Тест зимових шин в розмірі 205 / 55R16 Test World (2016)

Тест зимових шин в розмірі 205 / 55R16 Test World (2016)

09.11.2016

Цікавий тест провели в Фінляндії. Учасників підбирали серед шипованих і нешипованих шин в розмірі 205/55 R16. Додатково організатори тестів вирішили взяти ще одну модель, яка на відміну від основних учасниць покришок без шипів відноситься не до скандинавського, а до європейського типу. Основний упор в тесті робився на експлуатаційні характеристики, які необхідні для погодних умов Фінляндіі. Участнікі іспитанійШіпованние шини: Bridgestone Noranza 001Continental IceContact 2Gislaved Nord * Frost 200Goodyear UltraGrip Ice ArcticHankook Winter i * Pike RS + W419DKumho WinterCraft ice Wi31Michelin X-Ice North 3Nokian Hakkapeliitta 8Pirelli Ice ZeroToyo Observe G3-ICEНешіпованние шини скандинавського типу: Bridgestone Blizzak WS80Continental ContiVikingContact 6Goodyear UltraGrip Ice 2Hankook Winter i * cept iZ2 W616Landsail Winter LanderMichelin X-ice Xi3Nankang Ice Activa Ice-1Nokian Hakkapeliitta R2Pirelli Ice Zero FRSava Eskimo IceYokohama iceGUARD iG50 plusНешіпованние шини європейського типу: Continental ContiWinterContact TS850Для північних зим дуже ва на безпеку на « крижаній кірці » дороги.   Потім, на думку організаторів з Test World, слід приділити увагу безпеці на сухому і мокрому асфальті, і лише в останню чергу – на снігу. У відповідність з цим і розподілялася вагомість отриманих результатов. Не обійшли увагою і споживчі характеристики гуми, перевіривши шумообразование   і опір коченню. Ці характеристики повинні, на думку експертів, мати для водіїв набагато менше значення, ніж безпека. Але деякі автолюбителі готові жертвувати певним ступенем безпеки заради комфорту або економічності свого авто. Тести на льдуВ першому блоці тестів перевіряли розгін і гальмування на льоду, час проходження кола. Також пілотом була виставлена ​​суб'єктивна оцінка за управляемость. Цветовие позначення

Серед моделей, які зайняли верхні рядки рейтингу, були представники шиповану гуми. І це не дивно, так як давно доведено, що саме шипована шина здатна забезпечити найвищу безпеку на льоду.

Лідером гонки стає « господиня » полігону в Ивало - Nokian Hakkapeliitta 8. Її гальмівний шлях склав 39,7 м. Сусідні дві сходинки посіли представники іменитих брендів - Bridgestone Noranza 001 і Continental IceContact 2. px;"> Кращими серед нешипованних моделей стали Michelin X-ice Xi3, Continental ContiVikingContact 6 і Bridgestone Blizzak WS80. Слід зазначити, що різниця між першим місцем « нешіповкі » з лідером гонки склала 16 м.Результати по розгінної динаміці зберегли ту ж тенденцію. Кращими знову опиняються шиповані покришки. px;">

На цей раз перше місце дістається італійської Pirelli Ice Zero, на другому і третьому - Noranza 001 і Hakkapeliitta 8. Серед « липучок » Conti і Michelin помінялися місцями, Причому різниця між різними категоріями покришок склала 3,4 с. А ось покришці європейського типу потрібно для набору швидкості до 20 км/ч вже 10,3 с, що на 6,8 секунд більше, ніж у першого місця. « Закономірне » перевагу покришок з шипами припиняється. У наступних випробуваннях дане твердження стало давати « тріщину &​​raquo;.    

У тесті на керованість « зробити пролом » в списку шипованих учасниць вдалося ContiVikingContact 6. Вона зайняла 8 місце, пройшовши коло за 56,3 секунди, що на 3,4 с менше, ніж лідер гонки Noranza 001. Більше часу, ніж багатьом нешипованим шинам потрібно і Kumho WinterCraft ice Wi31, її результат був 60,2 с. Серед гуми з шипами зберігається трійка лідерів, періодично міняючись местамі. Суб'ектівная відмітка різноманітила турнірну таблицю, піднявши на вищі щаблі ще кілька нешипованних покришок.

8 балів з 10 отримує ContiVikingContact 6 і Nokian Hakkapeliitta R2 (6 і 9 місце), по 7 балів - Bridgestone Blizzak WS80, Goodyear UltraGrip Ice 2 і Michelin X-ice Xi3 ( відповідно, 11, 12 і 14 місця). При цьому WinterCraft ice Wi31 і Observe G3-ICE перемістилися на 13 і 15 рядок рейтингу. Змінила свою позицію і Continental ContiWinterContact TS850. За керованість вона отримала 6 балів, а в рейтингу вона зайняла 16 місце з 22 участніц.Тести на снегуВ « сніжному » блоці випробувань шиповані учасниці остаточно втратили перевагу, змінилася і трійка лідерів (на третьому щаблі зуміла залишитися лише Conti), два верхні рядки зайняли Winter i * Pike RS + W419D і UltraGrip Ice Arctic. px;"> Відірватися від « липучок » змогла тільки Hakkapeliitta R2, посівши 7 місце. Великий гальмівний шлях був у Toyo, що, згідно з результатами даного тестування не є типовим для шиповану гуми. px;"> У тесті на розгінну динаміку Goodyear і Hankook помінялися місцями. Зуміла піднятися на кілька щаблів вгору ContiWinterContact TS850. Всього ж різниця між першим і останнім місцем у даному тесті була значно менше, ніж на льоду, всього 1,2 с. px;"> у тесті на керованість на снігу впевнене входження в повороти показали Hakkapeliitta R2 і ContiVikingContact 6, зайнявши 3 і 4 місце в загальному рейтингу учасниць. Чергування учасниць в турнірній таблиці показує, що говорити про перевагу одного типу зимової гуми над іншим не правомірно. px;"> Схожі результати закріпила і суб'єктивна оцінка експертів, виділивши кілька преміальних моделей нордических шин. Отримала 7 балів за керованість і покришка європейського типу, обігнавши дві « шиповки » (Kumho і Toyo), які все частіше стали опускатися в нижню частину таблиці. px;">

Тести на мокрому асфальтеТести на мокрій дорозі в повній мірі допомогли розкритися експлуатаційними характеристиками ContiWinterContact TS850, яка не раз доводила свою перевагу в тестах зимових шин. Вона посідає перше місце у всіх тестах блоку зі значним відривом від інших учасниць.

У тесті на гальмування здивувала експертів китайська нешипованная покришка Landsail Winter Lander. Шосте місце дістається UltraGrip Ice 2. Решта « липучки » розмістилися внизу турнірної таблиці. Хоча організатори тестів припускали, що їх зчіпні характеристики на мокрому асфальті в цілому повинні бути значно краще, ніж у покришок з « гвоздиками ».

Керованість на мокрій дорозі підтвердила здатності Winter Lander до забезпечення безпеки - третє місце в рейтингу. А ось другий рядок зайняла шипована Pirelli, а четверте - IceContact 2. У верхню частину таблиці потрапили також нешиповані « скандинавки » Goodyear, Conti, Pirelli і Nokian. px;">

А ось по суб'єктивній оцінці друге місце дісталося IceContact 2, в той час як Ice Zero зайняла лише на дванадцяту. Серед нешипованних покришок шосте місце дістається UltraGrip Ice 2. Тести на сухій дорозі сухій дорозі ContiWinterContact TS850 знову показує свої чудові здібності.

на 1,6 м вона випередила китайську шину Landsail на гальмуванні. З другого по шосте місце дістаються нешипованим покришок, які дійсно виявляються краще шипованих. Примітно, що в даному випробуванні більшість преміальних покришок, які лідирували в тому чи іншому тесті, виявилися в нижній частині рейтингу. На сьоме (краще серед шипованих шин) місце вибирається Toyo, за нею - Michelin. px;">

Суб'єктивна оцінка за керованість показала значні відмінності від об'єктивних даних. Так, друге місце дістається Nord * Frost 200, яка в попередніх випробуваннях нічим не відзначилася. На третю сходинку потрапляє Blizzak WS80, а на четверту - Noranza 001. П'яте місце в рейтингу дістається ще однієї « шиповке » - IceContact 2. В випробуванні на акустичний комфорт у експертів не було відвертих здивувань. Як і передбачалося, тихіше їздять шини без металевих « цвяшків ».

Останнє випробування на економічність виграє фінська покришка Hakkapeliitta R2.

Другу позицію завойовує японська Noranza 001 , яка на відміну від лідера даного заїзду ще обважнівши шипами. До речі, наступні шість місць так само, як і перше, дістаються покришок без шіповкі. Подводім ітогіРезультати тестів довели, що для суворих зимових умов більш надійними і безпечними будуть зимові шиповані покришки. Перше місце розділили дві моделі преміальних шин - IceContact 2

і Hakkapeliitta 8.

« Бронза » дістається японської « шиповке » - Noranza 001.

Експерти звертають увагу на кількість шин в покришці. В даному тесті переможцями стали три шини, в кожній з яких було по 190 шипів.

з одного боку, може здатися, що така кількість може порушувати закон про дорожній зносі, що дозволяє використовувати лише 50 одиниць шипів на погонний метр, з іншого боку, кілька років тому фінський виробник довів, що вписується в показники зносу, зменшивши вагу кожного шипа . Деякі виробники взяли це на озброєння. Як показують дані тестів, кількість шипів було вагомою перевагою при проходженні крижаної траси.