Тест зимових шин в розмірі 185/65 R15 ADAC (2016)

Тест зимових шин в розмірі 185/65 R15 ADAC (2016)

11.10.2016

Сьогодні ми хочемо Вас познайомити з ще одним тестом від клубу ADAC (Німеччина). На цей раз тестувалися покришки на автомобілі Renault Clio. Перевірці піддалися 15 автошин різного цінового сегмента в розмірі 185/65 R15. Їх експлуатаційні характеристики були пильно вивчені в чотирьох різних условіях. Методологія визначення переможців вже була описана нами раніше, в тесті зимових шин від ADAC в розмірі 225/45R17 H. Хотілося б нагадати, що переможець визначається не за кількістю набраних балів, а по збалансованості своїх характеристик.   Тести на сухому асфальті першому блоці випробувань пальму першості « захопили » Nexen і Hankook. Вони вразили експертів високими результатами по керованості і безпеки руху. Оцінку « добре » за « сухий » тест отримали також Michelin, Barum, Kleber, Vredestein, Firestone, Nokian, Esa-Tecar і Goodyear. Решта п'ять шин показали себе не так впевнено. Нижчі сходинки посіли Viking і Uniroyal.

Хотілося б звернути увагу на те, що 5 покришок з 15 були задіяні в аналогічному випробуванні, це: Firestone Winterhawk 3, Nokian WR D4, Uniroyal MS plus 77, Bridgestone Blizzak LM001, Viking SnowTech II. Ну що ж, давайте порівняємо їх результати, отримані одними і тими ж шинними експертами. Наприклад, Firestone в 15 діаметрі була значно краще, ніж в 17. А Bridgestone – в R17 була краще, ніж у R15. У той же час, однаково високий бал змогла заробити фінська покришка, що залишилися дві моделі Uniroyal і Viking були відверто слабкими в обох тестах. У допитливого автолюбителя може виникнути питання про причини, коли при абсолютно однакових умовах і підходу до випробувань, одні покришки показали схожий результат, а інші - протилежний. Насправді, причин може бути кілька. Як це не парадоксально, але не тільки висота профілю, посадковий діаметр, але і сам автомобіль могли вплинути на подібний результат. Не виключено, що в покришках, представлених в різній діаметрі, може відрізнятися навіть склад компаунда, або виробник свідомо робив наголос на інші характеристики . Єдине, про що можна говорити впевнено, це про неупередженість пілотів, які пересідали з однієї машини в іншу. Як відомо, кожна дисципліна перевірялася по кілька разів, а назва моделей було заховано під номерами.

Тести на мокрому асфальтеВо другому блоці з 10 « хорошісток » залишилося тільки дві, це преміальні автошини Goodyear і Michelin, до яких підтягнулися ще дві покришки – Pirelli і Dunlop.

Хотілося б звернути увагу, що в тестах на гальмування і аквапланування (поперечне і поздовжнє) найкращі характеристики продемонструвала Dunlop. Оцінку « недостатньо » за випробування на мокрій дорозі отримали Kleber і Firestone. Слід зауважити, що покришка Winterhawk 3 в діаметрі R15 виступила значно гірше, ніж в діаметрі R17. Можливо, на таке різке погіршення експлуатаційних характеристик на мокрій дорозі зробила істотний вплив зміна автомобіля.

Тести на снегуЛішь чотири моделі не змогли впоратися з випробуваннями на снігу. Це Vredestein, Firestone, Nexen і Hankook. Всі вони трохи не дотягли до позначки « добре ». У той же час стає зрозумілим, що покришка Winterhawk 3 в посадковому діаметрі 15 відверто провалила тест. Після підсумкового третього місця в попередньому тесті, таких результатів явно не буде.

Тести на льдуНа крижаній кірці свою стійкість не втратили лише чотири покришки. При цьому найбільш короткий гальмівний шлях з системою ABS показала італійська покришка, слідом за якою прийшла французька. Щодо рівно фінішували UltraGrip 9 і Alpin A4. Решта автошини справилися з тестом на крижаній дорозі хуже. Ізносостойкость і економія топліваЕксперти високо оцінили паливну економічність у всіх моделей, які брали участь в тесті. Протягом останніх десятиліть шинникам вдається не тільки літні, але і зимові моделі істотно « полегшити », а компаунд модернізувати таким чином, що навіть бюджетні покришки отримують від експертів оцінку « добре », а ось UltraGrip 9 змогла « вирвати » навіть « дуже добре » . високої була оцінена і зносостійкість. В даному випробуванні максимально високий термін служби з відміткою « дуже добре » заробили три покришки: Alpin A4, Polaris 3 і Krisalp HP2. ШумообразованіеА ось рівень шуму в черговий раз розчарував експертів. І хоча до цього випробування завжди ставилися вельми і вельми скептично, про це свідчить і те, що дана оцінка не впливає на результат випробування, результати « дуже скромні ». Проте, 7 моделей показали « задовільний » результат, а 8 – « достатній » . Подводім підсумками даному тесті з невеликим відривом перемагає Goodyear UltraGrip 9. Друге, також переможне місце, дістається Michelin Alpin A4. Дані моделі продемонстрували хороші збалансовані характеристики, що й оцінили шинні експерти. При цьому у них не було « провальних » результатів на відміну від інших участніц. Еще дві моделі прийшли до фінішу з найгіршою оцінкою « незадовільно » (Firestone Winterhawk 3 і Kleber Krisalp HP2). Як відзначають організатори заїздів, піднятися вище 14 і 15 місця шинам не вдалося через дуже низьких результатів на мокрій дорозі. Незадовільно була оцінена керованість, а у Kleber виявився ще й занадто довгий гальмівний путь. Із моделей, які отримали оцінку « задовільно » можна умовно сформувати кілька груп. До першої увійдуть шини, де така оцінка була отримана в одному блоці випробувань, в другу – в двох, і в третю – в трьох блоках. Nokian WR D4 і Pirelli Cinturato Winter недостатньо добре виступили тільки в одному блоці випробувань. Так, фінським покришок слід приділити увагу керованості і гальмування на мокрій дорозі, а італійським шинам - керованості і безпеки руху на сухій дороге. По дві позначки « задовільно » отримали Esa-Tecar Super Grip 9 і Barum Polaris 3 за крижану дорогу і тест на мокрому асфальті, а Dunlop Winter Response 2 – за « лід » і суху дорогу. По три задовільні оцінки заробили такі покришки: три моделі (Vredestein Snowtrac 5, Hankook Winter i * cept RS2 W452 і Nexen WinGuard Snow &# 39; G WH2) відчували себе недостатньо впевнено в чисто зимових випробуваннях (на льоду і снігу) , а також на мокрій дорозі. Ще три моделі показали хороші результати в « снігових » дисциплінах, а « задовільно » отримали на сухому асфальті. Це - Viking SnowTech II, Uniroyal MS plus 77 і Bridgestone Blizzak LM001.