Тест зимових шин в розмірі 225 / 45R17 ADAC (2016)

Тест зимових шин в розмірі 225 / 45R17 ADAC (2016)

30.09.2016

Сьогодні нам би хотілося познайомити Вас з тестом зимових шин, проведених експертами німецького автомобільного клубу ADAC, найбільшою громадською організацією автомобілістів в Европе. В звіті про тест акцент ставиться на об'єктивність і прозорість випробувань. По-перше, рішення про моделях учасницях приймалося колегіально. Методологія проведення випробувань вироблялася на протязі багатьох років і вже зарекомендувала себе як надійна.   Слід звернути увагу, що моделі для випробувань закуповувалися організаторами в різних місцях, що дозволяє уникнути можливих фальсифікацій зі спеціально підготовленими для тестів шинами.   Всі вимірювання проводилися на підставі прийнятих стандартів. Для визначення глибини протектора використовувалося лазерне вимір. Оцінювали покришки кілька незалежних тест-пілотов. Сістема оценіваніяСістема оцінювання дещо відрізняється від інших автомобільних сайтів. На що слід звернути увагу? За кожне випробування покришок виставляються бали, які, в свою чергу, відповідають п'яти позначок – « дуже добре », « добре », « задовільно », « досить », « недостатньо ». Чим бал нижче, тим оцінка вище. Так, « дуже добре » відповідає 0,5-1,5 бала, « добре » - 1,6-2,5, « задовільно » - 2,6-3,5, « досить » - 3,6-4,5 і « недостатньо » - 4,6-5,5. Глядя на підсумкову таблицю, слід врахувати, що на результат не впливає середній бал. Цим шинні експерти підкреслюють важливість кожного випробування. Якщо автомобіль погано гальмує на мокрій дорозі, то, наприклад, керованість на сухій дорозі не може жодним чином це компенсувати.     Найважливіше, як відзначають фахівці, це збалансованість характеристик. Якщо виставляється відмітка « добре », це говорить про те, що у всіх дисциплінах ця покришка заробила мінімально такий бал. У разі якщо в випробуваннях були отримані різні бали (« добре », « задовільно », « посередньо »), підсумкова оцінка ставиться за найменшим балом. На підсумковому результаті не відбивалися бали, отримані за рівень шуму, який не є показником безпеки на дороге. Ітоговая оцінка « дуже добре » свідомо не використовується, що послужить поштовхом для збільшення виробничого потенціалу покришок, хоча в окремих дисциплінах, вона ставілась. Тести на сухій дорожній поверхностіІспитивалі автошини в типорозмірі 225/45 R17 на VW Golf на полігоні в околицях Риму. У тесті на гальмування необхідно було скинути швидкість з 100 до 0 км/год. Переможець визначався за найменшою довжині гальмівного шляху. Причому вимірювали шлях гальмування кілька разів у різній последовательності. В тесті на керованість звертали увагу на моменти, які важливі в повсякденному експлуатації: наскільки машина здатна тримати курс, відгукуватися на повороти керма. У випробуванні на безпеку звертали увагу, наскільки машина може збільшувати швидкість при маневруванні, де межа можливостей покришки.  

За підсумками випробувань на сухій дорозі позначку « добре » отримали 6 шин з 13. На першому місці з загальним балом 2,1 виходить Bridgestone Blizzak LM001, за нею   Hankook Winter i * cept evo2 W320 (2,2), слідом йдуть три покришки з результатом 2,4 - Dunlop Winter Sport 5 , Nokian WR D4, Vredestein Wintrac Xtreme S і замикає список лідерів Yokohama W * drive V905 з 2,5 балами. Причому з безпеки і керованості кращою виявилася Blizzak LM001, а ось найвищий бал по гальмуванню заробили кілька покришок: WR D4, Winter i * cept evo2 W320, Vredestein Wintrac Xtreme S і Pirelli Winter Sottozero 3, яка, незважаючи на відмінне гальмування, в тестах на керованість і безпеку отримала « задовільно » .Тісто на мокрій дорожній поверхностіОднім з головних тестів в цьому блоці – це гальмування. Як повідомляють експерти, гальмувати покришок доводилося по два рази на асфальті і бетоні. px;">

оцінка по керованості була суб'єктивною. Оцінювали цю дисципліну два пілоти.

Експерти звертають увагу на те, що водії не знали, яку модель вони оцінюють, так як в комп'ютері вони всі були лише пронумеровані. Подібна анонімність при оцінюванні пілотами робить оцінку неупередженою.

Далі слід було випробування на круговому треку . У тесті на поперечне аквапланування вимірювалося прискорення. Кожен етап стартував з 60 км/ч, водії поступово додавали ще по 5 км/год з метою збільшення швидкості до 90-100 км/год і фіксування моменту « спливання » покришок.

В даній дисципліні оцінку « добре » отримали Winter Sport 5, Uniroyal MS plus 77, Blizzak LM001 і Wintrac Xtreme S. Таким чином, за підсумками перших двох дисциплін тільки 3 покришки, а вже не 6, зможуть отримати позначку « добре ». Причому кращої в тестах на мокрому асфальті показала себе покришка MS plus 77 (2,3 бала), яка, на жаль, не зможе вже перемогти, враховуючи « задовільно » в попередніх іспитаніях. Тести на засніженій дорогеПроводілось тестування в швейцарському Вале. З « сніговими » випробуваннями добре впорався 10 покришок. Кращий результат показали Goodyear Ultragrip Performance Gen-1 (1,7), Winter Sport 5 (1,9), Yokohama W * drive V905 (2,1). Три покришки впоралися з випробуванням на « задовільно », це Blizzak LM001, Wintrac Xtreme S і Winter Sottozero 3. Таким чином, на даному етапі залишається вже тільки один лідер, який зможе отримати підсумкову оцінку « добре ».

Випробування на льдуДля проходження поворотів на льоду до автомобіля кріпиться спеціальний датчик, здатний визначити тягове зусилля. У випробуваннях на льоду задовільні оцінки заробили італійські покришки, MS plus 77, Viking SnowTech II і Yokohama W * drive V905. Найбільш впевнено почували себе на льоду дві покришки, які заробили по 2,0 бала, це - Ultragrip Performance Gen-1 і Firestone Winterhawk 3. Трохи відстала Nokian WR D4   (2,1). px;"> ШумообразованіеНесмотря на те, що результати по рівню шуму є традиційно суб'єктивними, ні одна покришка не отримала « добре ». Чи то це пов'язано зі строгістю оцінювання, то чи дійсно все шини дуже галасливі. Якби ця наука враховувалася при підсумковому результаті, то жодна з представлених моделей не отримала б позначку « добре ». А на даному етапі надія отримати високу оцінку поки зберігається у спортивних шин Dunlop.Топлівная економічностьВ даному випробуванні, як відзначають експерти, витрата палива починає змінюватися на швидкості понад 100 км/ч. Найекономічнішою була визнана Ultragrip Performance Gen-1, що отримала оцінку « дуже добре » вперше в ході випробувань. Паливна економічність всіх інших моделей була оцінена як « добре ». px;">

ІзносостойкостьПоследнее випробування - зносостійкість гуми. Експертів зуміла порадувати модель BFGoodrich g-Force Winter, у якій тривалість терміну служби була оцінена найвищою оцінкою « дуже добре ». « Задовільними » виявилися WR D4, Wintrac Xtreme S і W * drive V905. Оцінки інших учасниць « добре » . Подводім результаті випробування брало участь 13 шин в розмірі 225/45R17 H. Оцінку « добре » змогла отримати лише одна модель, « задовільно » - 10 і « досить » - 2. Як відзначають експерти, свої слабкі місця проявили на сухій дорозі Pirelli, Goodyear і Uniroyal. А ось істотні недоліки на мокрій - показали Firestone і Viking. Вниз потягнув тест на зносостійкість Nokian і Yokohama. На снігу недостатньо добре проявили себе Bridgestone і Vredestein. А ось відмінні тягові зусилля показали шини Goodyear. Самие нижчі відмітки дісталися моделям Matador MP 92 Sibir Snow і BFGoodrich, недоліки яких на мокрій дорозі визнані существеннимі. В поперечному і поздовжньому аквапланіровалі відзначилися Bridgestone і Uniroyal. Їх результати були наівисшімі. Как повідомили організатори з ADAC, планували протестувати і покришки торгових марок Continental, Michelin, Semperit, Fulda і Sava. Однак за заявами виробників, на новий зимовий сезон вони приготували моделі, які ще не надійшли в продаж. А значить, отримати їх для тесту з роздрібної мережі не представлялося можливим.