Тест літніх шин в розмірі 225/45 R17 за версією журналу "За кермом" 2016

Тест літніх шин в розмірі 225/45 R17 за версією журналу "За кермом" 2016

31.03.2016

Експерти команди « За кермом » протестували популярні високошвидкісні літні шини в типорозмірі 225/45 R17. Даний розмір був вибраний не випадково, він дуже популярний.   Пояснюється це тим, що низькопрофільні шини одними вибираються з чисто естетичних міркувань, а іншими за покращене поведінку на дорозі. Зчеплення зовсім не залежить від індексу швидкості, як помилково припускають деякі. Давно вкоренилося в свідомості багатьох автолюбителів, що і   гальмівні властивості краще саме у швидкісних шин. Це оману.   Організатори тестів   намагалися підібрати « різношерсті » покришки, відмінні і за ціною, і за торговим маркам. Причина значної різниці в ціні, а це подвійна вартість, – швидкісні індекси. Самимі дорогими шинами з « чортової дюжини » несподівано виявився Dunlop з ціною трохи вище 3 тисяч грн. Трохи дешевше виявилися Pirelli. Здивували і порадували Conti з Nokian, їх покришки можна назвати доступними, принаймні, ціна повністю виправдана. Ще більш доступними, а це нижче 2 тисяч, виявилися   Viatti і Hankook. Автомобіль для випробувань традиційно обраний   Volkswagen Jetta. Для проведення шинних тестів був вибраний оптимальний період: серпень-вересень 2015 року. Погода була спекотною й сухою, а температура показувала кожен день більше 20 ° ;. Експертам журналу " За кермом " дуже хотілося порівняти відібрані покришки з новинкою від Nokian Nordman SZ, яку виробники не встигли " підготувати " до початку даного   тесту. Ну а оскільки випробувати новинку організаторам все ж дуже хотілося (згадаємо про Nokian в центрі скандалу: 10 років фальсифікацій з тестами), то індивідуальні тести були проведені, як то кажуть, в інший час і в іншому місці, а саме на полігоні в Африці Gerotek аж в січні. І щоб їй одній не було нудно, вирішили це свято розбавити Hakka Blue. Результати довелося трохи підкоригувати (не без того) з урахуванням похибки. І хоча погодні і температурні умови були приблизно однаковими, місце, справедливості заради, було вирішено не присуджувати. Причина була знайдена дуже швидко, мовляв, « тут вам не рівнина, тут клімат інший » . Обкатка, курсова стійкість, комфортСогласно традиційної тестової програми почати було вирішено з декількох кіл обкатки шин. Після швидкісного кільця була оцінена стійкість на рівній дорозі, а   потім комфорт. У цьому випробуванні кращими показали себе Michelin   Primacy 3, Nokian, Nordman і Pirelli. Лідерами по плавності ходу стали Nokian і Nexen. Относітельно рівня шуму, то тут результати були практично однаковими, так як не виходить тихо їхати і практично «, не шарудіти » з таким широким протектором. Власне, претензії по комфорту були адресовані, мабуть, тільки однієї покришці – Dunlop Direzza DZ102, по шуму – Tigar Syneris, по плавності - до Viatti Strada Asimmetrico. Пока покришки не охололи, вирішено було вимірювати економічність. Особливої ​​різниці між моделями не було, але все ж зупинилися на тому, що Nexen   N6000 з Yokohama   Advan Sport V105 трохи економічніше, трохи відстали Toyo Proxes T1 Sport   і Michelin. Незначний розрив показали і   Bridgestone   Potenza S001 з Viatti показалі. . Под'ем, гальмування, зчеплення грунтовому підйомі відмінно показали себе Nokian і Nexen, чудово почувалися на " дачній дорозі " в гору. Следующім   випробуванням було гальмування на мокрому і сухому дорожньому покритті. Кожен заїзд повторюють по 6-8 разів, ні більше, ні менше. Нагадаємо, що на мокрому покритті необхідно скинути швидкість з 80 до 5 км/год, на сухому – зі 100 до 5 км/ч. Чтоби недовго вас втомлювати, зауважимо, що кращими на мокрому асфальті виявилися фінські покришки, які у Hankook і Conti виграли буквально на 0,1 м гальмівного шляху. Порадували Pirelli – відставання від лідера всього на 0,3 м. На сухій дорозі кращими стали Continental ContiSportContact 5, які всього на 0,3 м випередили Hankook. Однак, прості тести на сухому асфальті вже визначили перші сліди зносу. Але, далі буде ще складніше. Переставка на 12 метрів задасть справжню прочуханку тестируемой   резіне. За 30-40 « підходів »   по-справжньому можна буде   оцінити можливості покришок. Однак по-іншому визначити лідера не вдасться. Пошарпані, " стерті в корд " шини потрібні нам для того, щоб створити реальні умови експлуатації на міських дорогах. Найкраще   зчеплення   на мокрому   асфальті продемонстрували   автошини Hankook, а на сухому, з результатом кращим від Ханкук на 0,2 км/год, – Pirelli. Зауваження були тільки у Continental, і то незначітельние. Подведем ітогіПобедітелем в наших випробуваннях виявився Hankook Ventus S1 Evo2, вироблені в Угорщині. Друге і третє місце за результатами розділили дві шини – Nokian Hakka Blue і Pirelli P Zero. При цьому відставання від лідера і зовсім не значітельное. Ітогі по іншим моделям виявилися вельми і вельми прогнозованими. Зрозуміло, що ціновий сегмент має значення і недорогі моделі приречені на програш. Разом з тим, можна впевнено говорити, що за результатами випробувань відмінними виявилися 6 моделей, дуже хорошими – 2, і просто хорошими – ще парочка. І ще кілька слів про спізнилася моделі Nordman SZ. Взагалі, звичайно, незрозуміло, для чого варто було робити подібні виключення з правил. Ну, не встигли до серпня, і не треба. Провели б презентацію, ознайомили споживачів, і досить. А то, знову виходить з рук в руки шини передають в Росії. Знову згадується недавній скандал. Виникає закономірне питання: а кому, крім Nokian могли б зробити подібну послугу, до того ж для бюджетної моделі. Гаразд би, якщо тестували десь під Москвою, а так, довелося в січні їхати в Африку з двома покришками одного бренду. Цікаво, невже редакція " За кермом " оплачувала " цей банкет " ;. Ми, звичайно, не беремося рахувати чужі гроші, але хотілося б знати відповіді на наші запитання. Спасибі, що хоч вона не була включена в загальний список. А то, з огляду на її результати, як " відмінно " ;, вона могла б виграти перше місце, за старою, доброю, 10-річної традиції.