Тест літніх шин в розмірі 205/55 R16 Vi Bil? Gare (2017)

Тест літніх шин в розмірі 205/55 R16 Vi Bil? Gare (2017)

20.03.2017

Тест літніх шин провів недавно шведський автомобільний журнал Vi Bil? Gare. Під « приціл » експертів потрапило 8 моделей покришок в розмірі 205/55 R16. Участнікі тестовЕслі уважно подивитися на список тестованих моделей, то перше, що кидається в очі, це – преміальний склад. Тут складно знайти маловідому китайську шину, та й наявність європейських подбрендов також не знайшло своє відображення серед учасників. Судячи з усього, це буде чесний поєдинок рівних серед лучшіх. Continental ContiPremiumContact 5Goodyear EfficientGrip PerformanceHankook Ventus Prime3 K125Kumho Ecsta HS51Michelin CrossClimateNokian Hakka Blue 2Pirelli Cinturato P7 BlueYokohama ADVAN FLEVA V701Кто-то, можливо, згадає, що італійська торгова марка Pirelli давно вже є власністю китайської компанії . Та й Kumho не сьогодні-завтра може спіткати та ж доля. Але, погодьтеся, це не зовсім одне й те саме. Це відомі, перш за все своєю якістю, бренди, які будуть продовжувати нести створені ними традіціі. Среді учасників ми зможемо побачити французьку модель CrossClimate, яка позиціонується виробником Michelin, як всесезонна модель. Однак « всесезонність » більше підходить для американського ринку. В умовах шведської зими вона не може експлуатуватися, так як сам виробник вказує нижній температурний поріг всього лише -5 ° С. А ось літні характеристики шини, перевірити шведським експертам нічого не завадить.

Один з проведених тестів на мокрій дорогеСловом, зірковий склад учасників, буде перевірений на сухому і мокрому покритті. Особливу увагу буде приділено перевірки споживчих характеристик, включаючи опір коченню, витрата палива, а також вимір шуму на різних швидкостях і нерівностях дорогі. Беглий погляд на перелік випробувань вже дає всі підстави негайно почати огляд даного теста. Тести на мокрій дорогеКак відомо, мокрий асфальт таїть в собі підвищену небезпеку для водіїв. Не випадково, саме гальмування на мокрій дорозі є одним з найважливіших показників, що відображаються в європейській маркування. Експерти з різних країн завжди надають експлуатаційними характеристиками шини на мокрій дорозі найвищу весомость. На мокрій дорозі було проведено 4 тесту: ТорможеніеУправляемостьБоковая устойчівостьУстойчівость до аквапланірованію. ТорможеніеВ гальмуванні на мокрій дорозі найкращим чином проявила себе німецька покришка ContiPremiumContact 5. Звичайно, особливого подиву у експертів це не викликало, так як вона безліч разів перемагала в аналогічних тестах. Вимірювали довжину гальмівного шляху зі швидкості 100 км/ч.  

Результати гальмування на мокрій дорозі (Гальмівний шлях з 100 км/год, м) УправляемостьВ керованості на мокрій дорозі на першу позицію вийшла фінська Hakka Blue 2, яка була третьою в гальмуванні. Це досить хороший результат, враховуючи « зоряний » склад учасниць. При цьому Conti поступилася трохи більше півхвилини. Pirelli, відповідно, перемістилася на один щабель вниз.

Керованість на мокрій дорозі ( час кола, з) Бічна устойчівостьБоковая стійкість вимірювалася по витраченому часу на проходження кола.   Як бачимо за результатами, лідирує трійка знову зайняла свої місця.

Бічна стійкість на мокрій дорозі (Час проходження кругового треку, з) стійкість до аквапланірованіюУстойчівость шини на водяній плівці є одним з обов'язкових випробувань для літніх шин. Хоча, вагомість всередині цього блоку не найвища. На першу сходинку несподівано « вискочила » корейська Ecsta HS51. Вона зуміла показати найвищу швидкість на воді, глибиною 9 мм, і « спливла », відповідно, самої останньої. Найгірший результат зі значним розривом показала Michelin. У цьому, як видно, винні ламелі двох типів, які знижують « літні » характеристики.

Стійкість до аквапланування (Швидкість втрати зчеплення, км/год) Тести на сухій дорозі сухій дорозі були проведені наступні випробування: Гальмування, Керованість, Опір коченню, Витрата палива, шумообразование/Комфорт. ТорможеніеІзмереніе гальмівного шляху на сухій дорозі показало, що тягово-зчіпні характеристики Continental і Pirelli досить високі, як на мокрій, так і на сухій дорозі. Саме тому довжина їх гальмівного шляху виявилася найменшою. Покришці Hakka Blue 2 не вдалося утримати лідерство, і вона відстала від лідера заїзду на цілих 2 метри. Не кращим чином показала себе і CrossClimate. Покришка Ecsta HS51, яка краще за всіх справилася з аквапланнінгом, виявилася передостанньою в випробуванні на гальмування на сухій дорозі.

Гальмування на сухій дорозі (Гальмівний шлях з 100 км/год, м) УправляемостьВ даному випробуванні найкращий час несподівано вдалося показати Ventus Prime3, яка в попередніх заїздах не піднімалася вище 4 місця, а в « мокрих » тестах частіше була внизу таблиці. Буквально частки секунди вдалося їй « вирвати » у італійської Pirelli. px;">

Керованість на сухій дорозі (Час кола, з) Опір каченіюОрганізатори вирішили зробити глибоку перевірку споживчих характеристик, і окремо знаходили коефіцієнт опору коченню і витрата палива. Найменший, і, відповідно, найкращий результат показала EfficientGrip Performance. В рамках даного тесту це її перша найвища сходинка. На другому місці опинилася німецька покришка, яка протягом усього тесту показувала найкращі результати, і впевнено рухалася до фінішу.  

Опір коченню (Коефіцієнт опору коченню) Витрата топліваРасход палива вимірювався на швидкості 110 км/год, це підтверджував включений круїз-контроль. Результати дещо відрізнялися від проведеного раніше тесту по опору коченню. З лідируючої трійки тільки Pirelli вдалося « зачепитися » за п'єдестал.   З невеликим відривом вирвалися вперед Michelin і Hankook, істотно відстала Nokian. Решта моделей показали приблизно однаковий результат. px;">

Споживання палива (Витрата палива при 110 км/ч, л/100 км) шумообразование і комфортВ останньому випробуванні шум вимірювався всередині салону. Автомобіль рухався на різній швидкості та на різних видах покриттів.   Оцінка за комфорт виставлялася суб'єктивно, виходячи з відчуттів пілота.

шумообразование і комфортПодводім ітогіПервое місце і цілком заслужено дістається німецької покришці ContiPremiumContact 5, яка протягом усього випробування показувала виключно високі результати.

Другу сходинку вдалося « відвоювати » Cinturato P7 Blue. Її більш високий опір коченню було компенсовано досить економною витратою палива. px;">

Третє місце в нелегкій боротьбі дістається Hakka Blue 2. протягом випробування її результати були досить високими, хоча не завжди їй вдавалося увійти до лідируючої трійки. Разом з тим, єдиним істотним недоліком, який виявився під час випробувань – це завищений, в порівнянні з іншими моделями, витрата палива.

Четверте місце дістається EfficientGrip Performance. І хоча вона показала найдовший гальмівний шлях, даний результат був трохи знівельований досить високими результатами в інших випробуваннях.

На п'ятому місці в результаті підведення підсумків виявилася Ventus Prime3 K125. Її показники на сухому асфальті були значно вище, ніж на мокрому. Порадувала дана модель і економною витратою палива. px;">

Шосте місце розділили дві шини. Це - Ecsta HS51, яка запам'яталася експертам найкращою стійкістю до аквапланування.

І ADVAN FLEVA V701, яка також на сухому покритті вела себе більш впевнено.

Останнє, восьме місце дістається « а-ля всесезонной » покришці CrossClimate, єдиною суттєвою перевагою якої був найнижчий витрата палива. Програш в даному тесті пов'язаний, по всій видимості, з наявністю « зимових » ламелей на протекторі, які і перешкодили показати більш високі результати.   px;">