Тест літніх шин в розмірі 215/55 R17 Gute Fahrt (2017)

Тест літніх шин в розмірі 215/55 R17 Gute Fahrt (2017)

01.03.2017

Новий, цікавий тест літніх шин представив німецький автомобільний журнал Gute Fahrt. На випробувальних полігонах зустрілися 10 моделей шин в розмірі 215/55 R17, що встановлюються в стандартній комплектації на VW Passat. Участніци тестаContinental   PremiumContact   5Cooper   Zeon   CS8Dunlop Sport Maxx RT2Firestone   Firehawk   TZ   300aGoodyer   EfficientGrip   PerformanceHankook   Ventus   Prime   2   Maxxis   Premitra   HP5Pirelli   Cinturato   P7   Toyo   Proxes   SportVredestein   Ultrac   SatinНюанси поточного тестаСразу хотілося б звернути увагу на два моменти: кілька моделей були виготовлені із застосуванням технології Seal. било дуже багато Pirelli (крім основної учасниці, були залучені ще дві « сестричка і » в 18 і 19 діаметрі) . Такая любов організаторів до італійським шинам, по всій видимості, пояснюється тим, що Cinturato P7, а саме ця модель бере участь в тестах, входить в первинну комплектацію на Пассат. Поетому організатори вирішили її взяти не тільки як референсну шину (якийсь еталон, з яким порівнюють інші моделі), але і повноцінного учасника перегонів. « Посилили » її ще двома типорозмірами 235/45 R18 і 235/40 R19. Дополнітельно випробування даної моделі в інших типорозмірах дозволяє експертам більш глибоко вивчити переваги і недоліки 18 і 19-дюймових шин в порівнянні з 17 діаметром. Таке всебічне вивчення моделі, на думку організаторів тесту, не буде зайвим і для потребітелей. Чтоби хоча б приблизно відчути дух тесту літніх шин, ми можемо зазирнути за лаштунки випробування.

За лаштунками тестаКак відбиралися шини для тесту? Організатори вирішили зупинитися на питанні підбору шин для тестів. Це викликано низкою факторів, один з яких - багаторічні фальсифікації Nokian. Можливо, тому для іменитого фінського бренду не знайшлося місця в рамках проведеного тесту. Хоча в новому літньому сезоні 2017 року Nokian презентувала Hakka Blue 2 і Nordman SX2.Поетому були внесені зміни в порядок відбору та придбання покришок для тесту. Серед учасниць можна побачити лише ті автошини, які є у вільному продаже.Некоторие новинки не відбиралися через те, що тестувалися раніше. Всі моделі купувалися таємно. Разом з тим, організатори не можуть гарантувати, що виробник не замінить   в новому сезоні модель-учасницю більш новою модифікацією. Така ситуація торкнулася японської шини Bridgestone Turanza T001. Її   модифікацією стала   Bridgestone Turanza T001 EVO. Оновлена ​​шина ще не випущена, а виробництво моделі   без приставки « EVO »   вже завершилося. До слова, за словами виробника, моделі відрізняються тим, що була використана нова резіносмесь, яка в значній мірі здатна поліпшити зчеплення з мокрою дорогою.   Познайомитися ближче з цією новинкою ми зможемо при огляді тесту Avto Bild.   На момент проведення тесту вже було відомо про випуск нової моделі ContiPremiumContact 6, але була випущена тільки досвідчена серія, тому організатори вирішили використовувати попередню модель ContiPremiumContact 5. Не взяли для участі у випробуваннях новинку від корейського виробника - Hankook Ventus Prime 3, так як наявна на той момент в наявності модель, проводиться в Китаї, а для європейського ринку новинка буде випускатися в Угорщині. За словами виробника, між ними будуть відмінності за складом гумової смесі.Шіни з Seal технологіейОрганізатори тестів звернули увагу, що серед моделей-учасниць 5 покришок, включаючи три шини Pirelli, мають технологію Seal. Інші дві моделі – це ContiPremiumContact 5 і Hankook Ventus Prime 2. Це самоуплотняющіеся шини. Суть технології в тому, що при пошкодженні відбувається герметизація протектора шини. Внутрішня частина покришки покривається спеціальною в'язкою сумішшю, яка затягує проколи, викликані цвяхами або іншими гострими предметами. При цьому діаметр пошкодження повинен бути не більше 5 мм.   px;">

Приклад технології Seal в шинах ContinentalДля водія це має значний переваги, так як тиск по ходу руху не знижується, і необхідності в зупинці і заміні покришки нет. Как проводилися випробування? Для автомобільного журналу Gute Fahrt вже стало традиційним проводити випробування на полігоні Pirelli в Vizzola. Там створені хороші умови для тестів на мокрій і сухій дорозі, є кругової трек, можна виміряти опір коченню, шумообразование і комфорт езди. Согласно даними організаторів, було спеціально знижено тиск в шинах. Замість рекомендованих виробником 2,6 бар, тиск знизили до 2,3. Це було зроблено для більш комфортної їзди, хоча це і трохи збільшило витрати топліва. Среді десятки шин німецькі експерти не виявили по-справжньому « слабку » або погану покришки. Всі вони відповідають вимогам з безпеки та експлуатаційним характерістікам. Ітогі тестовПобедітелем тесту стала Continental   PremiumContact   5, яка показала дуже високі результати у всіх випробуваннях. Експерти виділили дуже хороше гальмування на мокрій і сухій дорозі, низький ризик виникнення ефекту аквапланування, низький рівень шуму і хороший комфорт, низький рівень опору каченію. Несмотря на перемогу, виробникам слід приділити більше уваги бічної стійкості, яка була дещо нижчою інших характерістік. В ТОП -5 крім лідера гонки увійшли: Dunlop Sport Maxx RT2, Goodyer   EfficientGrip   Performance, Hankook   Ventus   Prime   2, Pirelli   Cinturato   P7. Стоіт помітити, що жодна з перерахованих моделей в своїх результатах на треку не опустилася ні е позначки « добре », що говорить про високі експлуатаційні характеристики гуми і її безпеки.

Підсумкова таблиця тесту літніх шин   в розмірі 215/55 R17 Gute Fahrt (2017) Найвищою позначки « дуже добре », але з невеликим мінусом, удостоїлися і дві італійські шини в діаметрі 18 і 19 дюймів. Як відзначили експерти, незважаючи на кілька знижений комфорт, вони показали короткий гальмівний шлях і високу продуктивність.   Окремо організатори вирішили виділити Vredestein   Ultrac   Satin, що отримала по їх вирішенню оцінку « добре + ». Її характеристики також є дуже високими, і ні в одному з 10 випробувань вона не отримала менше, ніж « добре » . Ще три моделі отримали оцінку « добре »: Maxxis   Premitra   HP5, Toyo   Proxes   Sport, Cooper   Zeon   ; CS8. Правда, остання з невеликим « - » . Останній місце дістається Firestone   Firehawk   TZ   300a. Вона одна заробила « задовільно ». Недостатньо хороші результати були продемонстровані в керованості на мокрій дорозі. А довжина гальмівного шляху, як на мокрій, так і на сухій дорозі, у неї була найвищою.   Джерело:   https://www. gute-fahrt. de