Тест літніх шин в розмірі 225/45 R17 за версією журналу "Motor" (2016)

Тест літніх шин в розмірі 225/45 R17 за версією журналу "Motor" (2016)

05.04.2016

Експерти польського журналу « Motor » протестували моделі високошвидкісних шин, представлені в типорозмірі 225/45 R17. У тесті взяли участь 8 моделей, з яких 5 відноситься до покришок преміум класу, решта – до середнього сегменту. Место для випробувань було вибрано на одному з німецьких полігонів, який використовується як для тестування шин, так і автомобілів. Перед початком традиційно всі покришки пройшли обкатку. Температура на полігоні відповідала 18 °.

Гальмування і керованість на мокрій дорогеДля кожної моделі покришок було передбачено по 10 спроб.   Дорога рівномірно поливалася. На першому ж випробуванні намітилися очевидні лідери. Як і передбачалося, це була п'ятірка преміальних покришок: Continental ContiSportContact 5, Goodyear EfficientGrip Performance, Michelin Pilot Sport 3, Dunlop Sport BluResponse, Bridgestone Turanza T001. Решта моделей показали низькі результати.

Для визначення кращої керованості кожна модель повинна була проїхати +1823 метра. Особливих несподіванок   не було. Як і в попередньому випробуванні кращими виявилися Conti. Відставання Michelin, Goodyear і Dunlop виявилося незначним.

Керованість на мокрій дорозі px;">

Поздовжнє аквапланірованіеМеньшая, ніж у інших учасників, глибина протектора не завадила шинам Michelin показати кращі результати в цьому випробуванні. Друге і третє місце в цьому тесті займають Conti і Dunlop.

Поперечний аквапланірованіеІспитаніе проводилося при бічних навантаженнях. Автомобіль рухався зі швидкістю 60-90 км/год, різко в'їжджаючи   в калюжі. Кращі результати показали Barum Bravuris 3 HM і Nankang Sportnex AS-2, залишивши преміальних лідерів позаду.

Поперечний аквапланування px;">

Бічна устойчівостьВ відміну від попереднього випробування, шини їхали по мокрій дорожній поверхні, рівномірно покритою водою. Луж, як в попередньому тесті, на треку не було. Кращими показали бічне прискорення Conti. А Sportnex AS-2 виявилися на останньому місці.

Гальмування і керованість на сухій дорогеРазлічіе між преміальними моделями виявилося незначним. До них в який вже раз підтягується Debica Presto UHP. Nankang і Barum в черговий раз демонструють істотні відмінності з лідерами.

Для визначення результатів керованості, всі моделі повинні були проїхати по сухій дорозі близько 3,3 км. Результати були практично однаковими, різниця вельми і вельми незначна. Справедливості заради, слід зазначити, що першими знову опинилися Conti. Таке впевнене лідирування має привести дану модель до перемоги. Суб'єктивна оцінка, поставлена ​​експертами незначно відрізнялася, але лідерство Conti було поза всяким сумнівом.

Керованість на сухій дорозі px;">

Комфорт , економічностьЕще одна суб'єктивна оцінка була поставлена ​​за механічний і акустичний комфорт. Експертами було відзначено, що при їзді на нерівній дорозі і в салоні тихіше, і комфортніше їхати на шинах Continental. До ще двом моделям преміум шин Goodyear і Michelin додалася непреміального Barum. Найвищий шум і жорсткий хід був відзначений у Debica. Зовні шум вимірювався за допомогою приладів. А вони показали найкращий результат у Bridgestone з невеликим відривом від інших учасників.

Механічний і акустичний комфорт px;">

Найбільш економічними моделями шин, згідно з отриманими результатами, виявилися три моделі - Dunlop, Goodyear і Barum. І хоча на цей раз Континенталя серед них не виявилося, це не робить перемогу лідера менш   впевненою. До того ж для високошвидкісних шин цей показник не є найзначнішим.

Підіб'ємо ітогіКак і передбачалося, переможцями виявилися шини Континенталь. Крім даної моделі, істотних недоліків не було виявлено ще на 3 покришках – Michelin, Dunlop і Goodyear.

    Серед автошин   в середньому ціновому сегменті кращі результати показали ті моделі, які   випускаються в Європі. Тому   Debica і Barum   значно краще Nankang, хоча різниця в ціні мінімальна.