Тест літніх шин в розмірі 195/65 R15 Autonavigator (2017)

Тест літніх шин в розмірі 195/65 R15 Autonavigator (2017)

31.03.2017

Угорське видання Autonavigator спільно з двома інтернет-ресурсами nonstopgumi. hu і Haszn? Ltaut? . Hu провели в цьому році не зовсім звичайний тест літніх шин в розмірі 195/65 R15. Ми вже робили огляд шин в такому ж розмірі від авторитетної німецької організації ADAC і автомобільного журналу « За кермом ».   Склад учасників був підібраний виходячи з того, що деякі водії розглядають можливість цілорічного використання всесезонних шин, а деякі приймають рішення « докотити » зимові або експлуатують літні із зношеним протектором. Так, в даному тесті представлені покришки різної сезонності, нові і різного ступеня зношеності протектора. Деякі торгові марки представлені відразу декількома моделями.     Учасники тесту

Apollo Alnac 4GApollo Alnac 4G All SeasonBarum Brillantis 2Bridgestone Turanza T001 EvoContinental ContiPremiumContact 5Dayton Touring 2Debica Presto HPFalken Ziex ZE914 EcorunFirestone MultiseasonFirestone RoadhawkFortune FSR801Goodyear EfficientGrip PerformanceGoodyear Vector 4Seasons Gen-2Hankook Kinergy 4SHankook Ventus Prime3 K125Kormoran Runpro BMichelin CrossClimateMichelin CrossClimate (зношені) Michelin Energy Saver + Nexen N &# 39; Blue 4SeasonNokian eLine 2Pirelli Cinturato P1 VerdeVredestein Quatrac 5Ізношенние преміальні зимові шіниІзношенние преміальні літні шіниСтоімость шінОрганізатори додатково привели таблицю з цінами на момент опублікування тесту і зробили акцент на те, що при підборі учасників керувалися питанням доступності покришок « навіть для економних фермерів » . Ціни вказані тільки на нові моделі. Серед преміальних шин « першого ешелону » найменшу суму потрібно віддати за акційну Hankook Ventus K125 Prime3 (15676 форинтів). При цьому найдорожчою виявилася покришка того ж бренду, Hankook Kinergy 4S Н740 (26504 форинтів) . Средний ціновий сегмент починався індійськими покришками Apollo Alnac 4G (13310 форинтів) і завершувався аналогічної всесезонной моделлю (18211 форинт). « Бюджет » був представлений китайської моделлю Fortune FSR801 (11590) . Глубіна протектораІзношенние покришки підбирали з різною глибиною протектора. Найбільша була у всесезонной моделі CrossClimate, яка на українському ринку позиціонується як літня шина. Її протектор мав глибину 5 мм. Несколько меншою була глибина у зимових шин, які вже « доживали » свій останній сезон.   І мінімальну глибину можна було побачити у літніх зношених шин (2-3 мм) . Обзор іспитанійВ рамках даного тесту були проведені наступні випробування: Гальмування на сухій дорогеТорможеніе на мокрій дорогеУправляемость на сухий дорогеУправляемость на мокрій дорогеІзмереніе рівня шумаЕкономічностьІзносостойкостьТести на мокрій дорогеКак видно із загального переліку випробувань, на мокрій дорозі було проведено 2 випробування – гальмування і керованість.   Гальмування на мокрій дорогеТон першого заїзду задала Firestone Roadhawk, зумівши відірватися на 10 см відразу від двох моделей - EfficientGrip Performance і Energy Saver + . З різницею в 20 см четвертий результат показала Presto HP, і ще з різницею в 20 см - ContiPremiumContact 5. Хорошее результат, на думку експертів, був у Turanza T001 Evo, Touring 2, Cinturato P1 Verde і Runpro B. Остальние отримали позначки « задовільно » або « погано ». Довгий гальмівний шлях показали багато учасниць, які раніше виступали краще, в рамках російського і німецького тестів.

Гальмування на мокрому асфальтеНаше увагу привернуло кілька брендів, які опинилися в нижній частині рейтингу. Наприклад, Ventus Prime3 K125 вкотре виступає на мокрій дорозі задовільно, при цьому маючи по даній дисципліні маркування « А ». Порівняння ми проводили в такому ж розмірі.

Дані наводяться в метрахЕслі подивитися на результат від шведського видання Vi Bil? gare, то в розмірі 205/55 R16 результат також був задовільним. Чи не досить добре виступила дана покришка на мокрій дорозі в розмірі 215/60 R17 (тест від ACE, GT? І ARB?). Якщо гальмування на мокрій дорозі є одним з пріоритетних показників, то рекомендуємо звернути увагу   на подібне « збіг » результатів і не збіг з маркіровкой. Удовлетворітельно виступила CrossClimate. Причому зношені шини показали більш короткий гальмівний шлях, ніж новие. Управляемость на мокрій дорозі даному випробуванні перші рядки рейтингу, як годиться, дісталися преміальним моделям Continental, Bridgestone, Michelin CrossClimate, Pirelli.

Вимірювання бічної стійкості на мокрому асфальтеХорошій результат показала друга модель французького Michelin і EfficientGrip Performance. px;"> Дані наводяться в км/чУдівіл результат по зимовим зношеним шинам (кращий реді хорошого). На жаль, для нас залишається таємницею, яка модель зимової зношеної гуми була обрана організаторами.   px;">

Тест на керованість (вимір максимальної швидкості на повороті) Чи не звернути уваги на хорошу бічну стійкість зимових шин на мокрій дорозі, ми не змогли. Причина такого результату, на нашу думку, криється в хороших зчіпних властивостях, які забезпечуються ламелізаціі протекторної частини і стійкістю блоков. Іх   рухливість   знижена за рахунок невеликої висоти, і вони стійкіші " відчувають " себе на мокрому асфальті. Для порівняння, нові зимові шини продемонстрували б протилежні властивості.   Тести на сухій дорогеОставшаяся частина випробувань проводилася на сухому асфальті. Першим випробуванням з вагомістю 20%, стало торможеніе. Торможеніе на сухий дорогеСамий короткий гальмівний шлях показала Debica Presto HP, зумівши відірватися на 20 см від популярної в Угорщині покришки CrossClimate.

Дані наводяться в метрахЕще дві моделі отримали від експертів оцінку « дуже добре », додавши до гальмівного шляху ще 30 см, це Energy Saver + від французького бренду і EfficientGrip Performance.Незначітельно відстала зношена Michelin, Firestone, Bridgestone і Kormoran. Решта отримали позначки « задовільно » або « погано ». px;">

Гальмування на сухій дорогеВсе вимірювання робилися за допомогою двох високоточних GPS пріборовКаждий комплект автошин тестувався по п'ять разДлінний гальмівний шлях показали багато учасниць, які раніше виступали краще, в рамках російського і німецького тестов. Большего очікували експерти від ContiPremiumContact 5 і Cinturato P1 Verde. Нагадаємо, що італійська покришка була кращою в аналогічному випробуванні, проведеному в Германіі. Еще одна модель, яка здивувала експертів - Nokian eLine 2. Схоже, в Угорщині не існує « особливою схильності » до даного бренду, що дозволить більш об'єктивно оцінити цю модель. Вона отримала позначку « погано ».   Керованість на сухій дорозі даному випробуванні 9 моделей удостоїлися найвищої позначки « дуже добре ». При цьому перше місце дістається фінської eLine 2, яка « вирішила взяти реванш » за попередні іспитанія. На високому рівні показала себе і Ventus Prime3, виступивши нарівні з EfficientGrip Performance.

Дані наводяться в км/чи знову зношені CrossClimate показали себе значно краще нових (« дуже добре » проти « задовільно »). Розчарували Pirelli, які і в німецькому, і в російському тестах виступили хорошо. ШумообразованіеУровень шуму відноситься до споживчими характеристиками. Значимість даного показника кожен водій вибирає для себе сам. В рамках тесту вагомість була найменшою - 5% . Отметку « дуже добре » за шумообразование удостоїлися всього три покришки, включаючи зношені зимові шини, Ventus Prime 3.

Дані наводяться в   дБПрімечательно, що у зношених шин CrossClimate рівень шуму був найнижчим, а ось у нових покришок на 3,4 дБ више. Немного кращим, але теж з відміткою « задовільно », був результат у Turanza T001 Evo і Cinturato P1 Verde. Трохи « тихіше » виявилася EfficientGrip Performance. ЕкономічностьДанное випробування також проводилося на сухій дорозі. Експерти робили завмер вибігання зі швидкості 15 км/ч. Серед кращих виявилися Barum і зимові зношені шини.

Економічність вимірювали як вибіг зі швидкості 15 км/чХорошо показали себе обидва Goodyear, Bridgestone, Energy Saver +, Continental.   Зношені літні шини, зношений Michelin, Ventus Prime3 виявилися в числі гірших по даній дисципліні.

Дані вибігання наводяться в метрахІзносостойкостьРезультати даного випробування містять як цілком очікувані речі, так і непредсказуемие. К наприклад, як можна здивуватися тому, що найменшу зносостійкість показали зношені шини? Причому чим глибина протектора менше (як у літніх зношених шин), тим рівень зносостійкості ніже. А ось ContiPremiumContact 5 з відміткою « погано » дійсно здивувала.   В аналогічному німецькому тесті за дану дисципліну модель отримала позначку « добре ». З чим пов'язаний такий низький результат, припустити складно.

Дані наводяться в баллахНемного краще , але недостатньо для преміальних моделей, виступили EfficientGrip Performance, нові CrossClimate, Nokian. А ось найбільш тривалий термін служби виявився у Pirelli, Bridgestone, Michelin Energy Saver +, але краще за всіх виявилася Firestone Multiseason. Подводім ітогіДля визначення переможця експерти виділили вагомість кожного випробування.

Розподіл вагомості між іспитаніяміНа першої ст пеньку рейтингу ми побачили екологічну покришку відомого французького бренду Michelin. Вона показала дуже хороші експлуатаційні характеристики, як на мокрій, так і на сухій дороге. Едінственний недолік, виявлений експертами – це задовільна бічна стійкість на сухій дорозі.

Підсумкова таблиця з результатами тестірованіяНа друге місце по загальній сумі очок вийшла Firestone Roadhawk. В рамках випробування вона отримувала переважно позначки « добре » і « дуже добре ». Один раз, як відзначають експерти, була отримана позначка « задовільно », що вплинуло на підсумковий результат. Третье, призове місце, дісталося Bridgestone Turanza T001 Evo. Вона показала хороші тягово-зчіпні характеристики, дуже хорошу керованість і входження в бічній поворот, кілька « галаслива », але з хорошою економією топліва. Четире моделі отримали від експертів « добре » . У список « поганих » шин потрапила найдорожча на момент проведення тесту покришка - Hankook Kinergy 4S. Компанію їй склали Vredestein, всесезонні покришки Apollo, eLine 2. Прімечательно, що сама « бюджетна » китайська шина виявилася кращою деяких іменитих брендов. К жаль, ContiPremiumContact 5, яка в минулому виграла жоден тест, не змогла отримати кращу оцінку, ніж « задовільно » . Такий же результат отримали і CrossClimate, як нові, так і зношені. Та й Ventus Prime3 вдалося « втриматися » в рамках « задовільною » оцінки.