Тест літніх спортивних шин в розмірі 225/40 R18 Auto Express (2016)

Тест літніх спортивних шин в розмірі 225/40 R18 Auto Express (2016)

27.07.2016

Спортивні шини в типорозмірі 225/40 R18 вирішили протестувати в Великобританії. Відоме видання Auto Express підібрало 9 моделей найбільш популярних покришок для спортивних авто. Випробування проводилися на двох полігонах в Італії, розташованих недалеко один від друга. Состоял даний тест з 9 випробувань. На мокрій дорозі оцінювали гальмування, керованість, поздовжнє і поперечне аквапланування, бічну стійкість. На сухій дорозі – керованість, гальмування, опір коченню і шум в салоні. Оцінювання проводилось наступним чином. У кожному випробуванні шина, яка виступила краще за всіх, отримувала 100%. Відмітки інших учасників розраховувалися, виходячи з різниці з лідером випробування. Ще одним важливим нюансом, за словами організаторів, було те, що всі автошини були придбані через роздрібну мережу, а не взяті у виробників. Єдине, що було погоджено, це самі моделі, які візьмуть участь в даному тесті. Отже, приступимо до аналізу тесту, проведеного виданням   Auto Express. Управляемость на мокрій дорогеІспитаніе було ускладнено самою формою треку, виконаного у формі вісімки. Машинам постійно доводилося долати додаткові повороти, що додавало навантаження на шини. Краще за всіх зі зміною напрямку, показавши при цьому мінімальний час, вдалося впоратися Continental ContiSportContact 5. Незначно відстала від лідера Michelin Pilot Sport 4, третій результат продемонструвала нова Pirelli PZero. Боковая стійкість на мокрій дорозі даному випробуванні головною метою було оцінити поперечне зчеплення гуми на підставі середнього часу семи кіл, які пройде машина. Завдання пілота полягала в тому, щоб він не міняв положення керма, а дав можливість шинам продемонструвати свій потенціал   при збільшенні швидкості. Кращими в даному тесті були нові покришки Pirelli, трохи відстала ContiSportContact 5, за ними – Michelin. На даному етапі можна припустити, що якщо ніхто із зазначених моделей не продемонструє відверто поганих результатів, то така трійка лідерів цілком може дійти до фіналу. Хоча, звичайно, два тести на мокрій дорозі ще не є показниками кінцевих результатов. Торможеніе на мокрій дорогеІнтересно, які сюрпризи нам приготував тест на гальмування? Чи залишиться наша трійка незмінною або можливі деякі зрушення? Даний тест має величезне значення, так як є одним з показників безпеки шин. Щоб отримати максимально точні результати, для кожної моделі враховували дані по 8 заїздів. Пілоти повинні були знизити швидкість з 80 до 10 км/год і продемонструвати найкоротший гальмівний шлях. Краще за всіх це вдалося Michelin. На другу сходинку несподівано вийшла Falken Azenis FK510, з невеликим відривом Conti. Pirelli розділила 4 і 5 щабель разом з Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3.

Поздовжнє аквапланірованіеДанний тест дозволяє оцінити можливості покришки чинити опір великій кількості води на дорозі. Максимальну швидкість, на якій покришки починають « спливати », продемонстрували німецькі покришки Continental. Трохи позаду, виявилися французькі Michelin. Третій результат у поздовжньому акваплануванні був у Dunlop Sport Maxx RT2, яку на кілька десятих пропустила вперед Pirelli. Поперечное аквапланування цьому випробуванні оцінювали здатність покришок на максимальній швидкості впоратися з поворотом на мокрій дорозі. Краще за всіх це вдалося, як не дивно, Dunlop, яка змінила третю сходинку в попередньому випробуванні на перше « золоте » місце, посунувши на одну сходинку Continental і Michelin. В результаті подібної рокіровки Pirelli примудрилася вилетіти з 4 місця на 7, залишивши своє Hankook Ventus S1 evo2 K117.

Гальмування на сухій дорогеІспитаніе на сухій дорозі підтвердило якісні характеристики шин Michelin, які стали кращими на мокрій і сухій дорозі. Друге місце замість Falken зайняла модель Dunlop. Третє, як і в аналогічному тесті, дісталося Continental. Для тих, хто уважно стежить за новинкою сезону - італійськими Pirelli, вони отримали 4 місце. Всього на одну десяту відстали Goodyear, за ними - Yokohama ADVAN Sport V105, а потім – Hankook. Рівне на 2 відсотки відстали Vredestein Ultrac Vorti. Останніми в даному випробуванні виявилися Falken.Управляемость на сухий дорогеПротяженность траси, на якій проходило дане випробування - 2,7 км, з безліччю різких поворотів. Складність даного заїзду складається у великих навантаженнях, яких зазнає шина при входженні в поворот.   Каркас покришки і гумова суміш грають   в даному випадку дуже важливу роль. Найкращу керованість показав німецький продукт, з незначним відривом -   Michelin. Наступні дві позиції розділили між собою Vredestein, ніж чимало здивували суддів, і Pirelli. px;">

Опір каченіюПоказатель опору коченню дає можливість оцінити, яка шина дозволяє більше економити паливо. Кращими в даному тесті опинилися італійські Pirelli, які впевнено обійшли всі інші моделі шин. Другими за економічністю виявилися Goodyear. Третю сходинку таблиці вдалося зайняти Hankook зі своїми « зеленими » шинами. Для даної моделі це найкращий результат в даному тесті. Такий же результат показали і Michelin. Недавні лідери з багатьох випробувань, Continental, виявилися лише на 7 ступеньке. Шумообразованіе       Умови для визначення шуму в салоні було обрано такі: швидкість 80 км/год і два види поверхні дороги (шорсткий і рівний асфальт). Кращими тут були Pirelli, другий результат показала Yokohama. Розрив між першим і останнім місцем, яке розділили Dunlop і Michelin, склав всього 2 відсотка.

ЦенаПрі формуванні рейтингу за вартістю товару враховувалася не тільки ціна за одиницю товару, але також і витрати на утилізацію, доставку, монтаж. Виходячи з усіх статей витрат, найдорожчими, зайнявши, відповідно, останній щабель, стали Vredestein, а найбільш економними – Yokohama. Часті лідери випробувань, Continental, Pirelli і Michelin, зайняли, відповідно, 5, 7 і 8 місця.

Підіб'ємо ітогіУчітивая все пройдені випробування, за сумою всіх балів, найкращий результат продемонстрували Michelin Pilot Sport 4. з різницею в 0,9% на другому місці опинилися Pirelli PZero. Ще 0,2% поступилися ContiSportContact 5. px;">

Отже, чим же нам запам'яталися моделі в даному тесті. Почнемо з лідера перегонів, французьких шин Michelin. Відмінна керованість і гальмування на різних поверхнях дороги дають повне право судити про універсальність даної моделі. І хоча, судячи з називання автошини, спочатку бачиться вдосконалена версія Pilot Sport 3, насправді це нові, цілком самостійні покришки, які заслужено отримують « золото ».

Друге місце дісталося новинці сезону Pirelli PZero. Це довгоочікувана модель, яка, на думку творців, гідна тривалого очікування. Італійські шини стали кращими в тесті на бічну стійкість, економічність і шумообразование. Хороші результати були продемонстровані в випробуваннях на гальмування і керованість. px;">

Третє місце за сумою балів дісталося ContiSportContact 5. Відставши по загальному підсумку зовсім небагато, вона показала відмінні результати, тричі зайнявши 1 місце в « вагомих » тестах по керованості і в поздовжньому акваплануванні. Якщо б не досить низький результат в економічності (7 місце), то поза всяких сумнівів, німецькі покришки могли б впевнено посісти друге місце.

З незначним відривом, на четвертій позиції, опинилася Sport Maxx RT2, яка була кращою в поперечному аквапланіроавніі, і другий в гальмуванні на сухій дорозі. Кілька результатів були відверто низькими. Проте, дана новинка виступила досить пристойно, враховуючи свою спортивну спрямованість і підсумковий результат – 4 місце. px;">

П'яте місце дісталося ще одну новинку - Eagle F1 Asymmetric 3, яка прийшла на зміну Asymmetric 2. Незважаючи на останнє місце в тесті на керованість на сухій дорозі, можна з упевненістю сказати, що в цілому виступ був дуже вдалим, набрано 98,4%. Стало очевидним, що показники в порівнянні з попередньою моделлю виросли.

UHP-шини від Hankook, які набрали 98,1% і зайняли 6 місце, виступили впевнено. Особливо якщо врахувати, що стоїть дана модель дешевше лідерів випробування, це - розумний вибір. На думку експертів, дана модель добре показала себе з точки зору комфорту і надійності. Не випадково, відомі автомобільні виробники вибирають її для первинної комплектації.

Сьоме місце дістається Azenis FK510. Один з кращих результатів, який зуміла продемонструвати дана модель – це гальмування на мокрій дорозі. На інших істотних випробуваннях результати були низькими. Разом з тим, це досить тиха покришка з економною ціною. Якщо враховувати найменування моделей покришок, які брали участь в даному випробуванні, то, Falken показала непогані результати.

На передостанній сходинці опинилася одна з найбільш старих моделей - ADVAN Sport V105. Звичайно, споживача в першу чергу підкуповує ціна, це сама економна і до того ж « тиха » покришка. Але основні експлуатаційні характеристики виявилися на порядок нижче, ніж у більш « молодих » конкурентів.

Останньою до фінішу приходить найдорожча покришка - Ultrac Vorti. Її результати повністю підтверджують, що найдорожча не завжди означає, що найякісніша. Дорогі, що не економічні, з експлуатаційними характеристиками, що значно нижче, ніж у конкурентів. Найвищий результат – це « бронза » в керованості на сухій дорозі. Даний тест – це « негласний натяк », що пора вносити зміни в уже застарілу модель Vredestein.