Тест літніх шин в розмірі 205/55 R16 за версією Auto Bild (2016)

Тест літніх шин в розмірі 205/55 R16 за версією Auto Bild (2016)

20.07.2016

Авторитетне німецьке видання Auto Bild ще в лютому поточного року провело тест шин, в якому взяло участь 50 моделей літньої гуми в одному з найбільш популярних типорозмірів - 205/55 R16. Напомнім, що випробування проводилося в два етапи. На першому - відбирали 15 кращих шин, які продовжили боротьбу у другому турі. Для інших моделей вимір гальмівного шляху на сухій і мокрій дорозі стали єдиними випробуваннями в даному тесті. Ознайомтеся   із загальними результатами першого туру тестів з усіма 50 моделями.

До другого туру випробувань були допущені автошини, гальмівний шлях яких виявився мінімальним. Серед них і розгорнулася справжня боротьба. Була розроблена таблиця, в якій кожному тесту відводився особливий " вага " ;. Він   і   матиме значення при підведенні підсумків.

Поздовжнє аквапланірованіеБесспорним лідером даного випробування виступила Turanza T001, зумівши продемонструвати швидкість 80,2 км/год на мокрій дорозі. Друге і третє місце в даному випробуванні дісталися Uniroyal RainSport 3 і Semperit Speed-Life 2. Їх результат – 78,4 і 78,2 км/год відповідно. Останньою, з відривом в -10 км/год стала Yokohama AE-50 BluEarth-A.

Поперечний аквапланірованіеЛідерамі в цьому випробуванні стали Uniroyal і Semperit, які перемістилися на 1 і 2 місце, відповідно. Моделі, що належать німецькому концерну Continental, вдруге продемонстрували високий результат на мокрій трасі. Розрив між ними знову опинився незначітельним. А ось гіршою знову стала Yokohama. Результат її бічного прискорення – 2,69 м/с, що на 1,68 менше лідера.

керованість на мокрій дорогеДля перевірки керованості була спеціально відключена система стабілізації курсової стійкості. Це дозволило отримати результати по зчіпних властивостях гуми при проходженні кола по мокрій дорозі. Кращою виявилася італійська Pirelli Cinturato P7 Blue, її результат склав 74,9 км/год, що всього на 0,5 км/год більше, ніж у дощових шин Uniroyal. « Напарниця » Semperit зайняла 4 місце, пропустивши вперед Hankook Ventus Prime 3. Худшей виявилася знову Yokohama, яка вниз таблиці опустилася в парі з Nexen N ’ blue HD Plus.

Бічна устойчівостьІспитаніе на колах не привнесло якихось нових відкриттів. Четвірка лідерів така ж, як і у випробуванні на керованість. Uniroyal помінялася місцями з Hankook, відновивши початкову пару з Semperit. Час, за яке був пройдений коло, 11,96 с у Pirelli і 12,07 с у Semperit. Серед аутсайдерів « наші старі знайомі » Yokohama (12,81 с) і Nexen (12,93 с).

керованість на сухій поверхностіЛучшую керованість на сухій дорозі показав недавній лідер випробувань на мокрій дорозі Pirelli з результатом 114,3 км/ч. Слідом за нею Hankook (114 км/ч). Хороший результат у Dunlop Sport BluResponse (113,8 км/год) і Continental PremiumContact 5 (113,6 км/год). Чого не скажеш про Semperit і Uniroyal, які в даному випробуванні за результатами виявилися гіршими – 112,1 і 112 км/год.

ШумообразованіеУровень шуму вимірювали на двох швидкостях – 60 і 80 км/год. Здивувала своїми досягненнями Yokohama і Vredestein Sportrac 5. Найвищу гучність продемонстрували Bridgestone і Goodyear EfficientGrip Performance.

опір каченіюДанний тест визначив найменший опір коченню у Dunlop Sport BluResponse, а найвища у Nokian Line. Зуміла реабілітуватися Goodyear, трохи поступившись лідерові даного випробування. Третю і четверту сходинку в паливній економічності продемонстрували Continental і дочірній бренд Uniroyal.

ІзносостойкостьБольше 10 тисяч кілометрів проїхали пілоти на кожній моделі шин, перш ніж визначили покришку з найбільшим періодом експлуатації. Для цього була використана спеціальна лазерна технологія, яка дозволила виміряти глибину протектора. Лідер визначився завдяки математичних обчислень. Їм стала Yokohama, яка, нагадаємо, була в числі гірших на мокрій дорозі. Слідом за лідером - Michelin Primacy 3 і Hankook. Пробіг перших двох моделей перевищив 40 тисяч кілометрів, у Hankook – 36,8 тис. км. Найнижчу зносостійкість продемонстрували лідери випробувань на мокрій дорозі - Uniroyal і Semperit.

Ціна/ІзносостойкостьЦель даного випробування – визначити вигоду від придбання шини, грунтуючись тільки на двох показниках – вартості моделі в євро і максимальному пробігу за період експлуатації. Самим вигідним придбанням для споживачів виявилися покришки Yokohama, за які доведеться викладати по 6,45 за кожні 100 км шляху. За Hankook водій буде витрачати 7,06 євро за ті ж 100 км. Понад 11 євро обійдуться автолюбителям Nokian і Uniroyal.

Підводимо підсумки       ;   На протязі всього тесту дуже довго тривала інтрига, хто ж стане переможцем всіх випробувань. Наприклад, дочірні бренди німецького Continental Semperit і Uniroyal, які спочатку приємно дивували своїми результатами, продемонстрували досить низькі результати в другій половині випробування. В результаті отримали оцінку задовільно, зайнявши 10 і 11 сходинку в підсумковій табліце. Первое місце згідно з сумою набраних балів отримали шини Hankook, які ні в одному випробуванні не стали першими, але в той же час зуміли не показати і поганих результатів. За такі впевнені експлуатаційні характеристики вони отримали позначку « зразково » і « золоте » місце. Слідом італійські Pirelli, які в першому, відбірковому турі, були першими. Третє   призове місце дісталося преміальним шинам Continental. Еще дві моделі удостоїлися почесної оцінки « зразково », це Goodyear і Dunlop. А три моделі отримали позначку « рекомендовано », це Fulda EcoControl HP, Michelin і Vredestein.