Тест літніх шин в розмірі 195/65 R15 За кермом (2017)

Тест літніх шин в розмірі 195/65 R15 За кермом (2017)

21.03.2017

Сьогодні ми хочемо познайомити Вас з одним з найбільш очікуваних тестів від автомобільного журналу « За кермом ». На цей раз організатори випробувань вирішили вибрати типорозмір 195/65 R15, який підходить для недорогих компактних авто. Согласно даними журналу, випробування проводилися в серпні і вересні минулого року при досить спекотної температурі повітря (від 22 до 37 ° С). Тестової машиною стала популярна в нашій країні Skoda Octavia. А місцем для випробувань - полігон Автоваза. Участнікі іспитаніяBelshina Artmotion (Bel-261) Continental ContiPremium ­ Contact 5Cordiant Sport 3Hankook Kinergy EcoGT Radial Champiro FE1Goodyear EfficientGrip PerformanceKumho Ecowing ES01 KH27Matador Elite 3 (MP44) Nokian Hakka Green 2Nordman SX   2Pirelli Cinturato P1   VerdeToyo Proxes CF2Еслі проаналізувати склад учасників випробувань, то виникає питання: чому серед них ми не побачили новинок 2017 року, крім Nordman SX   2, не знайшлося місця для преміальних брендів Michelin, Bridgestone, Yokohama. Складається враження, що ставка спочатку робиться на « улюбленицю » друкованого видання Nokian, що випускається в Россіі. Как вказують в своєму огляді організатори, по численні прохання читачів вони вирішили протестувати і китайські моделі. Ймовірно тому, що тестуються шини мають широкий ціновий діапазон. Хотелось б нагадати, що рік тому в тесті брали участь покришки іменного цього розміру. При цьому з дюжини прошлогодічних автошин, 7 було протестовано знову. Ще одну покришку, Nordman SX, замінила в тесті аналогічна модель другого поколенія. Прімечательно, що саме представники преміальних брендів, яких так хотілося побачити в складі учасників, були помічені рік тому. Відповідно до звітів організаторів, вони розмістилися в нижній частині турнірної таблиці. При цьому третє місце дісталося Amtel Planet Evo. Сложно сказати, яку мету переслідували організатори, повторюючи практично повністю список учасників заїзду. Єдине, що відрізняло дане випробування від торішнього – це зміна вагомості випробувань на мокрому і сухому асфальті. Організатори вирішили перерозподілити бали всередині одного блоку. Більш детально ми розповімо про це нижче.   Ціновий діапазон секрет, що ціна будь-якого виробу, в тому числі і шини, залежить не тільки від якості продукції, а й від найменування торгової марки. Чим « голосніше » це ім'я, тим, як правило, вище і цена. Среді учасників тестів були представлені моделі в широкому ціновому діапазоні. Тут можна побачити шини іменитих брендів, таких як Continental, Nokian, Goodyear, Pirelli. Несколько дешевше можна придбати в точках продажу Hankook, Toyo, Kumho, Nordman. Ще менше грошей потрібно буде віддати за Cordiant і Matador. Наіболее бюджетними виявилися GT Radial і Belshina. В ході випробування експерти, можливо, зможуть відповісти на одвічне запитання водіїв: « Так навіщо ж платити більше? » Система оцінювання та блоки тестовТрадіціонно журналісти видання « За кермом » поділяють всі випробування на мокрій і сухій дорозі на 4 блоки: безпека, поведінка, комфорт, економічність. Кожен тест оцінювався відповідно до вагомістю випробування.

" Лосиний тест " на мокрій дорозі   У блоці « Безпека » було включено 4 випробування. Так, самим « дорогим » стало гальмування на мокрій дорозі. За нього можна було отримати 260 баллов. На 20 балів менше оцінювалося гальмування на сухому асфальті. Ще два випробування, які були включені в блок з безпеки – це перестроювання на мокрому (80 б. ) і сухому асфальті (60 б. ).

У другій блок « Поведінка »   було включено також 4 випробування, одне з яких (подолання підйому на грунтовій дорозі) йшло поза заліком. З решти, можна було отримати 50 балів за курсову стійкість на високій скорості. Управляемость під час екстремального маневрування на мокрій і сухій дорозі оцінювалася, відповідно, 80 і 60 балами.

Керованість на сухій дорогеВнутренній шум і плавність ходу були включені в блок « Комфорт » і оцінювалися по 30 балів кожне іспитаніе.За економічність на швидкості 60 і 90 км/год можна було отримати, відповідно, 50 і 60 баллов.Такім чином, з 12 випробувань оцінювалося тільки 11. Максимальна кількість становитиме 1000 баллов.Безопасность: виміри зчіпних свойствЕтот блок випробувань виявився настільки вагомим, що з можливих 1000 очок, можна було набрати 640. При цьому рівно половина всіх балів (500) « коштувало » гальмування на сухому і мокрому асфальті. Тому модель, яка набрала в цьому блоці максимальну кількість балів, стає претендентом на перше місце в тесті. px;">

Маючи перед очима підсумки минулорічних випробувань і список учасників, нескладно припустити які моделі зможуть показати кращі результати. Особливих сюрпризів не случілось. В гальмуванні на мокрій дорозі, як і в минулому році, кращою виявилася фінська Nokian, поліпшивши свій минулорічний результат на 1,5 метра. На сухому асфальті на першу позицію з незначною перевагою вийшла італійська Pirelli, якої торік не било. К слову, рік тому третє місце зайняла шина суббренду Pirelli - Amtel. Цього разу організатори вирішили зробити рокіровку. Причину такого рішення складно знайти.

Що стосується « лосиного » тесту, то кращої на сухому асфальті виявляється знову Nokian, а на мокрому – Goodyear (69 км/год), поліпшивши попередній результат фінської учасниці (68,1 км/год) . Поведеніе: експертна оценкаДанний блок тестів включав три залікових і одне внезачетное випробування. Всі позначки носили суб'єктивний характер, в основі яких лежали відчуття пілота при виконанні екстреного маневрірованія. Управляемость на мокрому і сухому асфальті оцінювалася під час проходження переставки. Завдання, яке стояло перед учасницями - проїхати по дорозі не збивши конуси.

Максимального балу не удостоїлася жодна модель. У той же час найбільше однакову кількість отримали відразу кілька покришок.   На мокрому асфальті – 4 моделі, а на сухому – 5. Із курсовою стійкістю краще впоралися всього дві покришки. А ось підйом по грунтовій дорозі несподівано краще за інших подолали Cordiant і Matador.

Комфорт : експертна оценкаЕще дві суб'єктивні оцінки були поставлені організаторами тестів за внутрішній шум і плавність ходу. Знову відмовившись від максимально можливої ​​позначки, найвищу оцінку за акустичний комфорт отримали відразу 8 моделей. Самой « гучної » стала китайська шина Champiro FE1.

А ось найкращу плавність ходу « розгледіли » експерти у Ecowing ES01 KH27.

Економічність: витрата топліваРасход палива замірявся окремо на швидкості 60 і 90 км/год. Преміальні автошини в даному випробуванні « начисто » програли бюджетним моделям.

Найбільш ощадливими виявилися Matador і GT Radial. Відставання склало від 0,2 до 0,4 л на 100 км.

підводимо ітогіОтсутствіе реальних конкурентів для Hakka Green 2, якій спочатку відводилася роль переможця випробування, стало визначальним для підсумків теста. К жаль, не вдалося побачити ContiPremium ­ Contact шостого покоління, яка вже встигла « відзначитися » в численних тестах літніх шин, і без Pirelli   Cinturato P7 було скучновато. Да і у інших брендів, таких як Hankook і Goodyear, можна було вибрати більш яскравих і нових представітелей. Как розподілилися перші 5 місць? Незважаючи на вищевикладене, на п'єдестал тесту піднялося не 3, а 4 шини, зайнявши парами 1-2 і 3-4 места. Победітелямі тесту стали Hakka Green 2 і Cinturato P1   Verde, які були максимально переконливі, демонструючи свої експлуатаційні характерістікі. Полученное рівність виникло, мабуть, тому, що гальмування на мокрій дорозі було краще у Nokian, а на сухий &nd ash; у Pirelli. Обе моделі складно назвати найбільш економними, та й плавність ходу виглядає не кращим образом. Вторая пара покришок, які посіли 3 і 4 місце – це ContiPremium ­ Contact 5 і EfficientGrip Performance. Дані моделі можна з упевненістю назвати дуже збалансованими, які показали хороші експлуатаційні свойства. Немногім відстала Kinergy Eco, не дотягнувши всього лише 2 бали. На відміну від переможців, експерти за плавність ходу дали їй найвищий балл. Насколько важливо співвідношення ціни і якості? Про те, що ціна є дуже важливим аргументом при виборі шин, сперечатися не доводиться. Але ось чи може змінитися переможець, якщо враховувати це саме співвідношення?

Наведена таблиця дозволяє наочно побачити на діаграмі відразу кілька показників: Набрані в тесті бали, Вартість кожної шини в рублях, Суму балів на 1000 рублів стоімості. Как зазначають організатори, всі моделі розподілені по зростанню середньої ціни за 1 покришку. Темно-синя шкала вказує набрані в тесті балли. Ми можемо відразу побачити, де розташовані лідери гонки, які виявилися найкращими і при цьому не найдорожчими шінамі. Рядом з сумою розташовується другий, « низькорослий » стовпчик, який пропонує скористатися іншою сумою балів, як раз таки і є співвідношенням ціни і качества. Ісходя з цієї кількості, виявляється, що найбільш вигідними є якраз ті, хто програв моделі? Belshina Artmotion (Bel-261) набирає 386 балів на 1000 рублів, а з нею GT Radial Champiro FE1, із середніми 385 балламі. Вот і виходить, що їздили по мокрій і сухій дорозі експерти, заміряли гальмівний шлях, швидкість, прислухалися до шуму, а співвідношення ціни і якості все ж краще у Belshina? І для чого, кажуть, платити більше? Хотілося б вставити ще одну ремарку, що стосується цін. У друкованому виданні, яке продається в Україні, таблиця по співвідношенню ціни і якості трохи відрізняється від російської. Всі ціни наведені в гривні, за рахунок чого трохи змінилося співвідношення, яке розраховується на 500 грн. середньої ціни.

Таблиця співвідношення ціни і якості з журналу " За кермом " для Украіниі ось що привернуло нашу увагу. Зазначені ціни ну якось зовсім не відповідають действітельності. К наприклад, Kumho Ecowing ES01 KH27 з індексом швидкості   V (240 км/ч) купити в Україні за ціною +1143 не реально.   Мінімальна ціна за одну шину на момент написання даного огляду становить тисяча двісті сорок три грн. А ось з меншим індексом швидкості   210 км/год (Н) покришку можна купити дешевше, але варто враховувати, що офіційно ця модель в розмірі 195/65 R15 в Україну не поставлялася в 2016-2017 гг. Зато на ринку присутній Kumho Ecsta HS51, яка більш популярна і має   кращими   експлуатаційними   характеристи ками. При цьому її ціна нижча, ніж тестируемой покришки.   За Matador Elite 3 (MP44) сама нижня ціна – 970, але ніяк не 924. Не оминула ця чаша і Hankook Kinergy Eco. Також була занижена мінімальна вартість шіни. В проведеному   в кінці 2016 року тесті можна було випробувати   Hankook Ventus Prime 3 K125, яка вже була присутня на ринке. Ми допускаємо, що невідповідність ціни пояснюється виключно перерахунком рублевої ціни в гривневу. В такому випадку в друкованому виданні повинно було бути вказано це.   Які шини погані? Ще один рейтинг, який можна побачити в даному тесті, це підсумкова експертна оцінка. На відміну від 5 оцінок, яке вживають німецькі фахівці, експерти « За кермом » скористалися 4 оцінками: Відмінні, Дуже хороші, Добрі, Неплохіе. Судя по даному рейтингу, поганих шин і бути не повинно. На нижчій сходинці опинилася знову Bel-261. Як вважають експерти, це - « непогана » шина, з найкращим співвідношенням ціни і якості.

Вирізка з журналу " За кермом " за березень 2017 годаОстальние моделі рівномірно розподілили між собою позначки « добре », « дуже добре » і « відмінно ».   Нам не зовсім зрозуміла   доцільність складання таблиці   співвідношення ціни і якості. Якщо експерти кажуть про те, що найнижча за ціною покришка " не так гірше конкурентів " ;, то закрадається закономірне питання: " НАВІЩО ПЛАТИТИ БІЛЬШЕ "? З іншого боку, кожен автолюбитель, який чи перевагу преміальним шинам, навіть не буде розглядати варіант бюджетних . І подібна пропозиція вважатиме як некорректное. Потому що водій, який отримує покришки для свого автомобіля, в першу чергу, керується питаннями безпеки і надійності, а вартість вважає другорядною. Вибирати Вам!