Тест літніх шин в розмірі 235/50 R18 AUTO BILD ALLRAD (2017)

Тест літніх шин в розмірі 235/50 R18 AUTO BILD ALLRAD (2017)

13.03.2017

Тест літніх позашляхових шин був проведений в Німеччині авторитетним виданням AUTO BILD ALLRAD. Такий інтерес до покришок класу SUV/CUV пояснюється зростаючою потребою автолюбителів до всякого роду позашляховиків і кросоверів.   Раз існує попит, то і виробники (як автомобілів, так і шин) намагаються не відставати зі своїми предложеніямі. На цей раз під « приціл » експертів потрапили 10 моделей шин в розмірі 235/50 R18, як добре відомих і преміальних автошин, так і бюджетних. Участіе в випробуваннях китайських покришок, які, по суті, заполонили ринки Європи, теж зрозуміло. Встановлені ціни китайськими виробниками роблять цю гуму найбільш доступною, а ось наскільки якісною і, відповідно, безпечної, – це допоможе визначити поточний тест.   Учасники іспитанійBridgestone Dueler H/P SportContinental PremiumContact 6Dunlop SP Quattro MaxxGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Hankook Ventus S1 evo2 SUVKumho Crugen HP91Maxxis Premitra 5Michelin Primacy 3Star Performer SUV-1Vredestein Ultrac SatinКраткій огляд участніковБросів побіжний погляд на відібрані моделі, можна побачити, що лише дві шини з відібраної « десятки » мають пряме відношення до позашляховим шинам і адаптовані під особливі потреби автомобіля. Можно тут побачити і новинки літнього сезону 2017 року, від яких організатори тестів очікують досягнення « небувалих вершин » . Наскільки виправдаються подібні очікування, ми зможемо скоро увідеть. О системі оценіваніяВ школах Німеччини оцінювання дещо відрізняється від українського. Так, відмінником вважається учень, який заробив всього 1 бал. Це не могло не знайти свого відображення і в оцінюванні шин-учасниць. Так, чим меншим буде кількість зароблених балів, тим вище експлуатаційні характерістікі. По рішенням організаторів, при отриманні позначки « 3 + », особливо в випробуваннях, пов'язаних з безпекою, говорити про якісь зразкових характеристиках шини не слід.     Огляд випробувань в рамках тестаВ рамках даного тесту було проведено 3 блоку випробувань. З огляду на, що тестували позашляхові шини, то важливим, на думку організаторів, виявилося перевірити експлуатаційні характеристики на різних бездорожних поверхнях (трава, гравій, пісок, бруд). У другому блоці шини піддали перевірці на мокрій поверхні. Це були традиційні випробування на гальмування, поперечне і поздовжнє аквапланування, бічну стійкість, управляемость. І в третю чергу покришки « прокотили » по сухому асфальту, не забувши при цьому виміряти рівень шуму і економічність шін. Тести на бездорожьеІз всіх бездорожних поверхонь, за якими довелося прокотитися учасницям, найбільш рідко зустрічається трава. Але рано чи пізно і по такій поверхні доводиться проїхати позашляховику.

Ще одна поверхня , по якій їздити доводиться дуже рідко – це пісок.

Однією з популярних поверхонь для літніх шин стає бруд. Це, так зване « класичне бездоріжжі », з яким частенько доводиться стикатися після сильних дощів.

І, звичайно, гравій. Їзда по дрібних камінцях не повинна стати причиною пошкодження покришки. Можливо тому, на даній поверхні вирішено було провести два випробування: на тягове зусилля і  

на керованість.

Підсумки тестів на бездорожьеПо підсумками першого блоку можна сказати, що в цілому учасниці показали себе добре, набравши середні 2 бали (хтось, правда з « + » або з « - »). Хоча в дисциплінах у п'яти покришок були і « трієчки »: Goodyear, Kumho – по одній « 3 », Maxxis, Vredestein і Star – по три « 3 » . У той же час і « одинички » змогли набрати також 5 учасниць. За однією « 1 »: Continental, Bridgestone, Vredestein, Star. Две « одинички » отримала тільки Maxxis. Как ми бачимо, кілька моделей отримали як високі, так і низькі бали, усереднивши все до позначки « 2 » . Тісто на мокрій дорогеІспитаніям на мокрій дорозі завжди приділяється першочергове значення. Тому багатьох автолюбителів цікавить, як поведуть себе шини в дощову погоду. Одне з найважливіших випробувань – це гальмування.

Навіть у лідера заїзду гальмівний шлях досить довгий, а що вже говорити про відстала на 12 метрів Star. Але така довжина гальмівного шляху є « специфікою » подібного класу автомобіля, тому особливо дивуватися не пріходітся. Боковая стійкість в лічені секунди « викинула » з п'єдесталу лідера Hankook. Новинка 2017 року PremiumContact 6 зуміла показати найкращий час на колі.

Але ось опір аквапланування виявляється знову кращим у корейських шин.

Примітно, що в поздовжньому і поперечному акваплануванні трійка лідерів незмінна (Hankook, Goodyear і Bridgestone). З цими шинами безпечно буде подорожувати в будь-який дощ.

Керованість на мокрій дорозі кілька змінила лідируючої трійки. Все-таки німецькі дизайнери не дарма працювали над новинкою сезону, і ганноверские шини все ж здатні запропонувати надійні експлуатаційні характеристики на мокрій дорозі.

Підсумки тестів на мокрій дорогеПо підсумку « мокрих » тестів маємо два безперечних лідера, це Hankook і Goodyear. З такою ж упевненістю можна говорити і про аутсайдерів заїзду. Star Performer повністю провалили випробування на мокрому асфальті, набравши рекордно низькі бали. Трохи краще, але все ж недостатньо для свого класу показала себе покришка Kumho.Тести на сухій дорозі сухій дорозі провели кілька випробувань: гальмування, управляемостьшумообразованіе, опір каченію.На сухій дорозі лідерство німецьких покришок було безперечне. Гальмування показало, що кілька моделей чудово впоралися з цим випробуванням, показавши найменшу довжину гальмівного шляху. px;">

Дуже близько, в межах півметра виявилося 6 покришок: PremiumContact 6, Eagle F1 Asymmetric 3, Primacy 3, Ventus S1 evo2 SUV, SP Quattro Maxx, Dueler H/P SportУправляемость тільки підтвердила, що саме ці моделі є кращими на сухій дорозі . Однак, в керованості місця розподілилися іншим чином, а новинці від німецьких шинників вдалося підтвердити своє лідируюче становище.

Споживчі характерістікіПроверка споживчих характеристик внесла істотні зміни в турнірну таблицю. Так, самій « тихій » покришкою виявилася Crugen HP91, а самій « гучної » - PremiumContact 6. px;">

А ось найекономнішої, зі значним відривом від інших учасниць , стає новітня розробка ганноверських шіноделов, яка має всі шанси на перемогу в тестах.

Підводимо ітогіОрганізатори тестів виділили двох безперечних переможців, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 і Hankook Ventus S1 evo2 SUV. які показали максимально збалансовані характеристики на різних дорожніх покриттях. Вони продемонстрували відмінні показники на мокрій дорозі і дуже хороші – на сухий і бездоріжжя.

Крім названих переможців, « зразковими » були названі ще дві шини: Dunlop SP Quattro Maxx іMichelin Primacy 3Что стосується французької шини, то вона   вже встигла себе зарекомендувати в проходили тестах. І хоча, на відміну від Auto Zeitung, виграти заїзд їм не вдалося, звання « зразкові » говорить про відмінні експлуатаційні характеристики. « Рекомендували » експерти за хороші тягово-зчіпні характеристики всього лише дві моделі: Continental PremiumContact 6 і Maxxis Premitra 5.

Задовільними були названі шини Dueler H/P Sport, Crugen HP91 і Ultrac Satin. Хоча, якщо подивитися на результати в ході тестування, Bridgestone показала кращий результат по зчепленню на гравії. Однак, довгий гальмівний шлях на мокрій дорозі нівелював результат, що і привело до оцінки « задовільно » замість « рекомендовано » .Наіхудшій результат, « не рекомендується », отримала шина Star Performer SUV-1.Істочнікі: autobild.de/allrad/px;">