Тест зимових шин в розмірі 255 / 55R18 Auto Bild Allrad (2016)

Тест зимових шин в розмірі 255 / 55R18 Auto Bild Allrad (2016)

30.11.2016

Тест зимових шин провели співробітники автомобільного видання Auto Bild Allrad, відібравши для цього 8 моделей фрикційного гуми в типорозмірі 255/55 R18 для позашляховиків. Місцем для проведення тестів було обрано Лапландія. Серед переваг даної області збереження погодних « зимових » умов протягом усього календарного року. Тому в будь-який час тут можна « зловити » достатній градус морозу (до -8 °), який дозволить перевірити ці моделі. Для тестування гуми зупинилися на популярному німецькому автомобілі – повноприводному BMW X5. Крім 8 учасниць різного цінового сегмента, організатори тестів вирішили перевірити в тих же умовах і літню гуму. Яка саме літня покришка брала участь в даному тесті невідомо. Однак її результати, на думку організаторів, будуть достатніми для подання автолюбителів про безпеку експлуатації літньої гуми зімой. В рамках даного тесту проводилося три блоки випробувань (на снігу, мокрій і сухій дорозі). Від тестів на льоду організатори відмовилися, так як переваги на льоду слід надавати все ж шиповану гуму, а вона не брала участь в даних іспитаніях. Участнікі тестовВ тесті брали участь шини відомих європейських брендів, а також покришки корейського і китайського проізводства. Pirelli Scorpion WinterGripmax Stature M/SHankook Winter i * cept evo2 SUV W320ANokian WR SUV 3Michelin Latitude Alpin 2Goodyear UltraGrip Performance SUV gen-1Continental WinterContact TS850P SUVDunlop Winter Sport 5 SUVТести на снегуНа снігу покришки перевірили в чотирьох дисциплінах (гальмування, розгін, керованість і бічна стійкість). Незважаючи на те, що засніжена траса є профільною середовищем для зимових шин, однозначний лідер гонки виявлено не бил. Тяговое зусилля на снегуМногіе організатори тестів вимірюють розгін в секундах. При цьому чітко обмовляється, до якої швидкості буде здійснена розгінна динаміка. І та учасниця, яка має можливість першою збільшити швидкість до необхідної величини, вважається кращою. Німецькі експерти вирішили ускладнити завдання, і провести вимірювання в ньютонах. Для цього була використана   і відстань, яку пройшов автомобіль до необхідної швидкості, і витрачений для цього час.

В результаті найбільше тягове зусилля зуміла показати Dunlop. З незначним відставанням за нею розмістилися Conti і Gripmax. Саме третя учасниця гонки викликала найбільше здивування експертів. Результат річної покришки був найгіршим, що, власне, сталося дуже передбачувано, всього майже 1,3 кН, це набагато гірше навіть найнижчого результату серед усіх зимових шин, який на подив експертів показала покришка від фінських виробників Nokian (3,2 кН) .Управляемость на снегуВ даній дисципліні зверталася увага на бічну стійкість, на своєчасну рульову чуйність. І знову, як і в попередньому випробуванні, фінська покришка, виявилася однією з найгірших, пропустивши вперед лише китайську Stature M/S. Швидкість річної « незнайомки » хоч і була в 2 рази нижче зимової гуми, що не викликала здивувань. px;">

А ось лідерство по керованості бере « в свої руки » француженка Michelin, хоча її розрив з другим місцем в даному випробуванні складно назвати значним. Наступні 4 учасниці розташувалися занадто близько один одному, що дозволяє від кожної з них очікувати в наступних випробуваннях істотних успехов. Торможеніе на снегуВ тесті на гальмування французької покришці вдалося повторити результат, показаний в попередньому випробуванні. На другу сходинку несподівано « вискочила » Hankook, яка в двох попередніх заїздах була тільки шостий. А ось на третьому місці вирішила влаштуватися німецька WinterContact TS850P SUV. Вона впевнено входить в трійку лідерів на протязі всіх трьох заїздів, і не виключено, що ми зможемо за підсумками всіх випробувань побачити її на п'єдесталі.

Результат літньої гуми вразив своїм значним відставанням. Якщо гальмівний шлях у зимових покришок розташовувався в діапазоні 17,6-16,6 метрів, то у літньої шини - 37,9 м, а це в 2 рази більше результату зимових моделей.Слалом на снегуПройті слаломну дистанцію запропонували всім учасницям, включаючи літню шину . Найвища бічне прискорення зуміла показати корейська Winter i * cept evo2 SUV W320A. Однак, відзначаючи настільки високий результат, експерти згадали невдачі в перших двох змаганнях. px;">

знову не кращим чином показала себе фінська WR SUV 3. А результат літньої шини значно поступався всім зимовим. Gripmax в цьому заїзді значно відстала від інших участніц. Тести на мокрому асфальті мокрому асфальті організатори вирішили провести 5 випробувань (на одне випробування більше, ніж на засніженій дорозі). Крім гальмування і керованості організатори приділили увагу подовжньому і поперечному аквапланування, бічний устойчівості. Устойчівость до поздовжнього аквапланірованіюКак і передбачалося, в блоці випробувань на мокрій дорозі лідерство належало літній гумі.

Вимірювали в даному випробуванні швидкість, при якій покришки втрачають зчеплення. Найпершими « спливли » китайські Stature M/S. А ось літня гума « втратила зв'язок » з дорогою на швидкості більшої на 15 км/ч. Другий результат знову « взяла » корейська Hankook.Устойчівость до поперечного аквапланірованіюБоковое прискорення, яке вимірювалося в даному заїзді, залишило без особливих змін лідера і аутсайдера заїзду. Знову кращою виявилася літня покришка, а за нею з істотною різницею корейська Winter i * cept evo2 SUV W320A. px;"> Значно відстала і Gripmax. По всій видимості, вона зовсім не передбачена для мокрого асфальту і не здатна забезпечити безпечний рух в дождь.Управляемость на мокрій дорозі цьому заїзді впевнене лідерство літньої шини на мокрій дорозі закінчилося. px;"> Вона стала лише третьою в рейтингу, поступившись своїм місцем Goodyear і Dunlop, які хоч і з незначним відривом, але все ж виявилися кращими в цьому випробуванні. гальмування на мокрій дорогеІзмереніе шляху, утвореного внаслідок гальмування на мокрому асфальті, змінило лідер ів в попередньому заїзді місцями. UltraGrip Performance SUV gen-1 поступилася буквально 20 см. Третю сходинку на цей раз зайняла не літня покришка, а німецька WinterContact TS850P SUV. А літня шина поступилася лідеру гонки аж 2 метри і 20 см. px;">

Але, як то кажуть, це ніщо в порівнянні з 22 метрами, які додатково проїхала Gripmax. Даний тест показав, що навіть зимова покришка, виготовлена ​​з високоякісної гумової суміші здатна забезпечити безпечне поводження на мокрому асфальте. Боковая стійкість на мокрій дорозі даному випробуванні знову відбулася ротація трійки лідерів, яка відмінно зарекомендувала себе в попередньому випробуванні, « літо » знову на четвертому місці, а Stature M/S знову-таки істотно відстає.

Таким чином, Goodyear, Continental і Dunlop зуміли зарекомендувати себе на мокрій поверхні дороги як безпечні і надійні покришкі. Тести на сухій дорозі сухій дорозі було проведено два основних випробування (гальмування і керованість) і два додаткових, які надають автолюбителям оцінити споживчі характеристики покришок, такі як гучність і економічность. Управляемость на сухій дорозі асфальті річної пок Ришков знову вдалося продемонструвати відмінні експлуатаційні характеристики, відірвавшись від інших учасниць. Її швидкість була на 1,6 км/год більше, ніж у WinterContact TS850P SUV, яка стала кращою з зимових автошин. Трохи відстали ще дві моделі - Winter i * cept evo2 SUV W320A і UltraGrip Performance SUV gen-1.

Найгірший результат в даному випробуванні показала WR SUV 3. Складно пояснити настільки значне невдалий виступ. Хоча якщо підняти результати попередніх тестів, в яких брали участь аналогічні моделі, « здивування » стає трохи меншим. Наприклад, в минулому році було проведено тест зимових шин у типорозмірі 215/65 R16, в якому взяли участь Winter Sport 5, WR SUV 3, WinterContact TS850P SUV і Scorpion Winter. Примітно, що на сухому асфальті керованість фінської покришки також була низькою. А ось показники інших учасниць були трохи другімі.Торможеніе на сухому асфальтеА ось результати по гальмуванню фінської покришки були майже однакові з результатами річної давності. Різниця в тому, що рік тому з результатом 42 метра WR SUV 3 стала кращою серед зимових моделей, а в нинішньому тесті її більш високий результат 41,7 м не дозволив піднятися вище третього ступеня серед « липучок ». px;"> В цілому різниця між першим і останнім місцем серед зимових шин (2,3 м) набагато менше, ніж на мокрій дорозі (22 м) .ЕкономічностьІзмереніе опору коченню дозволило кілька реабілітуватися фінської WR SUV 3. Вона розділила перше і друге місце з UltraGrip Performance SUV gen-1. px;"> А ось здивувати експертів вдалося Latitude Alpin 2, яка показала досить низький результат.ШумообразованіеЗато при вимірюванні шуму, створюваного покришками, Michelin виявилася « тихій » шиною серед всіх учасниць заїзду, і навіть тихіше річної покришки. px;">

Підводимо ітогіДанное випробування не мало єдиного лідера, який би демонстрував видатні експлуатаційні характеристики протягом усього тесту. Тому переможець визначався виключно за балами. Таким чином, найкращою шиною для позашляховика була визнана експертами Goodyear. Це найбільш керована на мокрій дорозі шина з найвищою бічною стійкістю на мокрому асфальті, до того ж одна з двох найбільш економічних моделей. Можливо, в іншому випробуванні цього було б недостатньо для того, щоб зайняти найвищу сходинку. Тим не менш, вона отримує перше місце з підсумковою оцінкою « Зразково ».

Ще дві покришки отримують від експертів « Зразково ». WinterContact TS850P SUV запам'яталася своїми збалансованими характеристиками на різних дорожніх покриттях. Хоча поведінка на снігу упевненіше, ніж на мокрій і сухій дорозі.

Зразкової була названа і Winter Sport 5 SUV, яка в кількох дисциплінах була кращою, в тому числі і в гальмуванні на мокрій і сухій дорозі.

Три покришки отримали від експертів оцінку « Добре ». Це Scorpion Winter   з хорошими поведінковими характеристиками на снігу і низьким рівнем шуму), px;">

Latitude Alpin 2   (з кращою керованістю і гальмуванням на снігу)

і Winter i * cept evo2 SUV W320A   (з відмінною бічною стійкістю і гальмуванням на снігу, стійкістю до поздовжнього і поперечного аквапланування).

Цьому в чималому ступені сприяло впевнене і рівне проходження дисциплін.   Фінська покришка WR SUV 3 зуміла « заробити » тільки задовільно. Показала відмінну економічність, а ось експлуатаційні характеристики на всіх дорожніх поверхнях все-таки середні. px;">

А ось китайську шину Stature M/S, яка дуже погано проявила себе на мокрій дорозі, експерти не рекомендували. Хоча разом з цим можна відзначити хорошу тягове зусилля на снігу і непогану економічність.