Тест зимових шин в розмірі 215 / 60R17 Auto Motor und Sport (2016)

Тест зимових шин в розмірі 215 / 60R17 Auto Motor und Sport (2016)

12.10.2016

Тест зимових шин в розмірі 215/60 R17 H був недавно проведений в Німеччині відомим виданням Auto Motor und Sport. До випробування були допущені 10 моделей покришок різного цінового сегмента. Для перевірки експлуатаційних характеристик на мокрій і сухій дорозі були обрані полігони в Німеччині, що належать Continental, а ось для справжніх зимових умов організаторам довелося « заїхати » на Opel Mokka в Швецію.                       Потрібно відзначити, що компактні позашляховики, до яких належить не тільки автомобіль Opel Mokka, але і VW Tiguan, Skoda Yeti і Nissan Qashqai, мають особливу популярність на дорогах Німеччини. Вибираючи такий тип авто, водії розраховують отримати хорошу комфортну їзду, високу керованість і спортивний стиль вожденія. Іменно цим був обумовлений вибір автошин даного типорозміру для випробування. Оскільки покришки створені для зими, то перші випробування вирішено було провести в « рідних » для шин умовах. Для цього два тестових авто разом з сотнею коліс вирушили в далекі північні края. Тести на снегуІз 10 балів, які можна було отримати за ці випробування, максимум набрала Bridgestone Blizzak LM-80 EVO. Модель, що з'явилася ще в 2012 році, і через чотири роки продовжує вражати своїми чудовими характеристиками. І це незважаючи на те, що творці покришки сконструювали модель, більше спрямовану на європейський клімат. У суворих зимових умовах вона зуміла обійти найближчих конкурентов. Bridgestone Blizzak LM-80 EVO

Ще на етапі презентації даної покришки виробник робив наголос на поліпшену ходимость на засніженій дорозі, що і продемонстрували дані тести. Слідом за японської покришкою свої відмінні характеристики на снігу змогла показати і Continental Winter Contact TS 850 P.Continental Winter Contact TS 850 P px;"> Швидкісні шини дуже швидко завоювали популярність у середовищі автолюбителів. Покришка досить часто вибирається для участі в тестах, де займає верхні сходинки рейтингу. Вибираючи цю модель, споживачі отримають максимальний рівень безпеки і комфорт від вожденія.Goodyear Ultra Grip Performance SUV Gen 1 px;"> З невеликим відривом на третьому місці опинилася новинка зимового сезону 2016/2017, яка завоювала авторитет серед більшості автомобільних видань - Goodyear Ultra Grip Performance SUV Gen 1.   Дана покришка здатна забезпечити відмінні тягові характеристики на снігу і динаміку при активному стилі їзди.   Nokian WR D4 px;">

Слідом за фінською шиною Nokian W R D4 за результатами випробувань на гальмування, бічну стійкість, керованість, комфорт в зимових умовах виявилася Dunlop Winter Sport SUV 5. Dunlop Winter Sport SUV 5

Завдяки своєму спрямованому малюнку, шина має високі зчіпні характеристики, що й підтверджують результати іспитаній.Такой же результат за « снігові » випробування отримала Hankook Winter i * cept evo2 W320 SUV.Hankook Winter i * cept evo2 W320 SUV px;">

Виробник, завдяки використанню новітніх технологій та матеріалів в конструкції шини, заклав в дану модель високі експлуатаційні характеристики. За стабільні показники і хороше зчеплення з дорожньою засніженою дорогою їй вдалося показати досить хороший результат. Удовлетворітельно в даному тесті виступили GT Radial Champiro WinterPro HP, Westlake SW 658, Vredestein Wintrac Xtreme S. Але найгірший результат показала Star Performer SPTV. Тести на мокрій поверхностіІспитанія на мокрій дорозі дещо розчарували експертів. Лідер попередніх тестів, японська покришка, несподівано опинилася в нижній частині рейтингу, що істотно вплинуло на підсумкові результати. У трійку лідерів в даному випробуванні потрапляють Dunlop, Continental і Goodyear. З досить непоганим результатом також виступила Nokian. С розривом в 1,4 бала список продовжила Vredestein Wintrac Xtreme S. Westlake SW 658

Дуже близько розмістилися Westlake SW 658, Hankook Winter i * Cept evo 2 і GT Radial Champiro WinterPro HP. Останні два місця зайняли Bridgestone і Star Performer SPTV.Тести на сухій поверхні ось в тестах на сухій дорозі розрив між учасницями був значно менше, ніж   в попередніх заїздах. Найвищий бал дістався фінської покришці, яка, як і в інших випробуваннях, не змогла отримати максимально можливі 10 баллов.Vredestein Wintrac Xtreme S px;"> З відставанням в 0,5 балів « срібло » отримує Vredestein, потім з приблизно такою ж різницею – Conti. На четвертому місці на подив експертів « впевнено в'їхала »   Star Performer SPTV, як би компенсуючи свої попередні невдачі. Різниця між рештою учасницями була незначною, в межах 0,1- 0,4 балла.Star Performer SPTV px;">   Економічність і шумообразование даних випробуваннях впевнено, ніби ставлячи фінальну крапку, проявили себе шини Conti, Dunlop, Nokian, Goodyear і Vredestein. Вони навіть в цьому, суб'єктивному в цілому, випробуванні змогли підтвердити своє лідерство. На 0,1 бал менше отримали ще дві покришки – Bridgestone і GT-Radial.   GT Radial Champiro WinterPro HP px;">

Ще на 0,6-0,7 бала відірвалися залишилися моделі. Подводім ітогіС очевидною перевагою в даному випробуванні виграє німецька шина Continental TS 850 P. Опинитися в верхньому рядку рейтингу їй допомогли відмінні експлуатаційні характеристики на мокрій і засніженій дорозі. Ганноверський модель, вироблена в Словаччині, забезпечує різке гальмування і домоглася хороших тягових показателей. На сухій поверхні результати були трохи нижче. Щодо « галаслива » і економічна шина. Однак за свої збалансовані характеристики, продемонстровані протягом усього тесту, виявилася єдиною учасницею, яка отримала результат « дуже рекомендується » Друге місце в зимовому тесті дістається фінської покришці Nokian WR D4. Протягом усіх випробувань вона показала досить високі експлуатаційні характеристики, короткий гальмівний шлях на сухій дорозі, хорошу стійкість до аквапланування. Проте, експерти звертають увагу на досить мляву чуйність на рульові команди, надлишкову обертальність на засніженій і мокрій дороге. Третье місце дістається Goodyear Ultra Grip Performance SUV Gen 1, серед сильних сторін якої можна назвати   впевнену поведінку в зимових умовах і на мокрій дорозі. На сухому дорожньому полотні відчувала себе досить впевнено. До слова, в 6 випробуваннях, які були проведені на сухому треку, шина отримала однаковий бал. За таке впевнене виступу експерти рекомендують дану покришку автолюбітелям. Четвертое місце з однаковим підсумковим балом отримує Dunlop Winter Sport SUV 5. Вона зуміла продемонструвати очевидні переваги на мокрій дорозі – це перший результат серед учасниць. Однак її стійкість до аквапланування була дещо нижчою конкуруючих моделей. Впевнене входження в поворот на сухій поверхні було нівельовано недостатньою чутливістю рульових реакцій. А ось на мокрій дорозі вона показала ефективне гальмування і хороші тягові зусилля. На четверте місце модель помістили в зв'язку з більш високою ціною в Німеччині, хоча різниця з Goodyear становить буквально 0,6 евро. Ітоговая таблиця, місця 1-4

Наступні п'ять моделей з результатом « ще рекомендується » істотно відірвалися від лідируючої четвірки. 7,9 з 10 можливих змогли набрати дві покришки. І знову більш високе місце отримує шина з меншою вартістю, Hankook Winter i * cept evo2 W320 SUV. На засніженій і сухій дорозі вона виглядала більш впевнено, ніж на мокрій. Але в будь-якому випадку, назвати поганим її виступ сложно. С таким же результатом наступний щабель займає Vredestein Wintrac xtreme S, яка відмінно виступила на сухій дорозі. Друге ж місце в даному випробуванні було обумовлено відмінною чутливістю до рульовим реакцій і чудовою управляемостью. На засніженій трасі вона виступила гірше, показавши слабку бічну стійкість. Проблеми проявилися і в поперечному акваплануванні. Хоча керованість і бічна стійкість на мокрій дорозі були оцінені дуже високо.   Підсумкова таблиця, місця 5-6

Наступне місце дістається японської Bridgestone Blizzak LM-80 EVO. Нагадаємо, що вона стала кращою в зимових умовах. Однак покришка дуже рано починала спливати. Можливо, не останню роль в цьому зіграла глибина протектора (8,1 мм), яка в порівнянні з лідируючими моделями була на кілька міліметрів менше. Чи не вдалося продемонструвати гарні результати у випробуваннях на бічну стійкість і торможеніе.А ось на сухій дорозі експерти відзначили відмінну чутливість до рульовим командам. Одна з найбільш « тихих » шин. Для експлуатації в класичних зимових умовах – Це хороший вибір. До слова, в самій Німеччині ця модель на момент випробувань коштувала майже в 2 рази менше за переможця гонок. Це створює певну перевагу для тих водіїв, які не хочуть переплачувати за « взування » для свого авто.На восьмому місці з невеликим відривом виявляється Westlake SW 658. І хоча вона не змогла піднятися в топ рейтингу, її відрізняє стабільність проходження всіх випробувань. Впевнено, демонструючи середні показники, бюджетна модель продемонструвала ефективне гальмування на всіх типах доріг, набравши 8-9 балів з 10. Бічна стійкість і керованість були оцінені кілька ніже.Еще одна покришка, GT-Radial Champiro Winterpro, отримала оцінку « ще рекомендується » . В даному випробуванні шина показала нестабільні результати. Наприклад, короткий гальмівний шлях у неї був зафіксований тільки на снігу, а ось на мокрій і сухій дорозі він занадто великий. Керованість на цих типах доріг значно краще, ніж на засніженій трасі. До того ж шина досить швидко « спливає », що підтверджується результатами як поздовжнього, так і поперечного аквапланірованія.Ітоговая таблиця, місця 7-10 px;"> Список учасників замикає Star Performer SPTV. Вона єдина, яка отримала за цей тест часткову рекомендацію. Чому саме таке формулювання отримує дана шина в тесті цілком зрозуміло. Нарівні з відверто слабкими результатами на мокрій і засніженій дорозі, Performer SPTV стала четвертою на сухий дороге.Здесь вона показала відмінну керованість, порівняно короткий гальмівний шлях. Недоліків було дійсно багато, і якби не « зліт » показників на сухій дорозі, напевно покришка отримала б більше « строгий » вердикт.    px;">