Тест літніх шин в розмірі 225/45 R17 за версією журналу Автоцентр (2018)

Тест літніх шин в розмірі 225/45 R17 за версією журналу Автоцентр (2018)

23.04.2018

Тест літніх шин в розмірі 225/45R17 провели експерти популярного автомобільного видання Автоцентр. В випробуваннях взяли участь 8 моделей в різної цінової категорії.   Учасники випробувань   Accelera PHIBarum Bravuris 3Continental PremiumContact 6Fulda SportControl 2Goodyear EfficientGrip PerformanceNexen NFera SU1Nokian Hakka Black 2Tigar SynerisХод тестування   В Під час випробувань було перевірено основні експлуатаційні та споживчі властивості шін. В кожної дисципліни максимальна оцінка - 10 балів. При виведенні підсумкової бала враховувалася вагомість кожної отметкі. Так, найбільш важливе значення завжди відводиться гальмування. Вага гальмівних властивостей шини, як на мокрому, так і на сухому асфальті оцінений в 25%. Наступними за значимістю були дві суб'єктивні оцінки, виставлені експертами за керованість на мокрому і сухому дорожньому покритті (по 15% кожній) . Поперечние зчіпні властивості на мокрій дорозі були оцінені в 10%. І ще по 5% - стійкість до аквапланування на сухій і мокрій дороге. Следует відзначити, що було також приділено увагу споживчими властивостями автошин. Так, крім традиційних дисциплін (зносостійкість, паливна економічність) оцінювалися навантаження на підвіску і захист дісков. По вагомості позначок, по 30% « коштували » паливна економічність і зносостійкість, інші показники оцінені по 20% Заключна етапом випробувань стало визначення найкращого співвідношення ціни і якості.   Тести на мокрій дорозі

  на мокрій дорозі було проведено 4 випробування (гальмування, стійкість до поздовжнього і поперечного аквапланування, зчіпні властивості на колі) .ТорможеніеВ першому випробуванні на гальмування відразу намітилося два лідера - Hakka Black 2 і PremiumContact 6. Розрив між цими двома моделями незначний, на 0,17с Nokian випередила Continental.Поперечное сцепленіеПрі проходженні кола на зрошуваному асфальті відрив між учасницями вимірювався в десяті частки секунди. Тільки дві моделі, що знаходяться в середині турнірної таблиці, показали однакові результати.Как і в попередньому випробуванні, першою прийшла Nokian. А Continental поступилася другим місцем Fulda.Устойчівость до аквапланування px;">

Дані два випробування повністю перевернули турнірну таблицю. Так, деякі моделі (Barum, Goodyear, Goodyear) показали близькі результати при русі на прямій і в повороті. Tigar – стабільно 7 місце.   У Nexen швидкість відведення автомобіля в бік при русі в повороті склала 96 км/год (1 місце). На прямій вона змогла домогтися другого результата. Наібольшее здивування в експертів викликали результати Fulda (1 місце на прямий і 8 в повороті) і Continental (8 місце на прямий і 2 – в повороті).     Але, незважаючи на це, трьом учасницям за випробування на мокрій дорозі в сумі вдалося отримати по 31 балу. Третьою учасницею стала Nokian. Тести на сухій дорозі

В даний блок потрапило лише одне випробування – гальмування. Три учасниці з 8 зайняли місця аналогічні гальмування на мокрій дорозі. Таким чином, 1 і 2 місце зайняли, відповідно, Hakka Black 2 і PremiumContact 6. 8-е місце дістається Accelera PHI. Управляемость на мокрій і сухій дорогеЗа дані випробування виставлялася суб'єктивна оцінка. Незважаючи на це, вагомість в турнірній таблиці оцінок цих двох тестів, була дуже висока – по 15% . Наівисшіе бали були поставлені експертами трьох моделей - PremiumContact 6, Hakka Black 2 і EfficientGrip Performance.

Рейтинг безопасностіРезультати, отримані в ході випробувань на сухій і мокрій дорозі, лягли в основу рейтингу безпеки. На підставі загальної оцінки за експлуатаційні характеристики, був складений рейтінг.Каждой моделі присуджувалося певну кількість зірок, від 1 до 5. Максимальна кількість отримали дві шини популярних брендів Continental і Nokian, які отримали однаковий загальний бал 8,7.   4 зірки дісталося Goodyear і Fulda.Еще на одну зірку менше отримали три шини: Nexen, Barum і Tigar.Наіменьшій рейтинг і 2 зірки поставили Accelera.Оценка споживчих свойствСреді 4 випробувань, що входять у цей блок, найбільше значення експерти надали економічності.ЕкономічностьНа спеці альном барабанному стенді виводився коефіцієнт опору коченню. Чим цей показник нижче, тим вище економічність шини. Найкращий результат отримали шини Goodyear.Наібольшій витрата палива був відзначений у Continental і Tigar.ІзносостойкостьІзносостойкость покришки – досить важливе споживче властивість, що свідчить про тривалість терміну служби. Оцінювалася дана дисципліна суб'єктивно за характером і ступеня зносу протектора.Удівленіем для багатьох стала перемога аутсайдера тестів Accelera. Разом з PremiumContact 6, NFera SU1 і Hakka Black 2 вона отримала 9 балів. px;">

Навантаження на подвескуВ даному випробуванні оцінювання відбувалося виключно за вагою шини. Та, що важила менше інших, стала переможців. Найменший вага виявився у EfficientGrip Performance, а найбільший і, відповідно, останнє місце в цьому випробуванні, - у Hakka Black 2. Защита діскаЗащіщенность диска оцінювалася таким чином. Експерти вимірювали величину боковини, яка виступає за межі диска. Чим більше ширина виступу, тим захищеність диска више. Такім чином, лідером в цьому випробуванні стала шина Syneris. Її виступ дорівнював 9,5 мм. Найменший за величиною виступ боковини у Hakka Black 2. Потребітельскій рейтінг5 зірок і 1 місце в споживчому рейтингу дісталося EfficientGrip Performance. 3 зірки отримали 2 моделі - PremiumContact 6 і SportControl 2. Решта 6 учасниць – по 4 звезди. Соотношеніе ціни і качестваСоставленний рейтинг учасниць з найкращим співвідношенням ціни і якості став доповненням до вже отриманих результатів. Там, по 5 зірок отримали PremiumContact 6, EfficientGrip Performance і SportControl 2. Самой дорогою серед всіх учасниць виявилася Hakka Black 2. Але її висока ціна підкріплена найвищої безпекою.

px;">