Тест всесезонних шин в розмірі 205/55 R16 ACE і ARB? (2016)

Тест всесезонних шин в розмірі 205/55 R16 ACE і ARB? (2016)

26.09.2016

Доцільність всесезонних шин широко обговорюється автолюбителями. З одного боку, це відома економія, а от з іншого, наскільки ці шини мають надійні експлуатаційні характеристики влітку, взимку і в період міжсезоння давно є предметом спора. Для країн з більш м'яким кліматом, всесезонні шини – це і розумно, і економно. Не випадково, виробники витрачають зусилля, щоб запропонувати автолюбителям якісну всесезонну резіну. Для країн з суворими кліматичними умовами вельми сумнівно, що всесезонні шини здатні забезпечити безпечну їзду. Але, можливо, саме це і є помилкою? Даний тест покликаний перевірити, чи дійсно всесезонні шини з легкістю впораються з різними погодними условіямі. Маркіровка на всесезонних шинах

Випробування проводилися двома авторитетними організаціями - автоклубами з Німеччини та Австрії (ACE і ARB?).   Для участі були відібрані 12 покришок, з яких дві виконували функцію зразка. Так, в якості референсних виступила переможець багатьох тестів серед літніх шин - Continental ContiPremiumContact 5 і популярна зимова покришка - Dunlop Winter Sport 5.Учітивая, що тестувалися шини All Season, то випробування не обмежилися тільки сухого та мокрого поверхнею. Довелося організаторам забратися за Полярне коло, щоб створити справжнісінькі зимові условія.Подготовка дорожнього покриття до тестів px;">

Шини відчували « по повній програмі » (Гальмування, керованість, аквапланування). Хотілося б відзначити, що в підсумковій таблиці випробування на керованість оцінені двічі (об'єктивно і суб'єктивно). Не забули про шумообразование, опорі коченню. Навіть врахували вартість гуми в Німеччині на період проведення шинних іспитаній. Шіни участніциВсего же в поле зору експертів перебували такі моделі в типорозмірі 205/55 R16: Michelin CrossClimate, Nokian Weatherproof, Pirelli Cinturato All Season, Kumho Solus HA31, Bridgestone A001 Weather Control, Goodyear Vector 4Seasons Gen-2, Hankook Kinergy 4S, Vredestein Quatrac 5, Sava Adapto HP, Uniroyal AllSeason Expert. Сістема оценіваніяПодводілі підсумки наступним чином. Були визначені максимальні бали для всіх дисциплін, а саме, за тести на снігу виділено 80 балів (гальмування – 30, тягове зусилля - 20, керованість об'єктивна і суб'єктивні оцінки – по 15). За випробування на мокрій поверхні дороги можна було також максимально заробити 80 балів (гальмування – 30, поздовжнє аквапланування – 15, об'єктивна і суб'єктивна оцінки керованості і поперечне аквапланування – по 10, бічна стійкість – 5) . На сухій дорозі було проведено на одне випробування менше, ніж на мокрій, тому максимальна оцінка нижче на 20 балів. Решта випробування (гальмування і керованість) оцінені також, як і в тестах на снігу. У фінальну скарбничку можна було додати ще 20 балів за опір коченню, 10 балів за тиху їзду. Бонусні 10 балів давалися за гарне співвідношення якісних і цінових показників.   Важливо відзначити, що максимальна кількість балів не змогли отримати навіть еталонні шини. З можливих 260 Winter Sport 5, яка брала участь у всіх випробуваннях, зуміла набрати лише 191 бал. А ось ContiPremiumContact 5 з можливих 180 (вона не тестувалася в зимових умовах) набрала лише 151 балл. Не змогли набрати максимум і тестовані моделі. Їх експлуатаційні характеристики виявилися все ж гірше, ніж у референсних шін. К жаль, познайомитися з результатами по кожній моделі і в кожному випробуванні нам не вдасться, так як організатори тестів вирішили узагальнити всі дані, вказавши лише бали в підсумковій табліце. Тести на сухий дорогеОдін з головних питань, яке турбує багатьох і постійно « спливає » в ході подібних випробувань – це наскільки зимові шини придатні для їзди влітку? Якщо провести порівняння між референсними покришками, то при екстреному гальмуванні з 100 до 0 км/год ContiPremiumContact 5 демонструє гальмівний шлях на сухій дорозі, рівний 37,8 м, а ось зимовий « еталон », Winter Sport 5, аж 45,7 метрів . І ось ця різниця може в ряді випадків виявитися фатальной. Среді учасниць не знайшлося моделі всесезонной покришки, у якій би гальмівний шлях виявився меншим, ніж у Conti. Це сталося через те, що більшість всесезонних моделей орієнтовані на забезпечення експлуатаційних характеристик в зимовий час, про що свідчить маркування на боковині M & S. Ламелізація протектора не дозволила зробити гальмівний шлях меншим, ніж у літній ContiPremiumContact 5. Найбільш найближчими до « еталонної моделі » виявилися покришки Michelin (41,6 м), які позиціонуються як літні шини, але придатні до їзди в зимовий час, і Pirelli (44 м) . Тісто на сухій дорозі

Тести на мокрій дорозі мокрій дорозі гальмують покришки в цілому значно гірше еталонної літньої шини Continenta (52 м). Причому різниця між річною Conti і зимовим Dunlop   - 8,8 м. Між ними виявилися, на жаль, не всі моделі, а лише половина. Так кращий результат серед тестованих автошин показала CrossClimate (55,8 м) і Cinturato All Season (58,2 м). Позаду, з невеликою різницею ще три покришки – Weatherproof, Vector 4Seasons Gen-2 і Kinergy 4S.Остальние п'ять шин – позаду Winter Sport 5. Це Kumho, Sava, Vredestein, у яких гальмівний шлях був більше 60 м, з невеликим відставанням Uniroyal і замикає другу п'ятірку A001 Weather Control з результатом 63,8 м.Торможеніе на мокрій дорозі px;"> У випробуванні на бічну стійкість кращим виявилася зразкова літня покришка, яка заробила максимальні 5 балів. Серед тестованих моделей кращими були вже знайомі нам лідери в випробуваннях на гальмування - Michelin і Pirelli, які отримали на бал менше. Така ж кількість балів заробили Nokian і Goodyear. На бал менше Bridgestone і Hankook. Решта шини отримали по 2 балла.Боковая стійкість px;">

А ось тести по аквапланування ( поперечне і поздовжнє) дещо здивували експертів, так як лідерство було незаперечно у Weatherproof. Фінська покришка зуміла показати результат краще, ніж річна німецька шина. Цьому сприяв відмінний водовідведення. Це вона зуміла довести в тестах на бічну стійкість, поперечне і поздовжнє аквапланірованіе. Но ось Michelin закріпитися на верхній сходинці турнірної таблиці не вдалося. Підвело поперечне аквапланування. Якщо на прямій дорозі канавки ще могли впоратися з мокрим асфальтом, то при маневрах французьким покришок зробити це не вдалося. Вони першими втратили зчеплення і « спливли » . Одна з причин, яку змогли назвати експерти – це недостатня глибина протектора у CrossClimate. А ось Weatherproof серед всіх учасниць мала найбільшу глибину &​​ndash; 8,4 мм. Найбільша глибина була у гуми Dunlop – 9 мм. Аквапланірованіе

А ось на зрошуваних трасі швидкість, на якій шини « спливли » у фінських покришок, була на 12 км/год вище, ніж у Kumho і Vredestein і на 7,5 км/год, чим у французьких автошин.   Тести в зимових условіяхЧто стосується поведінки моделей в зимових умовах, то за Полярним колом найменший гальмівний шлях був у Goodyear, яка заробила 28 балів з 30 можливих. На два бали менше отримали Nokian і зимові покришки, гальмівний шлях яких склав 25 метров. У інших моделей довжина гальмівного шляху була в межах 27-30 метрів. На нижніх сходинках рейтингу в даному тесті опинилися шини Pirelli і Bridgestone. Довжина гальмівного шляху останніх склала 35 метров. Тести на снігу

Підіб'ємо ітогіНинешній тест не визначив явного лідера гонки. На різних етапах лідирували як Nokian, так і Michelin. Французькі покришки були кращими на сухій дорозі, показали найкоротший гальмівний шлях на мокрій дорозі, але в інших випробуваннях вони поступилися фінським Cinturato All Season. По результатами « снігових » тестів CrossClimate четверта в рейтингу. Тож не дивно, чому саме цій покришці експерти приділяли підвищену увагу. Це пов'язано з тим, що саме CrossClimate є єдиною річної шиною, що має « зимову » атестацію. І тому вона позиціонується як всесезонна модель. Але стати кращою їй все-таки не удалось. А ось шини Goodyear, які показали збалансовані характеристики, які не перемігши ні в одному шинному випробуванні, зуміли посісти друге место. Ітоговая таблиця, місця 1-5

Зовсім не змогли впоратися зі « сніговими » випробуваннями Pirelli, які впевнено себе почували на сухій і мокрій дорозі. І хоча виробники нерідко обгрунтовують всесезонні шини як відмінну альтернативу зимовим і літнім, нинішній тест показав, що сезонні покришки справляються краще, ніж All Season.Ітоговая таблиця, місця 7-10 px;"> Відео німецьких експертів  px;">