Тест зимових шипованих шин в розмірі 185/65 R15 Авто ревю (2016)

Тест зимових шипованих шин в розмірі 185/65 R15 Авто ревю (2016)

03.11.2016

Сьогодні ми хочемо познайомити вас з ще одним тестом зимових шин, який провело автомобільне видання Авто ревю. Розмір покришок, який вирішили відчувати, як там не є популярний – 185/65 R15. Така « взування » цілком підійде седанам Kia Rio, Hyundai Solaris і, звичайно ж, Ладі Весті, на якій і буде проводитися тестірованіе. Для проведення випробувань організатори запаслися двома автомобілями, і, прихопивши з собою по кілька комплектів шиповану і нешипованной гуми, вирушили в заполярний « Білий ад ». « Взувати » Ладу вирішили покришками різного цінового сегмента, так щоб у автолюбителів була можливість порівняти поведінку європейських, китайських, корейських шин. Всього ж випаде нагода поспостерігати за 12 шипованими моделями і 7 - без ошіповкі. Участнікі тестаШіпованная гума: Nokian Hakkapeliitta 8, Continental IceContact 2, Nokian Nordman 5, Formula Ice, Gislaved Nord * Frost 200, Goodyear UltraGrip Ice Arctic, Michelin X-Ice North 3, Nitto Therma Spike, Dunlop SP Winter Ice 02, GT Radial Champiro IcePro, Marshal WinterCraft Ice Wi31, Nexen WinGuard WinSpike. Фрікціонная гума: Continental ContiVikingContact 6, Goodyear UltraGrip Ice 2, Nokian Hakkapeliitta R2, Nokian Nordman RS2, Pirelli Ice Zero FR , Michelin X-Ice 3, Tigar Winter 1. Подготовка до тестамВ ході випробувань покришки будуть тестуватися в різних умовах (на снігу, льоду, сухому і мокрому асфальті). Це дозволить створити повну картину експлуатаційних характеристик обраних моделей.

З обов'язкових процедур, які були проведені перед випробуваннями – це зважування, перевірка тиску, вимірювання глибини протектора, виступання шипів. Всі отримані дані заносяться в комп'ютер, що дозволить в подальшому провести більш глибокий аналіз результатов. Іспитанія на льдуІспитанія на льоду проводилися в критому ангарі. Ним користуються в разі, коли з-за сильного снігопаду неможливо скористатися полігонами. Температура порядку -2 ° ;. Як відзначають експерти, при такому температурному режимі нешиповані моделі, як правило, показують значно нижче результат, ніж, якби « мінус » був би більш вагомим. Це спостереження дозволить водіям уважніше ставитися до безпеки автомобіля.

Отже, при слабкому морозі , безпечніше будуть шиповані покришки. При міцному морозі (-15 °) зчіпні властивості зимової гуми не залежить від наявності шиповки і можуть бути приблизно рівними. А в деяких випадках нешипованная гума може мати навіть кращі зчіпні властивості.

Керованість на льоду експерти проводили на спеціальній трасі, яка прокладена по льоду озера. У момент випробування лід був « м'яким », оскільки температура повітря коливалася близько 0 градусів.

Для того, щоб реально оцінити здатність покришок впевнено тримати курсову стійкість на даній дорожній поверхні, краще відключати електроніку.

Випробування на снегуУправляемость на снігу перевірялася приладом V-BOX. Завдання, яке було поставлено в даному випробуванні – пройти трасу з мінімальними тимчасовими витратами. І, тим не менш, оцінка була суб'єктивною. При її формуванні враховувалося поведінку шини в момент ковзання, можливість прогнозування та контролю, стабільність передньої і задньої осей авто, схильність до заносу. У підсумку експерти виставили дві позначки (за час проходження траси і суб'єктивні враження від керованості). px;">

На снігу апаратура фіксувала час розгону з 5 до 40 км/год і гальмування з 40 км/ч. Для більш точних даних проводитися мінімум 10 заїздів.

Для забезпечення об'єктивності і високої якості випробувань на снігу спеціальна машина готує полігон до тесту, утрамбовуючи на ньому сніг. Були враховані потреби автолюбителів, які купують зимову гуму з метою поліпшеною прохідності на засніженій дорозі.

Щоб підказати водіям модель, яка дозволить швидше вибратися зі снігового замету, один з треків залишили в нерозчищеному стані і після снігопаду виїхали на випробування.

На першій передачі з постійною пробуксовкою коліс Лада Веста робить розгін з 5 до 15 км/ч. Серед 19 тестованих моделей, краще за всіх показала себе Nokian Hakkapeliitta 8. На останньому місці в цьому випробуванні виявляється Michelin X-Ice North 3 і Continental IceContact 2. px;">

Випробування на асфальтеПродолженіе випробувань було відкладено на теплу пору року, коли тестувати експлуатаційні характеристики можна було на сухому і мокрому асфальті. На сухому асфальті шипована шина поводиться « дуже шумно », що, безумовно, є відомим і закономірним фактом. Причому, як зазначили організатори випробувань, звук цокання шипів в деяких моделях настільки гучний, що водія від цього звуку не рятує навіть включення музики в салоні.

Для визначення комфорту і плавності ходу була використана дорога з різним ступенем шорсткості. Штучні нерівності допомагають пілотам оцінити тестовані характеристики. px;">

Ще одне спостереження, з яким поділилися експерти, полягало в тому, що чим краще покришка здатна вести себе на крижаній трасі, тим гірше вона поводиться на асфальті, причому, як на сухому, так і на мокрому. Проблема в тому, що м'який протектор не здатний витримувати високі навантаження. Ламелізована протектор послаблює блоки, і в ході руху « складається ». Результат – збільшення гальмівного шляху. Так, на швидкості 100 км/год гальмівний шлях може становити 55-60 м, що близько 20 м більше, ніж на літніх покришках.

з іншого боку, неможливо однозначно робити висновок, що на шиповану гуму категорично не можна їздити по асфальту. Багато що залежить і від складу компаунда, і від малюнка протектора. px;">

Ще одне випробування , якому були піддані зимові шини – це ударостійкість. Для цього пілотам довелося пересісти на Мерседес. Перешкода, яке потрібно було подолати, мало висоту 94 мм.

Результати, продемонстровані учасницями, суттєво різнилися. Одні « заробили » пробоїну в боковині на швидкості 40 км/ч, а інші на більшій швидкості з легкістю перескочили і поїхали далі.

Але і цей показник можна розглядати як гідність, так і недолік. Чим міцніше боковина, тим її еластичність нижче. Міцна боковина матиме істотний мінус в комфорті, підвищена витрата палива. З іншого боку, знаючи рівень удароміцності, водії зможуть більш ретельно підійти до вибору гуми. Хтось для себе вибере комфорт і економічність, а хтось - ударопрочность.Подведеніе ітоговОтвечая на питання про краще покришці, слід зауважити, що універсальних шин не буває. Якщо покришки демонструють відмінні зчіпні характеристики на сніжно-крижаний дорозі, то на сухому і мокрому асфальті вони будуть гірше. А з'єднати в одній моделі комфорт, « тихий хід », економічність і міцність просто неможливо. px;">

Але, незважаючи на це, найбільшу кількість балів у фінській шини Nokian Hakkapeliitta 8, яка забезпечить вам безпеку на снігу і льоду.

Підсумки випробувань шипованих шин (ч. 2) px;"> На другому місці – німецька шина Continental IceContact 2. Вона показала себе впевнено і на льоду, і на асфальті. px;">

А ось на третьому місці виявляється ще одна фінська шина - Nokian Nordman 5, яка має цілком прийнятну вартість і збалансовані характеристики.

Розчаруванням для організаторів тестів стали дві моделі -   Marshal WinterCraft Ice Wi31 і px;"> Nexen WinGuard WinSpike. px;"> .   Їх « талант » виявилися значно гіршими гуми без шипів. Підсумкові 8 балів отримала нешипованная покришка Continental ContiVikingContact 6, px;">

яка виявилася не тільки краще серед зимових нешипованних покришок, але зуміла обігнати чотирьох шипованих учасниць.

Крім уже названих корейських моделей невпевнено виступили GT Radial Champiro IcePro

і Dunlop SP Winter Ice 02.