за найвищу зносостійкість зайняли Pirelli, Sava і GT Radial. Не зуміли « втриматися » в останньому випробуванні ще три моделі, показавши найменший результат ності, і, відповідно, отримали заслужену дискваліфікацію з підсумкової відміткою « задовільно » замість « добре ». Це Aeolus і Kumho (по 3 бали), Maxxis (3,5) . Подводім ітогіТрадіціонно   ADAC оформляє результати тестів в 2 таблиці.  

Друга таблиця містить вже не тільки конкретні бали по кожному блоку тестів, але і висновки експертів про сильні і слабкі сторони моделей.  

Позначку « добре » удостоїлися 5 моделей шин. ТОП-5 виглядає наступним образом.1-е місце дісталося італійській Pirelli   Cinturato P1 Verde. До перемоги її привели максимально збалансовані і високі експлуатаційні характеристики. px;">

2-е місце   ; - Bridgestone Turanza T001. Збалансовані характеристики японської шини і в цьому році підтвердили експерти ADAC.

3-е місце зайняла Continental ContiPremiumContact 5, яка не раз показувала свої високі експлуатаційні характеристики.

4-е - дістається Goodyear EfficientGrip Performance, яка і в попередні роки отримувала від   ADAC " добре ".

П'ятірку лідерів замикає Esa-Tecar   Spirit 5 HP. Дана покришка вперше з'явилася в тесті німецьких експертів в минулому році в розмірі 225/45 R 17 Y і відразу ж зайняла друге місце. На жаль, вона погано представлена ​​на нашому ринку, хоча викликає істотний інтерес своїм ідеальним співвідношенням ціни і якості. px;"> Джерело:   www.adac.depx;">